Bölüm 10

180 25 0
                                    

Changbin ve Jisung'un son iki dersi boştu o yüzden erken çıktılar ve dersten çıkmalarına yarım saat kalan Minho ve Felix'i beklemeye başladılar.Okuldan sonra bir kafeye gidip konuşacaklardı Felix istemişti konuşmayı onlara doğumunda yaşanan olayı anlatıp onlardan yardım isteyecekti

"Ya bunlar ne zaman dersten çıkacaklar?"

" Daha 27 dakika var Changbin."

"Offf bitmeyen ders yapmışlar abi daha 3 fakika önce yarım saat vardı."

Jisung'un kötü bakışlarını üzerinde hisseden Changbin sustu ve telefonunda oyun oynamaya başladı.

Zaman o kadar hızlı geçmişti ki çoktan 1 dakika kalmıştı.

"39,38,37,36...5,4,3,2,1 ve ders bitti."

"Sonunda"

"Bak oradalar Minho.Hey Changsung"

"O kim ya?

" Sizsiniz isimlerinizin birleşimi çok tatlı değil mi?"

" O zaman bizim isimlerimizi birleştirince ne oluyor?"

"Hmm...Changlix.Yaa bu çok tatlı oldu."

"O zaman Jisung ile Minho'nun ki Minsung mu oluyor? :

"Evet çabuk öğreniyorsun Changbin."

"Hadi gidelim artık saçma konuşmayın."

Minho'nun cümlesiyle herkes ayaklandı.Kafe ile okulun arası 5 dakikaydı bu yüzden hızlı bir şekilde kafeye vardılar.4 kişilik masanın birine Changbin ile Minho Jisung ile Felix yanyana oturdular.Herkesin içecekleri masaya geldikten sonra Felix söze başladı.

"Sizi buraya önemli bir şey söylemek için çağırdım.Bu şey doğumumla ilgili."

" Daha önce bana garip bir doğumunun olduğunu ama ailenin sana anlatmadığını söylemiştin onunla ilgili mi?"

"Evet Minho."

Felix olayı en ufak detayına kadar anlattı.

" İşte bende gerçek ailemi merak ediyorum.Yani bulamasam bile en azından elimden geleni yapacağım."

" Peki ya ölmüşlerse."

"Evet Changbin haklı belkide ölmüşlerdir o zaman daha çok üzülmez misin?"

"Haklısınız öyle bir ihtimal var ama belki de beni zorla ellerinden almışlardır,sonrada bulamamışlardır.Onları bulmam gerekiyormuş gibi hissediyorum."
" Eğer öyle hissediyorsan sana yardım edeceğiz her zaman yanındayız."

"Evet Jisung haklı senin yanındayız."

" Teşekkür ederim çocuklar size güvenebileceğimi biliyordum."

••••••••••••••••••••••••••
" Anne biliyorsunuz ki iki gün sonra tatile giriyoruz ben tatilde arkadaşlarımla birlikte Avusturalya' ya gitmek istiyorum."

" Nereden çıktı Avusturalya'ya gitmek?"

" Arkasaşlarımın hepsi burada doğmuş ben onların doğduğu şehri ve yerleri gördüm şimdi onlara kendi doğduğum yeri göstermek istiyorum."

" Lütfen sadece 1 haftalığına izin verin."

" Tamam gidin ama çok dikkatli olun."

" Teşekkür ederim babacığım"

İşte asıl plan şimdi başlıyor. Avusturalya' ya gidip Felix'in doğduğu yeri araştıracaklardı.Hepsi bir şeyler bulmayı umut ediyorlardı ama içlerinde hala bir endişe vardı.

••••••••••••••••••••••
Onlar okula başlayalı 3 ay olmuş gibi düşünün o yüzden tatil oluyor.

Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin