Jisung mutfağa inmişti aşcılara hazırlamaları gereken şeyleri söyledikten sonra odasına geri döndü ama odasında çekmecelerini karıştıran bir adet Minho görmeyi beklemiyordu.
"Sen ne yapıyorsun?"
"Sen uzun süre gelmeyince bende sıkıldı-"
"Sonra da çekmeceleri karıştırayım mı dedin?"
"Aynen öyle."
"Bakalım burada ne varmış?"
"Sakın açma o çekmece-"
Artık çok geçti Minho çekmeceyi açmıştı ve Jisung'un iç çamaşırları gözükmüştü.Minho ordaki pembe olanı görmesiyle kahkaha atmaya başladı.
"Ya gülmesene"
"Ne olmuş pembeyse"
Jisung dayanamayıp Minho'nun omzuna yumruk attı.
" Ahh...omzumu kırdın Jisung. "
" O kadar sert vurmadım abartma."
" Ama acıdı.Hadi öp geçsin."
" Saçmalama"
"Ya altı üstü omzumu öpeceksin vururken iyiydi."
"Hadi yaa~"
Jisung Minho'nun omzunu öpüp hemen geri çekildi.Sonra kapı biranda açıldı.
"Siz ne yapıyorsunuz?"
Kimseden ses çıkmayınca Changbin devam etti.
" Jisung iç çamaşırı koleksiyonunu mu gösteriyorsun.Pembe kırmızı kalpliyide göster."
Sonrasında kahakaha atmaya başladı.
"Ne kırmızı kalplisi de mi var? Göstersene Jisung. "
Jisung çıkardı.
" Al"
"Cidden koleksiyon mu yapıyorsun bunlar ne?"
"Yok ya birkeresinde oyunda kaybetmiştim Changbin ceza olarak 10 tane renkli iç çamaşırı alma verdi.O zamandan kalma birkaçını hiç giymedim."
" Artık konuya dönebilir miyiz? Neden hastayım deyip okula gelmedin Jisung? "
"Gelin oturalım, herşeyi anlatacağım."
Herkes yatağa oturdu ve Jisung anlatmaya başladı ve herşeyi en detayına kadar anlattı.
" Peki ya baban bir gün yerine geçmeni kesin olarak isterse ne yapacaksın?"
"Dedem o adamdan daha güçlü şimdilik annem istemediği için söylemiyorum ama o zaman dedeme söylerim."
"Herneyse siz benim için endişelenmeyin ben başımın çaresine bakarım."
" Felix sen birara rüyalar görüyorum demiştin onlar hâla devam ediyor mu? "
" Evet, bu aralar iyice çoğaldı kadın sanki beni çağırıyor.O kadını bulmak istiyorum."
" Kadını görünüşü nasıl Felix?
"Aynı Jisung'un annesi gibi ona çok benziyor. "
"Benim annem gibi mi şaşırdım ."
"Jisung senin çocuklıl fotoğrafların varmı merak ettim."
" Var, getireyim mi?"
" Eveet"
"Tamam bekleyin"
Jisung çekmeceden bir foyoğraf albümü çıkardı.
" Evet, gelin bakalım."
Jisung fotoğraları gösterirken Felix'in aklına bişey takıldı.Jisung'un annesi gerçekten rüyalarındaki kadına benziyordu hatta neredeyse aynıydılar.Acaba gerçekten aynı kişi olabilirler miydi?
•••••••••••••••••••••••••••
Tipe bakın yaa.
Felix'in çillerine aşığım.
Çok tatlııııı
Tam mıncırmalık yanakları var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Twin《Minsung♡Changlix》
General FictionFelix okumak için geldiği Kore'de rüyalarının nedenini bulur