Flashback
Felix'in dönmesinden 3 gün önce."Bu çocuk neden durduk yere Avusturalya'ya gitti."
" Ne bileyim özlemiştir orayı.Orada doğup büyüdü sonuçta."
" 3 ayda özlemesi imkansız kesin gerçek ailesini arayacak."
" Merak etmesi doğal bişey,hem sen önüne bak tutturdun yarın ava gideceğim diye gece gece silah mı temizlenirmiş."
" Konuyu değiştirme.Bak kesin ailesini arayacak biz neyine yetmiyorsak yıllarca kendi oğlumuz gibi sevdik hiçbir şey esirgemedik beyefendinin bize yaptığına bak.Ailesini bulsun bizi nasıl bırakacak gör bak."
" Öyle konuşma oğlum hakkında."
" Ne yalan mı? Oğlun seni düşünseydi biran bile düşünmezdi eski ailesini."Kadın ayağa kalkıp bağırmaya başladı.
" Merak etmesi kötü birşey değil haklı da her insan merak eder ailesini."
Kadının bu söylediklerine sinirlenen adam da yerinden kalktı.
" Biz onun hiçbir şeyini eksik etmedik şimdi bize bunu yapamaz anladın mı ona o kadar baktık büyüttük-"
Adam o kadar sinirlenmişti ki elini sıktığını fark etmedi. İşte tam o anda bir ses duyuldu.Adam ilk başta ne olduğunu anlayamadı.Karısının önüne yığılmasıyla anladı durumu kadını tam kalbinden vurmuştu.Birkaç dakika kendine gelemedi.Kendine geldikten sonra hemen kadının nabzını kontrol etti ama o ölmüştü adam inanamadı nasıl olmuştu bu.O kadar çok sinirlenmişti ki kendini kaybetmişti.Ama şuan fark ediyordu ne kadar saçma bir konu üzerine kavga ediyorlardı. Sırf bubuüzden karısını vurduğuna inanamadı.Bende yaşamamalıyım diye düşündü.Hemen odadan bir kağıt kalem alıp mektup yazdı.
"Umarım beni affedersin oğlum.Özür dilerim."
Ve gene bir ses.
•••••••••••••••••••••••••
Felix elinde notla morgun kapısında bekliyordu.Hala olanlara inanamıyordu babası hem annesini hem kendisini öldürmüştü peki bunu neden yapmıştı?Belki cevabı notun içindedir diye düşündü ve notu açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Twin《Minsung♡Changlix》
General FictionFelix okumak için geldiği Kore'de rüyalarının nedenini bulur