《《FİNAL》》

121 14 6
                                    

Part 2

Bir evin önünde durmuşlardı.Jisung neden orada olduklarını sorguluyor Minho ise Jisung'a söyleyeceği kelimeleri toparlamaya çalışıyordu.Sessizliği bozan Jisung oldu.

"Burası neresi?"

"Burası annemle birlikte yaşadığımız ev.Annem evde müstakbel damadını bekliyor."

Jisung Minho'nun dediğimi anlayamamıştı müstakbel damat derken ne demeye çalışıyordu.

"Yani seni bekliyor Jisung. Hadi annemi daha fazla bekletmeyelim."

"Yah keşke annenle tanıştıracağını söyleseydin elim boş gelmezdim."

"Süpriz olsun istedim ayrıca o işi de hallettim.Elin boş gelmedin. "

Elindeki çiçeği Jisung'a uzattı.Jisung gerçekten şaşırmıştı Minho bu kafar şeyi hangi ara düşünüp planlamıştı.Kapıya yaklaşırlarken Minho konuştu.

"Bir de çikolata mı alsaydım gelmişken beni annemden isterdin."

"Saçmalama Minho."

••••
Minho

Geldiğimizden beri annem Jisung ile ilgileniyordu.Sanki öz oğlu ben değilim o.Annem mutfağa giderken bana kaş göz yapmaya başladı mutfağa çağırıyordu.Hiç sorgulamadan mutfağa gittim.

"Oğlum bak birdaha böylesini bulamazsın kaçırma  bu çocuğu.Birde psikoloji okuyormuş senin de kafa biraz bozuk zaten düzeltir."

" Aşk olsun anne ya hiç oğluna öyle şeyler söylenir mi?"

" Sus oğlummuş een bu çocuğu kaçır ben sana o zaman gösteririm oğlumu."

" Off tamam anne hadi tatlıları alıp gidelim şüphelenecek şimdi. "

Minho annesi ile salona geçti.Akşamın devamında birbirleriyle sohbet ettiler ve annesi Jisung'a Minho'nun çocukluk fotoğraflarını gösterdi.

•••••••••••••
Minho ile Jisung gittikten sonra Felix ile Changbin bahçeye çıkmışlardı beraber salıncakta oturuyorlardı.Changbin cebinden bir kutu çıkardı ve Felix'e uzattı.

" Ah teşekkürler bu ne?"

" Senin için bir hediye açsana."

" Bana zaten bir doğum günü hediyesi verdin."

" Olsun sana sadece doğum günün için mi hediye verebilirim."

Felix kutuyu açtı içinden bir yüzük çıkmasını beklemiyordu.

" Teşekkür ederim bu çok güzel hayatım boyunca gördüğüm en güzel yüzük."

Elini kaldırıp gösterdi Changbin.

" Bak bende de  var aynısından bu bir çift yüzüğü.Bu yüzüğü hiç çıkarma olur mu? "

" Asla çıkarmam.Hatta parmağıma mı çivilettirsem ne yapsam?"

Changbin Felix'in bu dediği ile güldü ve sarıldılar.

Ve o gün iki çift de
sonsuza kadar birlikte
olacaklarına söz verdiler.

•••••••••••

Okuyan ve oy veren herkese çok teşekkürler.

Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin