Bölüm 11

168 26 11
                                    

Sonunda Avusturalya'ya gidecekleri gün gelmişti.Felix'in teyzesinin evi vardı Avusturalya'da, orada kalacaklardı.Eve gelmişlerdi geriye odaları ayarlamak kalmıştı Jisung Felix'le kalmak istiyordu çünkü Felix için zor bir dönem olucaktı ve ona destek olmak istiyordu ama Minho ile Changbin'i aynı odaya koymaktan korkuyordu.
"Daha öncede söylediğim gibi evde iki oda var ikişerli kalacağız kim kiminle kalacak"

Jisung hemen konuştu.
" Ben Felix ile kalmak istiyorum."

" Neden?"

" Çünkü öyle istiyorum."

"Olmaz ben Changbin ile kalmam."

" Ben de seninle kalmak için can atmıyorum."

İkiside birbirine dil çıkardı.

" Bir kerecik kalsanız birşey olmaz aslında."

"Felix saçmalama."

" Bencede birşey olmaz."

" Demin seninle kalmayacağım diyordun Changbin fikrini ne değiştirdi."

" Seni sinir etmek fikri daha cazip geldi."

"O zaman tamam,ben Felix ile kalıyorum siz ikiniz kalın."

Jisung hemen Felix'in elini tuttu ve sürükledi.

"Durun ya."

Minho'nun bu haline Changbin gülmeye başladı.

" Ya gülmesene."

Daha fazla gülmesine dayanamayan Minho odaya girdi.

•••••••••••••••••••
Sadece bir haftaları vardı bu yüzden ellerini çabuk tutmaları gerekiyordu.Bu yüzden hemen işe koyuldular ilk işleri hastaneye gidip hemşirelerle konuşacaklardı.Felix'in elinde doğum raporu vardı ve hastanede o hemşireleri arayacaklardı.Danışmaya geldiler.

" Buyrun"

" Merhaba ben bu hastanede doğmuştum doğumumda olan hemşireleri görmek ve teşekkür etmek için geldim.Doğum kağıdımda hepsinin ismi yazıyor sadece onları nerede bulacağımı bilmiyorum."

" Ya sene ne kadar tatlısın.Sen kağıdı bana ver ben bir bakayım çünkü yıllar içinde hastaneden ayrılan çok fazla hemşire oldu bu yüzden hepsini bulamayabiliriz."

" Tamam sorun değil,hepsine olmasada birkaçına teşekkür etmek istiyorum."

Kadın kağıdı dikkatlice inceledi.25 yıldır bu hastanede çalışıyordu ve bütün hemşireleri biliyordu.Hatırlıyordu bu doğumu biliyordu Bay Han bebeği göndermişti ve ona bir aile bulmalarını istemişti.Hatta bizzat kendisi götürmüştü bebeği doğumhaneye.O cidden çok masumdu tıpkı bebekken olduğu gibi.Kadın donakaldı şimdi nasıl söylerdi ona doğuma kendisinin girdiğini belkide öğrenmişti olayı ne yapacağını bilmiyordu.

" Pardon bulamadınız mı?"

Kadın çocuğun sesiyle daha da gerildi.

" Şey buldum.Doğumuna giren hemşirelerden biri benim.Özel konuşabilir miyiz? Sana söylemem gerekenler var."

" Onlar benim arkadaşlarım herşeyimi biliyorlar açık açık söyleyebilirsiniz."

" Tamam dışarı çıkalım ama burada konuşmayız."

Kadın görevini başkasına devredip dışarı çıktı.Kapıdaki masalı banklardan birine otudular.

" Evet önce sana birşey sormak istiyorum. Ailen sana doğumunu anlattı mı?"

" Ah evet anlattılar.Çoğu kişiye göre ölü doğup dirilmişim."

" Ama bu olay öyle değil Felix. "

" Onu da biliyorum babam şüphelendiği için çok test yaptırmış yani gerçek oğulları değilim."

"Şüphelenmişler mi?"

" Evet,açık konuşacağım doğumhaneye beni neden soktunuz?Neden onların gerçek çocuğuymuşum gibi gösterdiniz?"

" Çünkü sana bir aile bulmalıydık."

" Ama neden gerçek aileme ne oldu?"

"Beni dinle, lütfen sözümü kesme.Seni buraya baban gönderdi korumalarıyla, istenmeyen çocukmuşsun kimseye söylemeden ve şüphe çekmeden seni bir aileye vermemi istediler ve öylece kucağıma bıraktılar."

Kadın bunları anlatırken Felix ağlamaya başladı çünkü istenmeyen çocuk olduğunu düşünmemişti.

"Tam o sırada beni bebeği ölü doğan kadının rahmini incelemem için çağırdılar çünkü bebek ölü doğmuştu ve kadının rahmine zarar vermiş olabilirdi.Tam doğru fırsatı bulduğumu düşündüm çünkü senin ailen seni bırakmıştı onların ise bebeği.Senş gizlice yanımda eşyalarla içeri soktum kadının rahmini inceledim ve şansıma bir sorun yoktu bu duruma şaşırmış gibi yaptın ve bebeğe bakmak istediğimi söyledim bir şekilde gizlice yerlerinizi değiştirdim ve sanki bir anda canlanmışsın gibiydi."

"Peki gerçek ailem kim onları biliyor musun?"

" Felix dumadın mı seni istememişler neden hâla onları bulmaya çalışıyorsun.Onlar pislikten başka bir şey değiller."

" Öule söyleme Minho beni istememelerinin illaki nir açıklamaları vardır. Siz lütfen biliyorsanız söyleyin."

" Biliyorum ama söyleyemem beni öldürürler."

" Hayır sizden duyduğumu söylemem yemin ederim lütfen söyleyin.En azından beni neden istemediklerini bilmeye hakkım var öylece bitemez beni öylece bırakamazlar bir açıklaması olmalı."

" Tamam sana söyleyeceğim."

" Senin ailen..."

"...korenin en büyük mafyalarından olan Han ailesi."

İsmi duyunca herkes şok oldu.

"H-han ailesi mi?"

" Seni bırakma sebepleri ise başka bir çocuklarının olması Bay Han ileride çocuklarının arasında kavga olmaması için sadece bir çocuk istiyormuş ama şanssız kadın ikiz doğurmuş bu yüzden seni bıraktılar."

" Ben teşekkür ederim."

" Çocuklar gidip görevimi devralmam gerekiyor görüşürüz."

" Görüşürüz teşekkürler"

" Görüşürüz teşekkürler"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin