"Oğlum özür dilerim.Annenle kavga ediyorduk aslında ilk başta sadece tartışıyorduk sonra olay büyüdü.Amacım anneni öldürmek değildi yemin ederim sadece ava gitmek için silahı temizliyordum kavga ettiğimiz sırada yanlışlıkla tetiğe bastım.İnan ban lütfen anneni bilerek öldürmedim ama yanlışla da olsa o benim elimde öldü bu yüzden bende ölmeyi hak ediyorum.Birazdan kendimi de vuracağım ama hiç pişman değilim Görüşürüz oğlum umarım arkamızdan çok ağlamazsın."
Felix ağlıyordu tabiki de ağlayacaktı bu çok ağırdı yanlışlıkla olsa da babasının annesini öldürmesi sonra intihar etmesi çok ağırdı.
" Felix"
Felix biliyordu tanıyordu bu sesi bu ses Jisung'un sesiydi.Sağ tarafına döndü.Jisung ona yaklaşıyordu.Ayağa kalktı.
" Jisung"
Sarıldılar birbirlerine.Ne kadar uzun sarıldıklarını onlar da bilmiyordu.Tek bildikleri şey birbirlerine huzur verdikleriydi.Bu arkadaşlıktan, kardeşlikten farklıydı bu bir bağdı ikiside o an anladı birbirlerine farklı hisler beslemelerinin nedenini.Onların arasınsa bir bağ vardı çok güçlü bir bağ ve kimse bu bağı koparamazdı.
" Felix olanları duydum.İyi misin?"
" Değilim, nasıl iyi olayım Jisung? Babam annemi öldürdü sonrada intihar etti.Birde not bırakmış ağlama yazmış.Nasıl ağlamayayım Jisung?"
" Tamam sakin ol."
" Benim ailem öldü nasıl sakin olayım.Ne yapacağım bilmiyorum."
" Biliyorum aklında birsürü soru işaretleri var ama korkma ben yanındayım her zaman.Birlikte atlatırız sen yeterki üzülme."
" Bu arada çocuklara haber verdim gelmelerine gerek olmadığını söyledim ama geliyorlar."
" Sorun değil."
" Sen neden burada bekliyorsun?"
" Bilmem"
" Hey çocuklar!"
Changbin geldi ve Felix'e sarıldı.
"Yavaş Changbin çocuğu boğacaksın"
Changbin hemen Felix'den ayrıldı.
" Felix şuan üzgün onu mutlu etmeye çalışıyorum."
" Sarılarak mı?"
" Evet,sarılmak mutluluk hormonu salgılanmasını sağlıyormuş."
Changbin'in cümlesini bitirmesiyle Minho hemen Jisung'a sarıldı bu güzel hissettirmişti.
" Evet güzel bir hismiş."
" Ben demiştim."
" Herneyse burada kalmaya devam mı edeceğiz ben korkmaya başladım."
"Dışarı çıkabiliriz isterseniz."
" Burdan çıkalım da."
Dışarı çıktılar ve banklardan birine oturdular.
" Felix bundan sonra nerede kalacaksın?"
" Bil-"
Jisung Felix'in sözünü kesti.
" Tabikide bizimle kalacak."
" Hayır gerek yok.Size yük olmak istemiyorum."
" Sen ne saçmalıyorsun Felix sen benim kardeşimsin."
" Ama annen bilmiyor."
" Aslında biliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Twin《Minsung♡Changlix》
Ficção GeralFelix okumak için geldiği Kore'de rüyalarının nedenini bulur