Bölüm 12

162 27 8
                                    

Herkes şok olmuştu.Yaklaşık 5 dakikadır kimse konuşmuyordu.Changnin oldukça pozitif olmaya çalışarak konuştu.

" Belkide başka birileridir.Sonuçta soyadı han olan tek Jisung'un ailesi yok ya."

" Öyle olduğu çok açık Changbin,pozitif düşünmeye çalıştığının farkındayım ama gerçeklerle yüzleşmeleri gerekiyor."

" Felix bundan sonra ne yapacaksın?"

" Bilmiyorum Minho.Bunu öğrenince mutlu olacağımı düşünmüştüm ama öyle olmadı."

" Baban bir mafya olduğu için mi?"

" Öyle değil Jisung anlamıyorsun.Bu çok saçma.İkiz olmamız imkansız doğum günlerimiz arasında 1 gün var."

" Olabilir hiçbir şey imkansız değil Felix.Bana göre hiçbir şey imkansız değildir.Hem sen rüyalarında Yongbok adlı bebeği gördüğünü duyunca  bir şeyler olduğunu anlamıştım."

" Sen nereden biliyorsun o ismi?"

" Annemin her sabah ağlarken sayıkladığı isim."

" Neden bana söylemedin?Ben deli gibi o bebeğin kim olduğunu bulmaya çalışırken neden sustun?"

" Ne söylememi bekliyordun, annem daha bana anlatmıyordu nereden bilebilirdim onun sen olduğunu."

Onların gittikçe daha çok bağırdığını farkeden Minho hemen onları sakinleştirmeye çalıştı.

" Sakin olun.Bu sorunu bağırarak çözemezsiniz.Jisung'un ailesine sormalısınız."

" Daha doğrusu ikinizin ailesine."

" Minho haklı hem hastanedekileri rahatsız ettik eve gidelim orada konuşalım."

Herkes Changbin'e hak verdi,böyle bir konu hastane bahçesinde konuşulamazdı.Hepsi bir taksiye bindi ve eve gittiler.

" Evet artık eve geldiğimize göre rahatça konuşabilirsiniz ama yinede birbirinize bağırıp kalbinizi kırmayın.Biz odaya gidiyoruz rahat rahat konuşun."

" Ne yapacağız bundan sonra Jisung?"

" Bu aileye girmene izin veremem."

" Neden?"

" Çünkü hayatın mahvolur.Bak Felix babamı tanımıyorsun o tam bir psikopat.Zamanında istemediyse şimdi de istemeyecektir karşısına çıkınca sana oğlum diyip sarılacak mı sanıyorsun?Seni ortadan kaldırmaya çalışacak.Sana değer veriyorum  ve zarar vermesini istemiyorum."

" Düşündüğün için teşekkür ederim. Ama annen beni çağırıyor sürekli onu bulmam için yalvarıyor.O bwni böyle çağırırken görmezden gelemem her gece rüyalarıma giriyor."

" Felix cidden ağlıyor musun?Ağlama ben bir yolunu bulacağım merak etme şimdilik dayan."

••••••••••••••••••••••
3 Gün Sonra

"Jisung hadi uyan.Kahvaltı soğuyacak."

Jisung Felix'in sesiyle uyandı ve saate baktı.Nasıl bu kadar geç saate kadar uyumuştu ki.

" Saat gerçekten 11 mi?"

Evet Jisung hadi kalk uyuyun diye kahvaltıyı bile geç hazırladım ama sayende soğuyacak. Ayrıca Minho ile Changbin çoktan başlamışlardır biraz daha oyalanırsan bize birşey kalmayacak"

" Tamam kalktım sen git ben elimi yüzümü yıkayıp geliyorum."

Jisung masaya baktı herşey mükemmel görünüyordu Felix ne kadar da becerikliydi oysa kendisi bir yumurta bile kıramazdı.Hemen masaya oturdu ve yemeye başladı.

" Ellerine sağlık Felix.Ne kadar da becerikli bir kardeşim var."

" Teşekkü-"

Felix'in cümlesi Jisung'un telefonunun çalmasıyla kesildi.Annesi arıyordu.

" Anne."

" Oğlum acil koreye dönmen gerekiyor."

"Kötü bir şey mi oldu?"

" Endişelenme oğlum sadece gel"

Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin