Bölüm 5

237 36 0
                                    

Jisung

Babamla tartışdığım için kahvaltıya inmeyeceğim onun yerine annemin odasının kapısını dinleyeceğim.

"Ne kadar acı değil mi? Bende olan tek fotografının 2 aylıkken çektiğim fotoğraf olması."

"Yüzünün şuanda neye benzediğini bile bilmiyorum.Bana mı benziyorsun yoksa o adama mı?"

"Umarım bana benziyorsundur.Çünkü Jisung o adama benziyor yüzünü sanki kopyalamış ama şanslıyım ki babası gibi değil.Eğer o adam gibi olsaydı ne yapardım."

"Yongbok, özledim seni.O saf bebek kokunu özledim.Tombik yanaklarını özledim.Herşeyini özledim.Lütfen rüya yöntemi işe yaramış olsun.Lütfen bizi bul oğlum.Lütfen."

Jisung bir türlü olanlara anlam veremiyordu.Annesi her gün adı Yongbok olan biri için oğlum diyerek ağlıyordu.Cidden kafası çok karışmıştı.

••••••••••••••••••••••••••••

Dörtlü okuladan sonra saat 4'de buluşmuşlardı.Minho ile Jisung yanyana bir koltukta Changbin ile Felix ise onların karşılarındaki sandalyelerde yanyana oturuyorlardı.Son günlerde Felix'in aklına takılan şeyler vardı ve bunu psikoloji okuyan arkadaşlarına anlatıp rahatlamak istiyordu. Biraz bekledikten sonra söze girdi.

"Benim sizinle konuşmam gereken şeyler var."

"Birşey olmadı değil mi Felix"

"Yok endişelenicek bişey değil."

"Ben son 3 aydır rüyalar görüyorum.Rüyalar sanki birbirinin devamı gibi.Asıl sorun rüyalarımda daha önce hiç görmediğim ve tanımadığım kişileri görüyorum."

Jisung merakla sordu.

"Ne görüyorsun rüyanda?"

"Bir kadın var bazen üçüncü kişi olarak kadının bebeğine anlattığı şeyleri görüyorum.Kadın bebeğine sanki veda ediyormuş gibi konuşuyor.Adın Yongbok adını beni ve kardeşini unutma, seni korede bekliyoruz tarzı şeyler söylüyor.Bazen ben bebek oluyorum aynı kadın bana masal anlatıyor.Eş zamanlı olarak rüyamda bu okulu gördüm.Bu okula kayıt olmamın nedeni bu burada rüyalarımın cevabını ve nedenini bulacağıma inanıyorum.Normalde çok fazla görmüyordum rüyaları ama bu aralar daha sık görmeye başladım"

Jisung Yongbok ismini duyunca şok oldu emin olmak için tekrar sordu.

"Bebeğin adı ne demiştin?"

"Yongbok"

"Ne oldu niye sordun?"

"Hiç öylesine"

Lost Twin《Minsung♡Changlix》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin