Jisung'un annesinin aramasıyla hepsi koreye döndü. Aslında Jisung onların kalıp tatile devam etmelerini söylemişti ama onlar bunu kabul etmemişlerdi.Çünkü Jisung'u yalnız bırakmak istemiyorlardı.Havalimanına gelince Jisung'u dedesinin adamlarından biri almıştı diğerleri ise evlerine dağılmışlardı.
Jisung dedesinin evine gelince dedesinin adamı onu çalışma odasına yönlendirmişti.Ve şuanda annesiyle birlikte koltukta oturuyorlardı.Dedesi onlara bakıyor ve konuşmuyordu.
" Anne beni neden buraya çağırdınız?"
" Sakin ol oğlum deden anlatacak herşeyi."
" Evet Jisung öncelikle artık burada yaşayacaksınız."
" Peki ya babam?"
" O adam öldü.Yani öldürttüm.Size yaptığı onca şeyden sonra canını bağışlayamazdım."
" Babansen doğmadan önce erkek olmanı istemişti çünkü yerine geçecek birini istiyordu. Evet erkek doğdun ama birde erkek ikizin vardı. Baban bir tane çocuk istedipi için onu başka bir yere verdi.Bundan annen hariç hiçbirimizin haberi yoktu o da söylemiyordu.Bu yüzden bu olayı anlamam ve çözmem biraz geç oldu."
" Dede, ben bu olayı biliyorum."
" Nereden biliyorsun Jisung?Sana hiç anlatmadım başka bişen kimse de yoktu."
"Öğrendim işte bir yerden."
" Peki ya ikizin onu biliyormusun?"
" Biliyorum dede Felix Lee."
" Evet ve ben o çocuğu buldum.Ev adresini okulunu hakkında her türlü bilgiyi biliyorum.Seninle aynı okulda okuyormuş ne büyük tesadüf."
"Ve arkadaş olmamaız da büyük bir tesadüf öyle değil mi dede."
" Arkadaşın mı?"
" Evet,zaten ikizim olduğunu da bu şekilde öğrendim.O rüyalarında bir kadınla bir bebek görüyormuş ailesinin ona gerçek çocukları olmadığını söyleyince o da bu durumdan şüphelenip doğumunı araştırmaya Avusturalya'ya gitti bizde ona destek olmak için gittik.Doğumunda onu değiştiren hemşireyi bulduk,o anlattı herşeyi."
"Jisung lütfen söyle gelsin.Onu görmek istiyorum lütfen."
" Hayır söyleme Jisung. Çünkü o şuan zaten hayatının en büyük şokunu yaşıyor."
" Ne?"
" Ona birşey mi oldu?"
" Hayır anne ve babası o Avusturalya'ya gittiğinden beri sürekli kavga ediyorlardı."
•••••••••••••••••••••••
Felix eve gelmişti anahtarı deliğe sokup kapıyı açtı.Evini çok özlemişti sonunda yumuşacık yatağımda uyuyabilirim diye düşündü.Eve girdiği anda çok keskin bir koku burnunu sardı.Sanki evde bozuk bir şeyler varmış gibiydi.Hemen kokunun kaynağına -salona- girdi.Ve gördükleriyle şok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Twin《Minsung♡Changlix》
Ficción GeneralFelix okumak için geldiği Kore'de rüyalarının nedenini bulur