Korán kelt. A fejhallgató nyomta a füleit. Megbánta, hogy elaludt zenehallgatás közben. Sokadszorra bánta meg, de nem érdekelte. Szeret elaludni zenét hallgatva. Vállalta az ezzel járó kellemetlenséget. Komótosan kisétált a fürdőbe és elvégezte a reggeli rutinját. Megmosta a fogát az arcát, kicsit rendbe szedte a haját, aztán visszatért a szobájába, hogy kipakolja a bőröndjeiből a cuccait. Csendben, fókuszáltan végezte el a dolgait. Nem akart gondolkodni. Amikor végzett, előkereste a kantáros nadrágját, amiben az autókat szokta szerelni. Ma kellett először megjelennie Hank-nél a munka miatt. Kibújt az alvós ruhájából és felvett egy friss és összeillő sárga melltartót és bugyit. Egy durva sötét zoknit, szürke pólót, majd a kantáros munkás ruhát. Aztán jöhetett az acélbetétes bakancs. Szorosra fűzte. Befújta magát dezodorral és felvette a nadrághoz illő munkás felsőt. Még volt egy kis ideje, mielőtt elindult volna, ezt valószínűleg tudta az édesanyja is, aki kopogott az ajtón.
- Charlie, bejöhetek?
- Persze.
Édesanyja egy papírzacskóval jött be. Reggelit készített neki a munkába.
- Nos... mindjárt indulsz, gondoltam készítek neked valamit. - lerakta az asztalra. - Figyelj, ne haragudj a tegnapi miatt. Nem tudom mi ütött belém, tudod... én bízok benned.
Charlie csak szomorkásan nézett.
- Tudod, az anyád vagyok. Látom, hogy bánt valami, mond el!
- Csak... - benn akadt a mondat második fele egy darabig - pasi ügyek.
- Óh erről fúj a szél? Ez zaklatott fel? Mégiscsak van valaki?
- Van. - Charlie ajkai megremegtek és előtört belőle a zokogás.
- Jajj, Charlie gyere ide! - szorosan megölelték egymást. - Ennyire? Ki csavarta el így a fejed és mit csinált?
- Nem ismered. - hazudta szipogva. - És nem csinált semmit. Lehet elfogom rontani az egészet. Túl jó barát...
- Egy fiú sem ér annyit, hogy így érezd magad miatta!
Charlie elengedte az édesanyját, megtörölte az arcát és kifújta az orrát egy papír zsebkendőbe.
- Ma fogok beszélni vele, tudod. Munka után.
- Csak nem idevalósi? Azt mondtad nem ismerem.
- Izé... idejön, meglátogatni. - nem szeretett hazudni neki.
- Hát ajánlom neki, hogy ne bántson téged még jobban! Ha annyi esze nincs, hogy rájöjjön mekkora kincs is vagy koptasd le a fenébe és ne érezd nyomorultul magadat miatta!
- Oké. - bólogatott Charlie.
- Tudom, hogy a helyes döntést fogod meghozni. Bízom benned, felelősségteljes vagy és talpraesett.
Charlie keserédesen mosolygott. Sally pedig kicsit zavartan kotorászott a zsebében.
- Ezt, ezt elfelejtetted kivenni a nadrágodból. - letette az asztalra az óvszert.
Charlie szeme elkerekedett és a szája elé tette a kezét.
- Anya ez nem az amire...
- Felnőtt nő vagy Charlie. És ha van nálad egy ilyen tudom, hogy van annyi eszed, hogy vigyázz magadra! Büszke vagyok rád. Mindenért. Nem csak ezért. - magyarázta zavarában. - Szedd össze kicsit magad és nehogy elkéss!
- Köszi anya! - azzal újra megölelte az édesanyját. Ő pedig megsimogatta a haját.
Sally kisétált, Charlie pedig csak állt a szoba közepén. Az asztalra nézett, egyenesen az óvszerre. Aztán elkezdte ököllel ütni a homlokát ritmikusan. "Charlie-te-isten-barma! Hogy nem gondoltál erre! Hát ennyit arról, hogy én mosom ki a ruháimat." Nagy levegőt vett. Elvette az asztalról az ételes zacskót és megindult a garázs felé. Űrdongó természetesen ott várta. Charlie beharapta az alsó ajkát, ahogy meglátta.
CZYTASZ
Több, mint barát
FanfictionA sztori tulajdonképpen a 2018-as Űrdongó (Bumblebee), film Fanfic folytatása. Charlie rájön, hogy nem csak barátként vonzódik a sárga Autobothoz. Ami jó sok problémához, de annál több merész és vidám pillanathoz vezet. 18+os tartalom lesz az elejét...