9. Fejezet: Unicron Gyermekei

327 10 2
                                    

Ophie, a dezertőr Álca információi sajnos igaznak bizonyultak. A két koordináta, amit megadott tényleg egy-egy Sötét Energon előállító üzem volt. Emberi rabszolgákkal építették és működtették, akiket a végkimerülésig hajtottak és amikor már nem bírták a munkát, egyszerűen kivégezték őket. A már működő telepet, maga Optimus és a csapata semmisítette meg, valahol New York mellett. A még csak épülőt egy másik kommandó rombolta le, mielőtt elkészült volna. Optimus-ék a gyárban találtak egy csomó adattárolót, feljegyzéseket, amik hasznosnak bizonyultak. Titkos bázisok lelőhelyei, fejlesztések, tervek, taktikák, fegyverek, kódok. Az ölükbe hullott egy kész aranybánya, amivel előnybe kerültek és ki is használták. Több működő Szikrateremtő kamrát és hozzávaló alkatrészeket találtak, amiket szinte azonnal el is kezdtek használni. Ezekkel a gépekkel lehet új Transformer-eket gyártani. Egyre több és több új Autobot "született"

Az eredmények mind Űrdongóhoz voltak köthetőek. Hiszen ő "találta" azt az adatlemezt ami elvezette az Autobotokat ezekre a helyekre. Optimus végtelenül hálás volt és kitüntetést adott neki. A Szikra-éltetőt. Ezt azoknak az alakváltóknak adják akik valami olyasmit tesznek a sajátjaikért, ami visszafizethetetlen. Mindenki büszke volt rá. Ám ennek is megvolt a maga árnyoldala. Egyre sűrűbbek lettek a hírek a Sötét Energontól megsérült vagy elpusztult Autobotokról. Hiába csaptak le rájuk, már máshol elkezdték gyártani és használni. Így az elsődleges feladat, az ilyen bázisok felkutatása és elpusztítása lett. Szerencsére ezekről is találtak adatokat az első gyárban, így tudták, hogy merre kell keresni őket. A legrizikósabb gyár valahol Dél-Amerikában volt. A dzsungelben, tele a legszívósabb Álcákkal. Ezért oda Optimus egy elit egységet, egy titkos, speciális különítményt küldött. Minden akciójuk szigorúan titkos. Csak Optimus és a legbelsőbb köre tud róluk.

A Transformers háború a Földön még nagyobb sebességre kapcsolt. A világ minden pontjáról érkeztek a hírek. Forrongott a világ. Egyesek már tüntetéseket szerveztek a robotok ellen. "Ócskavasak haza!' transzparenseket lengettek. Az Autobot és az Álca logót félbevágták egymás mellé rakták és egy körben áthúzták. Ez lett az NKR "Nem Kellenek Robotok" mozgalom jelképe. Egy ilyen őrületet nehéz elviselni és Charlie is egyre feszültebb lett tőle. Mégiscsak az egész kellős közepén volt egy maroknyi emberrel. El sem tudta igazán terelni a gondolatait. A robotokkal együtt élt a bázison. Ők képzik ki. Őket javítja, velük harcol. És az egyikükbe halálosan beleszeretett. Pont ezért volt szüksége erre a pihenőnapra. Elakart kicsit szakadni a mindennapi őrülettől, amivé az élete vált. Ezért úgy döntött, hogy elmegy autósmoziba a szomszédos nagyvárosba. Nem is nézte mi a műsorkínálat, csak ki akart kapcsolni minél előbb, ha csak egy kis időre is. Űrdongó pedig vele tartott.

Egy homokkal felszórt, hatalmas, háromszög alakú placc volt kialakítva a vászon előtt. Charlie-ék szinte pont a kellős közepén voltak a tömegnek. A hangulat jó volt, a lány otthon érezte magát a rengeteg autó között. Hozott magával üdítőt és hambit, amit még a kezdés előtt elkezdett majszolni. Kellemes atmoszféra vette körül, vidám volt sőt, boldog! Egészen addig, míg el nem kezdődött a film. Sajnos sikerült kifogniuk valami pocsék horror filmet. Amiben a gyilkos lassan megy, mégis mindenkit utolér. Amiben a fiúk, mind macho-k, de bunkók és amiben minden csaj nagymellű topmodell és csak azért vannak a filmben, hogy egy ponton valaki megdugja őket. Aztán sikítozzanak és meghaljanak rendkívül ostoba módon. Talán 40 perc telhetett el a filmből, amikor Charlie fáradtan kifújta a levegőt és megszólalt:

- Ezt a rakás szart... Ne haragudj Dongó, nem néztem utána, hogy mit adnak. Ha tudtam volna, hogy ilyen izé megy... Inkább maradtunk volna otthon.

- Semmi gond Charlie. A lényeg, hogy kicsit kiszabadultunk.

- Azért tölthetnénk a napunkat normálisabban is. - durcásan körbenézett.

Több, mint barátWhere stories live. Discover now