12. Fejezet: "Csak" egy tánc

322 10 6
                                    

Charlie csak döbbenten állt az ágya előtt és az arra terített ruhadarabokat figyelte. Idegesen topogott a ball lábával és az alsó ajkát gyengéden csócsálta. Egyetlen kérdés pattogott jobbra-ballra, föl-le és keresztbe az agyában: "Mégis mi a francot gondolt Dongó?" Percek óta nem tért magához a lány, zavarában ropogtatta az ujjait. Néha behunyta a szemét és abban reménykedett, hogy felébred. Hogy ez csak valami hülye álom. De nem álom volt. Mikor kinyitotta a szemét, a szerelés, amit Űrdongó ma adott oda neki egy fekete szatyorban, úgyanúgy ott volt. Látta a roboton, hogy mennyire izgatott volt, mikor arra kérte, hogy a fekete csipke tangával vegye fel ezeket. Akkor még Charlie is izgatottan vigyorgott, majd a sárga alakváltó egyedül hagyta kedvesét, hogy az megfelelően felkészülhessen az előadásra amit megbeszéltek. De ahogy Charlie elkezdte a ruhákat kivenni, egyre inkább meghökkent.

"Egyáltalán, honnan a fenéből szerezte ezeket Űrdongó? Ki vette őket és honnan tudta, hogy jók lesznek rám? Baszki... akarom egyáltalán tudni?!" Szorosan összefonta a karjait a mellén, nagy levegőt vett és csak tovább fürkészte a ruhákat. Egy csipkés harisnyatartó, hálós combfix, ehhez passzoló hosszú, ujjatlan hálós kesztyű, egy magassarkú és egy szatén köntös. Mind fekete. Charlie rájött, hogy sokkal nagyobb csávába keveredett, mint gondolta. Dongó sokkal komolyabban vette ezt az egész sztriptíz dolgot, mint amire számított. Abban sem volt biztos, hogy tud erotikusan táncolni, pláne nem egy ilyen magassarkúban. Csak belegondolt, hogy próbál szexin riszálni és egyszer csak összeakadnak a lábai vagy kibicsaklik a bokája és elterül a földön, hangosan csattanva. Oda a fülledt varázs rögtön. De nem akart csalódást okozni neki. "Jól van Charlie, nagyobb szarból is kivágtad már magad. Megoldod. Kezdjünk neki!"

Charlie csupaszra vetkőzött és lezuhanyzott. Gyorsan megigazította magát a borotvával, hogy mindenhol csupasz legyen, sehol se legyen egyetlen szőrszál sem. Mikor végzett megszárítkozott és elkezdett belebújni a "munkaruhájába". A fehérnemű persze nem volt szokatlan viselet, ez volt a kedvence egy jó ideje. Felhúzta a lábaira a hálós combfixet, aminek a szegélye úgy volt megerősítve, hogy kellemesen rásimult a combjára, igazából nem is kellett volna a harisnyatartó hozzá. "Dongó nagyobb perverz, mint gondoltam." Az ágyon csücsülve, Charlie kinyújtotta a lábait és csak nézte őket, ahogy a hálók körbeölelték őket. "Miért tűnnek kötözött sonkának?" Megrázta a fejét és folytatta tovább az öltözködést. Felvette a harisnyatartót is és csatokkal rögzítette a hálós harisnyát. Nem mert még a tükörhöz lépni, hihetetlenül hülyén érezte magát. A kesztyűk következtek, tökéletesen passzoltak. Nagy levegőt vett és az egészalakos tükörhöz lépett becsukott szemmel. Óvatosan nyitotta ki őket, mintha valami baj érhetné. Felszaladt a szemöldöke a meglepettségtől. Egy egészen szexi nő nézett vissza rá. Elkezdte a haját dobálni és csücsöríteni, kicsit megpaskolta a fenekét ami hangosan csattogott. Elnevette magát és elkezdte élvezni a dolgot. "Nem is olyan rossz. Hol az az izé?"

Gyorsan magára kapta a köntöst is és illegette magát a tükör előtt. Szorosan magához simította a szatént, ami kellemesen simogatta a bőrét. Pajkosan vigyorgott. "Oké, nem gáz a helyzet. De lehet még finomítani." Visszadobta a köntöst az ágyra, majd kicsit megigazította a haját. Halvány rózsaszín rúzzsal húzta ki az ajkait. Fekete körömlakkot vitt fel a körmeire és a szemeit újra kifestette, fekete füstös stílusúra. Újra a végignézett magán a tükörben és már gonoszul vigyorgott. Belebújta a magassarkúba, amitől a legjobban tartott de pár lépés után azt vette észre, hogy a lehető legtermészetesebb módon egyensúlyozik benne. Nem értette a dolgot. "Lehet a szimulációban összeszedett ismeret az egyensúly érzékemre is hatással volt? Ezt majd meg kell kérdeznem!" Parfümmel illatosította magát. Elhúzta a bugyiját és befújt oda is, a puncijához.

- Áú az istenit. - ugrott meg a hideg permettől.

Újra magára kapta a köntöst, megkötötte magán, aztán eszébe jutott valami. "Basszus! Zene! Mégis milyen zenét válasszak?!" Odatipegett az apja lemezgyűjteményéhez és idegesen elkezdett válogatni közöttük. Megakadt a szeme Donna Summer, Bad Girls albumán.

Több, mint barátWhere stories live. Discover now