11. Fejezet: Összezárva

331 9 2
                                    

Charlie kába tekintettel nézett körbe a sötét szobában. Nehéznek, tonnányinak érezte a szemhéjait. Nem emlékezett rá, hogy mikor aludt el. Az utolsó emléke az volt, hogy éppen Dongót lovagolta. "Csak nem aludtam el közben? Jajj de gáz! Ugye nem?" Aztán megérezte a kellemes rezgést maga alatt és a súlyt a derekán. Dongón feküdt meztelenül, aki átölelte és még be is takargatta. Az optikái csukva voltak. Charlie szusszant egy nagyot aztán visszahajtotta fejét. Lehunyta a szemét és csak mosolygott. Gyengéden simogatni kezdte kedvesét. A robot lassan mocorogni kezdett alatta. Ahogy kinyitotta az optikáit, annak kék fényei megvilágították kissé a szobát. Majd a szoba fényei feléledtek, de még mindig vibráltak. Űrdongó simogatni kezdte Charlie hátát, aki valósággal dorombolt, mint valami cica.

- Jó reggelt Charlie.

- Szia. - nézett rá a lány álmos szemekkel, aztán ásított egyet. - Nyugtass meg, hogy nem szex közben aludtam el, mint valami nyugdíjas öregasszony.

Dongó elnevette magát, aztán közelebb emelte magához a lányt. Hogy az arcuk csak centire legyen egymástól.

- Nem, nem történt ilyesmi. Közvetlen utána aludtál el.

- Ne haragudj. - Charlie a homlokához emelte a tenyerét. Nagyon kínosan érezte magát.

- Ne szabadkozz. Kemény dolgokon voltál túl. Sokkal inkább meglepett, hogy horkoltál.

Charlie elképedve nézett a robotra aztán ököllel rácsapott a vállára. Hangosan koppant a fém.

- Nem is! - volt egy kis sértődöttség a hangjában.

- Mint egy maci. - cukkolta tovább az alakváltó.

- Én nem horkolok! - morogta durcásan.

- Visszajátszam?

Ez megsemmisítette Charlie ellenállását. Megadóan lehajtotta a fejét, az arcát Dongó nyakába fúrta. A robot kuncogott és elkezdte a lány haját simogatni.

- Tényleg olyan hangos? - morogta bele a robot nyakába.

- Inkább aranyos.

Charlie legyőzötten morgott, aztán felkapta a fejét. Ledobta magáról a takarót és lovagló ülésben a robott mellkasára ült. Dongó némán bámulta csupasz barátnőjét.

- Mi a terv mára főnök?

- Elkezdjük a bázis rendszereit ellenőrizni, aztán felkészítjük a teljes rendszer újraindításra és újratelepítésére. Ezután az önjavító rendszer elkezdhet dolgozni.

- Tényleg napokig eltarthat?

- Igen. És addig itt kell maradnunk. Megmutatok neked pár dolgot, hogy te is jobban megismerd a rendszert.

- Szóóóóval te... és én... napokig itt összezárva? - Charlie kajánul vigyorgott.

- Mire gondolsz Charlie? - kérdezte a robot gyanakvóan.

- Semmi rosszra. - rákacsintott. - De akkor előtte be kell vásárolnom. Kaja híján vagyok. Azzal együtt letudom a látogatást is anyánál.

- Kibukott?

- Persze. Azért az anyám, hogy kibukjon. - újra rádőlt kedvesére és átölelte a fejét. A cicijei hozzápréselődtek Dongó arcához.

- Ehhez hozzátudnék szokni.

Charlie elnevette magát és elkezdte Dongó arcát a mellei közé fúrni, aztán puszit nyomott a feje tetejére. Majd felemelkedett és leszállt róla.

- Ne is tököljünk akkor sokat. Gyorsan leakarom tudni a dolgot. Anya biztos megint órákat fog papolni, hogy inkább költözzek haza.

- Csak megakar védeni.

Több, mint barátWhere stories live. Discover now