Dongó a Központi terem számítógépénél pötyögött. A gép csipogott és ciripelt, ahogy a sárga robot dolgozott rajta. A kivetített képernyőn rengeteg sor szöveg jelent meg, az emberek számára ismeretlen betűkkel. Csak fura krikszkrakszoknak gondolhatná egy laikus, pedig ez az alakváltók ABC-je volt. Vagy legalábbis azon alapult. Ez a titkosított Autobot nyelv volt, amit például az ilyen katonai jelentéseknél használtak, amit most Űrdongó is írt. Meglehetősen nyugalmas napokon voltak túl. Semmi katonai akció nem történt mostanság. A leggyakoribb szó, amit le kellett írnia az eseménytelen volt. Illetve minden jelentésébe beleírta, a sorok közé rejtve, hogy Xell kipenderítése után, a csapata -1 fővel dolgozik. Remélte, hogy végre Optimus-ék küldenek valakit a problémás Autobot helyére. Akármekkora balhét is okozott, az egysége vele volt teljes.
A jelentésben természetesen Charlie-ról is szó volt. Rengeteg katonai ismeretet az agyába véstek már. Lassan a végéhez közeledik a kiképzése:
"Charlie Watson, speciális (szimuláción alapuló) katonai tréningje kiválóan halad. Az agya már gond nélkül fogadja be a harcászati mintákat, amiket a gyakorlatban is kiválóan tud alkalmazni. Testi erőnlétének fejlesztésében is 100%-os odaadással részt vesz. /lásd az 1. számú csatolmányokat/. Mellékhatásoknak jele nincs, medikus specialistáink állandó vizsgálatai nem mutatnak elváltozást. /lásd a 2. számú csatolmányokat/. Mechanikai és medikusai képességeinek fejlesztése is jól halad. Éles helyzetben is bizonyította a rátermettségét és hozzáértését." Dongó remélte, hogy nem tűnik a jelentése agyondicsérésnek. Nem akarja, hogy azt higgyék a Szikratársával kivételezik. De a jelentése teljesen igaz volt. Charlie nagy hasznára van a csapatnak. Elmentette a jelentést, aztán tovább küldte, majd kikapcsolta a gép kijelzőjét.
Körbenézett a tök üres teremben. Sehol senki, csak a lépteinek visszhangjai voltak vele. Racsni visszatért a saját egységéhez, miután Fletch lett a hivatalos medikusa ennek a csapatnak. Persze időnként azért visszajön, valamelyik titkos kutatásához itt vannak az eszközök. De egyelőre jegeli azt a projektet. Fletch és Cyra éppen portyázni vannak, szóval senki nincs a bázison, csak ő és Charlie. "De ő hol lehet? Pihenőnapja van, de nem mondta, hogy bemenne a városba. Talán úszik. Remélem. Annyira szexi abban a falatnyi kis ruhában, amit ilyenkor szokott felvenni. Megyek meg is nézem." Dongó ösztönei nem voltak alaptalanok. Charlie műugró bajnok volt a suliban. Imádott úszni. Többször is azzal viccelődött a robot, hogy Charlie valószínűleg inkább sellő, annyira jól megy neki. Belépett az edzőterembe, de csak sötétség fogadta, persze a lámpák utána bekapcsoltak, ahogy belépett, de a terem üres volt.
- Hol lehetsz?
Kilépett és átsétált a közös hálójukba. Itt sem volt. A szabadnapján tilos, hogy szimtréningeljen, pláne egyedül. Aztán eszébe jutott valami és ellenőrizte az autó tárolót. Üres volt. Dongó kuncogni kezdett, Hát persze. Biztos Corvette-et bütyköli. Átsétált a laborba, ahogy kinyílt a hangszigetelt ajtó, megütötte Dongó szenzorait a hangos zene. Az Instruments of Destruction szólt, miközben Charlie a kocsija motorterébe volt behajolva. Annyira lefoglalta a munka és úgy üvöltött a zene, hogy észre sem vette, amikor a robot belépett. Nem zavarta meg munka közben. Hagyta hadd dolgozzon. Fekete bakancs, fekete zenekaros póló, barna haj, szexi izmos lábak, a derekán a tetoválás és egy rövid farmer. Ennyit látott belőle. Csak gyönyörködött a látványban. Ahogy mélyen előrehajolt, a feneke szinte felkínálta magát, hogy megpaskolja valaki. Alacsony derekú, rövid farmert viselt, gyönyörűen ráfeszült a kerek popsira. Ami csodásan ringatózott. Dongó megbabonázva figyelte. Nem sok lány riszálja így magát egy metal zenére. De Charlie ilyen szempontból is különleges volt. A sárga óriás közelebb lépett, óvatosan a szeretője hátára tette hatalmas tenyerét és megsimogatta. Charlie mosolyogva hátranézett és rákacsintott de nem szólt semmit. Visszafordította a fejét a motortérbe és dolgozott tovább.
KAMU SEDANG MEMBACA
Több, mint barát
Fiksi PenggemarA sztori tulajdonképpen a 2018-as Űrdongó (Bumblebee), film Fanfic folytatása. Charlie rájön, hogy nem csak barátként vonzódik a sárga Autobothoz. Ami jó sok problémához, de annál több merész és vidám pillanathoz vezet. 18+os tartalom lesz az elejét...