13. Fejezet: Sárga fagyis kocsi

244 10 2
                                    

Mióta a bázis újra üzemképessé vált, szinte egyfolytában dolgozott Űrdongó csapata. Rengeteg ellátmányt kellett előkészíteniük és raktározniuk. Egyre sűrűbbek lettek a harcok mindenhol. Az elmúlt pár hétben még az ő csapatukat is elhívták egy-egy nagyobb ütközetbe. Volt amiben Charlie is részt vett és helytállt. Katonai is medikus képességeit is hasznosította. Álca bázisokat foglaltak el, vagy semmisítettek meg legtöbbször. Olybá tűnt, az Álcák már nem igazán foglalnak el új területeket. Sokkal inkább lecövekeltek bizonyos rejtekhelyeken. Így a szokásos helyi portyák és őrjáratok egyre kevésbé voltak hatékonyak és eredményesek.

Ennek ellenére, látástól vakulásig dolgoztak. Nem volt idő szinte semmi másra. Charlie az ütközetek után, gyakran hullafáradtan esett az ágyba. Ha nem harcolt, akkor Fletch-el kísérleteztek közösen néhány új fegyverrel. Nagyobb sebzéseket próbáltak kiszedni a kézi ágyúkból. Kisebb szétszórást és félrehordást próbáltak kifejleszteni. Nagyobb hatótávot. Olykor beesett néhány Autobot akiket kicsit helyre kellett pofozni. És persze a szimtréninget is folytatta. Voltak napok, amikor csak annyi időre találkozott Űrdongóval, hogy köszöntek egymásnak. Annyira lefoglalta őket a munkájuk, hogy arra sem volt igazán idejük, hogy hiányozzanak egymásnak. Csak azt érezték, lassan kezdenek besokallni. Így a mai napnak különösen örültek és hálát adtak a sorsnak a szerencséjükért. Semmi hír, hogy hamarosan ellátmányért mennek a bázisukra. Vagy, hogy segítséget kérne tőlük egy másik egység. Nyugi volt. Ezt a mai napot arra szánták, hogy végre letudják a fogadás Dongóra eső részét. De előtte mást is elintéztek.

A bázis céllövő részén folyamatosan dörrentek az alakváltó fegyverek. Hologramok tűntek fel és foszlottak semmivé másodpercek alatt. Két robot ácsorgott és tüzelt, miközben beszélgettek.

- Jó ez az eseménytelen nap most nem? - kérdezte Jazz. - Mármint mikor volt utoljára, hogy csak őrizni kellett a bázist?

- Pár hete. Tényleg kell ez a kis szünet. - válaszolta Cyra.

- Hol van Fletch?

- Munkamániás. Most is a laborjában kutat valamit. Ha jól emlékszem Racsnival közösen fejlesztenek valamit. Mintha valami olyasmit magyarázott volna, amivel az emberi szövetségeseink hatékonyságát lehet növelni.

- Ez mégis mit jelent?

- Fogalmam sincs.

- Hm. És Charlie-ék?

Cyra elmosolyodott.

- Szerinted?

- Na neee!

- De. - kuncogott Cyra.

- Neee!

- De.

- Ne!

Charile szobájában:

- IGENIGENIGENIGEN! GYORSABBAN BÉBI!

Charlie Űrdongón feküdt hason, a robot szorosan magához ölelte. Ball keze a kedvese, izzadságtól ragacsos hátát simogatta, a jobb markával a fenekét szorította, miközben a hatalmas szerszáma vadul ki-be csúszkált a lucskos puncijában. A sárga robot becsukott optikákkal próbált nem túltöltődni. Nehéz feladat volt. Napok óta nem értek egymáshoz. Borzasztóan kívánták már egymást. Ahogy adódott ez az alkalom, rögtön kihasználták. Charlie hegyes bimbói fájdalmasan hozzádörzsölődtek a fémkasztnihoz. Ujjaival a lemezekbe kapaszkodott. Ahogy előre-hátra csúszkált a cybertroni kéjlécen, a kipirult arcába csapott az izzadt barna haja. Hiába fésülte mindig hátra, újra és újra belógott az arcába. Zihálva tudott csak levegőt venni. Nagyokat nyelt. Úgy érezte minden második döfésnél kiszárad a szája.

Több, mint barátWhere stories live. Discover now