🏉kırkiki🏉

4.6K 536 558
                                    





Jisung'suz Dördüncü Gün;

"Wifi yok aşkım."

"E ara o zaman Jisung?"

"Sor bakalım telefonu elime alabiliyor muyum?"

"Wifimiz yoksa neden zenginsiniz ki amk?"

"Babam bu evi annemin öldüğü gün tuttu çünkü. Takılacak yarın." Annesinin ölmesine rağmen onun evinde kalmıyorlardı. Vay amk.

Jisung'la konuşurken aynı zamanda stres çarkı çeviriyordum. Dolabımın en ücra köşesinden çıkarmıştım bu oyuncağı. Hiçbir boka yaramıyordu gerçi.

"Özledim."

"Ben de çok özledim seni. Babama bahsettim bizden."

"Ne dedi?" Gerilmiştim. Kim sevgilisinin ailesi tarafından öğrenilince gerilmezdi ki?

"Sevindi benim için. Aldatıldığımı biliyordu çünkü, şimdi çok mutluyum dedim. Ne iş yapıyor dedi."

"Çok kazık yerden sormuş. Ne yapıyor dedin?"

"Ayak mankeni dedim. Şaka şaka, menajerim dedim..."

"O kadar eminsin yani olacağımdan."

"Ya ben ya dolandırıcılık dediğime göre."

"Tamam tamam, gelince daha detaylı konuşuruz."

"Terziden randevu bile aldım ne detayı bitti bu iş. Menajerimsin."

"Ne randevusu amk?"

"Takım elbise? Tam vücuduna göre özel olarak diktireceğiz. O baldırlar yüzünden takım elbise hareket edince çat diye yırtılsın istemeyiz değil mi? Koca memelim benim."

"İnsanın suyuna gitmeyi çok iyi biliyorsun Jisung."

"Sadece koca memeli olduğunu belirttim. Bence meme çalışmayı bırak artık. Hop hop oluyorlar. Boing boing oluyorlar."

"Hoşuna gitmiyormuş gibi konuşma."
Stres çarkını bir kenara bıraktıktan sonra boy aynasına gidip kendime baktım ve biraz zıpladım. Harbiden memelerim hop hop boing boing oluyormuş amk.

Bu sefer Hulk'lı baksır giymiştim. Birazdan balkona çıkacaktım ve Jisung burda olsaydı kızacağını bildiğim için üzerime pembe sabahlığımı geçirdim ve kuşağını sıkıca bağlayıp firikik vermeyeceğimden emin oldum.

Sırf balkona çıkarken üstüme atabilmek için Felix'ten çalmıştım bu sabahlığı.

Siz beni çıplak sanıyorsunuz ama değilim. Baksır giyiyorum. Endişelenmeyin benim için.

Sigara paketini alıp balkondaki küçük sandalyeye oturdum ve dalı ağzıma yerleştirip çakmakla yaktım. "Evet, onların üstünde uyumayı özledim."

"Azmışız?"

"Her şeyi cinsel algılama ya ayı."

"Cinsel değilse mememle ne işin var Jisung? Süt mü emiyon?"

"Senle hiç soft olamıyoruz."

"Bende sadece hardcore senpai, daddy, onichan i have a dick falan mevcut."

"Ha? Efendim baba? Tamam geliyorum şimdi."
Sesi boğuk gelmeye başlayınca telefonu hoparlöre alıp önüme koydum. Daha konuşalı yirmi dakika oldu hemen gidiyor mu ya?

"Kapatıyor musun?" diye sordum sessizce. Sesim öyle kedi gibi çıkmıştı ki her an miyavlayabilirdim. 1.69 boyunda, utangaç, hırslı, kinci bir satranç oyuncusunun beni bu hale getirmesi...

medyum' minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin