⛵️onbeş⛵️

8.4K 932 1.3K
                                    

BU BÖLÜM MÜSTEHCENLİK İÇERİYOR İFTARDAN SONRA ATTIM AMA RAMAZANINI HUZURLA GEÇİRMEK İSTEYENLER BU BÖLÜME SONRADAN DÖNEBİLİR BİR ŞEY KAÇIRMAYACAKSINIZ MERAK ETMEYİN

(Minho)

"Alo, naber?"

"İ-iyi, sen?"

"Alo? Minho iyi misin sesin kesik kesik geliyor?"

"İ-iyiyim işte. Niye aradın?"

"Öylesine aramıştım, canım sıkıldı."

"Hmm, anladım."
Elimi uzun zamandır görmediğim kadar sert olan kızarmış penisime attım ve ses çıkarmamaya dikkat ederek yavaşça çekiştirdim. Bacaklarımı iki yana açıp ayaklarımı önümdeki sehpaya dayamıştım ve eşofman altım dizimden sarkıyordu. Kıçım deri koltukla bütünleşirken hava her saniye daha da sıcaklaşıyor gibiydi.

Yeminimi bozup mastürbasyon yapacakken Jisung'un araması duruma hiç yardımcı olmamıştı.

Sol elim resmen yanan penisimdeyken, sağ elimle telefonu tutuyordum. Kafamı arkaya yaslayıp Jisung'un söylediklerine odaklanmaya çalıştım.

"Bugün ne yaptım biliyor musun? Eski okuluma gidip satranç oynayan öğrencilerle konuştum ve maç yaptık. Bazılarını hırslandırmak için bilerek yenildim yoksa analarını sikmiştim bebelerin."

"Demek öyle ha, i-iyi yapmışsın."

"Sonra eski hocamla da sohbet ettim ve beni baya motive etti. Bir de annem kaşarının okula hala bağış yaptığını söyledi."

Penisimi sıyırdıktan sonra işaret parmağımın ucuyla başıyla oynadım ve ileri geri hareketlerime devam ettim. Jisung tatlı tatlı gününden bahsederken benim otuzbir çekmem hiç hoş değildi ama birden ortasında arayıp konuşmaya başlarsa onu reddetmem de hiç hoş olmazdı. Azgın olmak çok zor.

Sesi garip bir şekilde sıcak hissettirmişti. Yumuşak bir şekilde konuşuyordu ve diksiyonu çok etkileyiciydi. Onunla ilk tanıştığımda da bu beni şaşırtmıştı. Sunucuyla konuşuyor gibi hissetmiştim. Küfür etmesi bile etkileyiciydi. Elit anlamda.

"Sen ne yaptın?" Telefonun diğer ucunda kıkırdadığında kendime engel olamadan gülümsedim. Bu işi beceremiyor gibiydim çünkü acı çekiyordum.
Kendimi rahatlamatmakta bile berbarttım. Acaba büyüyle yardımcı olması için cin mi çağırmalıydım?

"Ben şey yaptım ya, dolandırmaca biliyorsun."

"Neden soruyorsam...başka bir şey yapmadın mı?"

"Bilmiyorum Jisung, ah." Yanlışlıkla ağzımdan bir 'ah' sesi çıkmıştı. Bunu algıladığımda gözlerim sonuna kadar açıldı ve fark etmemesini diledim Allahtan. Sen büyüksün.

"Minho sen ne yapıyorsun?"

"H-hiçbir şey." Bacaklarım karıncalanmıştı ve penisimin her yerine iğne batırılıyormuş gibi hissediyordum. Bu işin sonu pek iyi görünmüyordu.

"Hiçbir şey gibi gelmedi bana. Doğruyu söyle ne yapıyorsun?"

"Ben...ben..." Ben sıçtım. Hayatımın ta orta yerine sıçtım.

"Dolandırma lafı." Sesi dominant çıkmıştı.

"Ufaklıkla bilek güreşi yapıyorum." Sesimi alçaltıp söylersem durumun saçmalığı azalır sanmıştım galiba.

"31 mi demeye çalışıyorsun? İğrenç mahlukat."

"Kızmadın mı?"

"Minho senden bahsediyoruz. Seninle ilgili bir şeye şaşırıp kızmam imkansız."

medyum' minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin