🛵otuzaltı🛵

6.3K 684 1K
                                    

satır arası yorum 😫🙏🏻

Bir süre evin içindeki sekiz kişi olarak birbirimize baktık. Jeongin düştüğü yerde zeminle ıslak ıslak öpüşmeye başlamıştı.

Bu bakışma merasimine elini sallayarak Kevin bir son verdiğinde gözlerimi onun dışında her yere kaydırdım. Bakarsam paçamdan akacak diye korkuyordum.
"Tanrı aşkına biri gerçekten bana ne olduğunu açıklayabilir mi?"

"LAN BİR UYUTMADINIZ AMINA KODUKLARIM! BU DA KAFA YA."

"Juyeon?"

Ney ney ney ney?

Koridorun diğer tarafından çıkan paspal beyinsiz aç orospu çocuğu Juyeon'u görünce ağzım açık kalmıştı. Kapıdan da gelmemişti, direkt evin içinden, odaların birinden çıkıvermişti. Kafasında öpücüklü kırmızı bir uyku pedi vardı ve sağ eliyle gözlerini ovuşturuyordu. Kendisine büyük gelen tişörtü ve eşofmanı tanıdık gelmişti. Seungmin'indi...
Yoksa, yoksa üçlü mü yapmışlardı? Şaşırmam şahsen.

"Bu yarrağın burda ne işi var amk?"
Bunu şimdi benim dediğimi sanabilirsiniz ama yanılırsınız. Bunu eli Juyeon'u gösterirken aşırı bıkmış ve sinirli bir ifadeyle Jisung söylemişti.

Seungmin'e dönüp tepkisine baktım.
Ağzı açık kalmıştı.

"Ya ev sahibim beni evden kovdu da, ben de aranızdan kapısını açabildiğimde uyumaya karar verdim. Kıyafetlerini giydim Seungmin haberin olsun, donunu da giydim. Götün küçücük herhalde, sıktı."

Tek yaptığımız avel avel Juyeon'a bakmaktı. Felix sapsarı olmuştu. Hüsnü ise bir denizatlarına bir de bize bakıyordu. Hayatımda ilk kez sakallı birini gördüğümden istemeden gözüm arada ona kayıyordu.

Hyunjin yere çömelip yerle öpüşen Jeongin'i ayıltmaya çalışıyor fakat çok hafif tokat attığı için Jeongin bir türlü kendine gelemiyordu. Ben olsam bir tane çakardım, anında ayılırdı.

"Niye tip tip bakıyorsunuz? Tel tokamla açtım ya, profesyonel yöntemlerle değil. Bu dilf kim?"

"Ne ara girdin eve?"

"Şey sanırım siz seks yapıyordunuz, sen ah oh yaparken ben girdim uyudum. Kahvaltıda ne var?"

"STOP! Seungmin neler oluyor burda? Bu adamın elinde neden kahrolası denizatları var? Ve bu sarışın adam kimi dolandırmaktan bahsediyor?" dedi Kevin bir çırpıda.

"Şey, SANA İÇERİ GİRME DEMİŞTİM MİNHO HER ŞEY SENİN YÜZÜNDEN."

"SUÇU MİNHO'YA ATMA POLİS ADAMI YATAĞINA ALAN SENSİN, NUMARASINI SİL DEMİŞTİK."

"SANA NE OLUYOR AMK JİSUNG'U?"

"SORUMSUZLUĞUNUN SUÇUNU MİNHO'YA ATAMAZSIN."

Aşkım yaaaa.

Seungmin ve Jisung birbirlerinin yüzüne kükrerken Kevin fenalaşıp gömleğinin yakasını açtı ve eski yerine yığıldı. Kendi elini sallayarak yüzüne hava gelsin diye uğraşıyordu. Bunu gören Seungmin yanına eğilip adamın saçlarını alnından çekti ve yüzüne üflemeye başladı.

Jeongin'e baktığımda doğrulup oturduğunu gördüm. Hyunjin de onun yanına çömelmişti. Bu durumdayken görmek istediğim son manzara onlardı. Ölmeden önce Jisung'la koklaşmak falan isterdim ben. Koklaşayım bari.

"Minho sikini götümden çek."

"Pardon, kusura bakma. Çok gerginim, sikimin kucaklaşmaya ihtiyacı var."

"Al su iç." dedi Seungmin bardağı Kevin'e uzatırken. Kevin de gözlerini çok aralamadan bardağı almış ve ağzına götürmüştü. Anında da püskürtmüştü. Çünkü suyun içinde sigara izmaritleri vardı za. Ben görmüştüm aslında.

medyum' minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin