Grzegorz Kossakowski
Rosja należy do moich ulubionych krajów, z mnóstwem cudownych widoków i wspaniałych nieodkrytych zakątków. W rosyjskiej Samarze mieszka mój serdeczny przyjaciel Andrej Berezowski – szef mojej siostry. Jego dom, znajduje się przy porcie rzecznym. Jest zaangażowany w sprawy społecznie. Miałem nadzieję, że wspólnik pomoże mi pokonać Pawła Drabika, bo potrzebowałem sojusznika w akcji. Siedząc przy biurku, z szafki wyjąłem tableta. Zalogowałem się na Skype, wybierając opcje „Wideo Rozmowa". W ten sposób połączyłem się z Andrejem.
– Dzień dobry – przywitałem się z nim z uśmiechem.
– Witaj przyjacielu – oznajmił mi powitanie, puszczając mi oczko.
– Co słychać w twoich progach? – zapytałem zainteresowany, tupiąc nerwowo nogami.
– Zakończyłem wreszcie swój wymarzony remont pokoju, który będzie mi służył do moich interesów. – odparł, że diabelskim zadowoleniem.
– Do jakich celów, jest ci potrzebny ten pokój? – zainteresowałem się, bo byłem ciekawy tego pomieszczenia.
– Do sztuki BDSM i nie tylko. – odpowiedział zwięźle, szerząc swoimi zębami.
– Kiedy zamierzasz skorzystać tego pomieszczenia? – spytałem.
– Czekam na odpowiednią chwilę. Lepiej powiedz co u ciebie bracie?
– Nieciekawie, bo dowiedziałem się, że były chłopak Andżeliki wyszedł z więzienia. – rzekłem nerwowo, tupiąc jeszcze z większym natężeniem nogami.
– Właśnie widzę, że jesteś zdenerwowany i spanikowany tą sytuacją. – spojrzał na mnie ze współczuciem. – Rozumiem, że to był powód, tak aby do mnie zadzwonić?
– Tak mój drogi przyjacielu – potwierdziłem. – To jak? Pomożesz mi?– Oczywiście, że tak. Przyjaciele są po to, ażeby wzajemnie pomagać. – wyraził skłonność pomocy Andrej, co mnie trochę uszczęśliwiło.
– Opowiedz mi ociupinę więcej o tym chłopaku. – zwrócił się z prośbą przyjaciel.
– Ma na imię Paweł Drabik. Ma trzydzieści dwa lata. W przeszłości brał udział w nielegalnych wyścigach samochodowych. Będąc w związku z Andżeliką, zmienił ją na gorsze i krzywdził ją bardzo. Gdyby żył ojciec i widział, co się dzieje, pewnie by zatłukł na śmierć tego drania. Nasza rodzina zasługuje na sprawiedliwość, zatem proszę, abyś mi pomógł w walce, że wrogiem. – wyjaśniłem Andrejowi, na, czym polega mój problem.
– Mam uprzedzić Andżelikę, że jej były wyszedł z więzienia? – zaproponował przyjaciel.
– Absolutnie nie. Ona nie może się dowiedzieć. – nie wyraziłem na to zgody. Andrej gładko przyjął to do swojej świadomości.
– W takim razie, jaki masz plan?
– Jakże póki co na to żaden. – przyznałem się bez bicia, powodując śmiech przyjaciela.
CZYTASZ
" Nieprzyzwoity Romans Pana D" [+18]
RomanceKażda kobieta o zdrowych zmysłach marzy, by „ książę na białym koniu" zawładnął jej sercem. Historia o dwóch charakterach, które poznają się podczas czerwcowego wesela kuzynki Małgorzaty Losik. Gdy różne światy zderzają się że sobą, może dojść do pr...