ÇOK YORULDUM

829 667 271
                                    

Ben artık seni düşündüğüm de güzel anılarımız sadece hayalde kalsın istemiyorum.Ben seninle en güzel anıları biriktirmek istiyorum kötü anıların yerine onların geçmesini istiyorum.

Ben artık seni birini anlattıktan sonra boğazım düğümlenerek ' gittim, gitti, bittik.. ' demek istemiyorum. Boğazımdaki düğümle gözlerimin dolu dolu olup sana verdiğim sözü hatırladığımda başımı gökyüzüne çevirip gelen yaşları kalbime akıtmak ve onu daha fazla harlamak istemiyorum.

Çok yoruldum..

Avazım çıktığı kadar susmak istiyorum. Kafayı yemek üzere olduğumu fark ettiğimde herkesten uzaklaştım. Yalnız kalmayı seçtim iyi geldiğim insanlara bile faydan dokunmuyor artık.

Merak etme seni suçlamıyorum sevgilim. Hepsi benim suçum. Çünkü ben sevdim seni.. en büyük suçum da buysa eğer idam etsinler beni. İdam mahkumuna bile sorarlar son isteğin nedir diye. Benim de son isteğimi soracak olursan beni kalbine gömsünler bir ömür onun içinde kalayım derim.

Sen demiştin ya hani bana 'zamanı gelince her şeyi anlayacaksın' zamana bırakmayı zamanla bıraktım be gönlüm. Gel demeye bile yüzüm yok biliyor musun? Çünkü çok yüzsüzlük yaptım ben bu yolda.

Gider gibi kalışlarını izledim önce ben senin; sonra da kalır gibi gidişlerini.. Özledim hem de çok özledim sarılmadığın birini özlerken burnunun direği sızlar mı insanın, sızlıyormuş meğer..

Aklıma düştüğünde sürekli kalbim kan kaybediyor. Vedamız güzeldi be gönlüm, çok güzeldi onda bile sen üzülme diye mutluluk maskesini takan bir ben vardı karşında. Bir gün kader bizi yan yana getirir mi bilmiyorum. Ama ben her gün alnımı secdeye koyduğumda ilk duamı sana ediyorum sonra kendime. Öyle alışmışım ki sana öyle karışmışsın ki tüm benliğime hâlâ kabul edemiyorum gidişini..

Birisi bana seni sorduğunda dağılıyorum paramparça oluyorum. Hissizim diyorum ama yanılıyorum. Gözlerim ağlamasa bile kalbim kan ağlıyor..

Gelse affetmem diyorum ama gelsen bir merhaba de ben yine sana yenilirim biliyorum..

Ama gururum ağır basıyor yine de affedemem biliyorum. Dilim ' Affettim, hakkım helal.' dese de kalben affedemiyorum. Dilimin ucuna ısıran bir 'neden' sorusu benimle olduğun sürece de affedemeyeceğim.

Haklıydın galiba sen beni hiç haketmedin. Herkesi zor olan ben sana çok kolaydım belki de en büyük kaybım buydu senin için..Kendimden taviz vermem.. taviz ne kelime ben olmaktan çıkmışım ben sana.

Bir yanım iyi ki bitti kendine geldin işte aptal uykundan uyandın diyor. Ama kalbim ama kalbim her gece hâlâ yokluğuna içiyor..

Ama ne var biliyor musun sevgilim?
Hiç pişman değilim. Yine olsa yine severim..

@BlackNght01

GENÇ BİR KIZIN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin