Yine ben geldim sevgilim, mezarına geldim adam. Belki çiçek alamadım ama göz yaşlarımı getirdim. Sana kalbimi getirdim sevdâlım. Baharı getiremedim ama bahar kokulu umutlar getirdim. Sana aşkımı getirdim adam, sana güzel yârınları getirdim. Sen rahat uyu diye duâlarımı getirdim. Kusura bakma sevgilim sana güzel bir geçmiş veremedim ama güzel yarınlarımız olacak diye söz vermiştim. Özür dilerim sevgilim, ben verdiğim hiç bir sözü tutamadım da zaten.. Senin benim ellerimi tutamayıp bırakıp gidişin gibi. Sen gittiğinle kaldın bende gidişinde kaldım..
Bana verdiğin kolye asılı boynumda, çıkarmadım hiç bir zaman.. Hani benim çok beğendiğim ama ikimizin de parasının yetmediği o kolye. Nasıl aldın sahiden? Çok pahalıydı keşke daha ucuz bir şey beğenseydim. Düşünüyorum da başkası alsa bu kadar yakışmazdı o kolye bana.
Yerine kimseyi koymadım sevgilim, hoş koysam da kimse yakışmazdı senin yerine senin kadar.Bana verdiğin umutlarla yaşıyorum. Giderken 'gelicem' deyişin aklımda, nerde kaldın sevgilim? Nerde kaldın ömrümmmm. Nerde kaldım güzel gözlümmmm. Bak bu sana kaçıncı yalvarış bak bu kaçıncı haykırış. Ses tellerim acıyor gel diye yalvarmaktan. Mezarında yalvarışlarımı görenler önce bir adım uzaklaşıyorlar sevgilim, sonra acıyarak bakıyorlar hâlime. Alıştım sevgilim alıştım. Ben beklemekten yorulmadım ama sen gelmekten vazgeçtin galiba.
Gelmez diyorlar adam, gelirsin demi? Sen bana yalan söylemezsin ki.. gelicem dedin. Gelirken hediye de alacaktın, söz vermiştin. Hediye de istemiyorum sadece sen gel artık lütfen. Niye hâlâ gelmedin sevgilimmm. Niye gelmedin bahar kokulum..
Yoksa unuttun mu beni? Her sabah el ele okula gidişlerimizi, kopya çekişlerimizi.. Pazartesi günleri hafta sonu özlemiyle birbirimize hasretle sarılışımızı. Doğru söyle sevgilim, söz veriyorum kızmayacağım. Unuttun mu beni?
Artık hiç bir bahar güzel kokmuyor bana. Meğer güzel olan bahar değil senmişsin. Güzel kokan, çiçekler değilmiş.. Sen ölürken, sen can çekişirken hiç bir şey güzel gelmiyor bana. Güllerin bile dikenlerine katlanamaz oldum. Oysa senin triplerini bile severdim ..
Ben seninle ilkbaharı yaşadığımı sanardım, meğer yaşadığımız sonbaharmış sevgilim. Ben seninle sonuncu baharı yaşadım. Ben seninle ilk baharı son kez yaşadım adam. Şimdi hep kıştayım sevgilim, üşüyorum. Ellerim titriyor ama başka bir adamın ellerini de tutamıyorum. Zor geliyor başkasına sarılmak, resimlerine sarılıyorum gözyaşlarım ısıtıyor biraz içimi. Halbuki kalbimde yangın yeri, ne diye üşüyorsa bu ellerim.
Ellerimi tuttuğun günü de hatırlıyorum sevgilim, utanıp başımı yere eğmiştim. Lanet olsun kafamı kaldırıp doya doya gözlerine bakmadığım için. Şimdi mezar taşına bakıyorum sevgilim. Elimi ellerinin arasından çekişimi hatırlıyorum. Birisi görecek demiştim. Şimdi sıkı sıkı toprağını tutuyorum avuçlarımın içinde. Ellerini tutmadığım için lanet olsun bana sevgili. Oysa ne de çok severdim ellerini, gözlerini, en çok da seni..
Okuldan kaçışımızı da hatırlıyorum. Ben gülerken sus bak biri duyacak deyişin kulaklarımda. Sinirli sinirli bakmaya çalışırdın, o zaman ben daha çok gülerdim. Sonra sende dayanamaz gülerdin, kıyamadın bana. Meğer ne de güzelmiş geçmişimiz.
Bazen dönüp bakınca sensiz de çok yıl geçmiş, özlemişim seni.. Şimdi gelsen bi sarılsan ne de çok hayâlini kurdum bu günlerin. Gelicem dedin sevgilim, umut edip bekledim seni. Sen geleceksin diye kimselere gitmedim. Gelirde bulamazsan, bulurda hatırlamazsan, hatırlar da sevmezsen diye sana bu satırları yazıyorum. Unuttun mu beni sevgilim? Görsen hatırlar mısın beni? Bu benim güzelim deyip sarılır mısın mesela eski günlerdeki gibi..
Ben şimdi toprağını seviyorum ama inanmıyorum altında sen olduğuna. Sen sadece biraz uzaktasın bana ama eminim sen geleceksin yakında.. Söz verdin çünkü bana, sen verdiğin sözleri tutarsın ben bilirim. Gelicem dediysen gelirsin. Erkek adam sözünü tutar derdin, geç de olsa bir gün gelicem demiştin, ya da belki sen bana gelirsin. Ben yolu bilmiyorum ki. Sen eninde sonunda kavuşacağız, Allah sevenleri asla ayırmaz demiştin.
Bir de bana yazdığın mektup var sevgilim. Hani gelemezsem eğer üzülme ben seni hep sevdim diye başlayan. Ben o mektubun devamını hiç okuyamadım. Cesaret edemedim. Hani gelemezsem felan demişsin inanmadım ben ona şakadır dedim. Şaka yaptın demi sevgilim? Gerçi sen şakaları da pek sevmezsin. Belki ben yanlış okumuşumdur, zaten mektubu açarken de ağlıyordum yanlış görmüşümdür. İnanmadım ben o mektupta yazanlara ..
Öldü felan dediler, sen demiştin ölsem bile seni seveceğim. O yüzden içim rahat sevgilim, sen bir gün ölürsen yine de beni seveceksin. Ama ölmedin sen biliyorum ben geleceksin. İnsanlar deli diyorlar yazık haline. Ne varsa sanki halimde..? Bekliyorum işte nesi delilik ki bunun.
Aman zaten takmıyorum onları, onlara kalırsa sen hiç gelmeyeceksin..
Bölümler daha uzun olsun dediniz daha uzun yazmaya çalıştım. Umarım o güzel gözlerinize lâyık satırlar yazabiliyorumdur. Yanlışım, eksiğim varsa kusura bakmayın lütfen.
Sizleri çok seviyorum.Kendinize iyi bakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GENÇ BİR KIZIN GÜNLÜĞÜ
Nouvelles♠️Kırılmaktan değil, yine aynı yerden kırılmaktan korkuyorsun.. Yasla başını duvara. Sırtına yapışsın rutubet kokusu. Kırgın bir kadınsın zaten, bir cinayet mahallini hemen tanırsın. Elini uzat, başını kaldır, çok uzak değiliz çok yakındayız.. Ben g...