7

78 7 3
                                    


Saat akşam sekiz gibiydi. Lupinlerin evinde akşam yemeği yenmiş Remus duşa girmişti.

Saçlarını havluyla kuruturken eline telefonunu aldı. Bir bildirim vardı.

Yatağa kendini attı, sırt üstü dururken mesaja tıkladı.

Lily

1 okunmamış mesaj

Remuss

Efendim

Ne yapıyorsun?

Hiç duştan çıktım şimdi, sen?

Güzel. Bende eve geldim

Dorcas onunla parti elbisesi seçmem için beni mağazaya götürdü.

Sanki yılsonu balosuna gidiyor

Remus biraz güldü. Yıl sonu balosuna daha vardı.

Bellatrix'in partisi değil mi?

Evet

Remus aklına gelen düşünceyi bir kere daha tarttı. Önceki hayatında bir kaç defa partiye davet edilsede hiç gitmemişti. Belki de gitmeliydi. Lise hayatını bir bitki gibi geçiremezdi ya.

Zaten annesi saat dokuza yatağa girerdi. O zaman kadar da Remus'u rahatsız etmezdi.

Lily sana bir şey soracağım

?

Geçen gün Sirius, senle beni partiye davet etti.

Sirius, seni ve beni? Partiye?

Evet, evet bende şaşırdım

Yani diyeceğim şu ki hala üzerine olan bir elbise bulabilirsen partiye gitmek ister misin?

Hey! Sadece 2 kilo aldım ne kadar kötü bir arkadaşsın

Tamam afedersin

Eee gitmek ister misin?

Otuz dakika sonra beni kapının önünden al

Anlaşıldı madam
✓✓

Remus gülümseyip telefonu kapattı. Evden gizlice çıkmalıydı. Bunu ilk defa yapacağı için annesinin şüphelenmeyeceğini düşündü.

Aşağı kata inip annesinin karşısındaki koltuğa oturdu. Annesi elinde bir dosya ile oturuyordu. Remus gelince gözlüğünü çıkarıp ona baktı.

"Ne yapıyorsun"

"Hiç, yarınki dava için hazırlık yapıyorum. Matematik sorularını çözdün mü?"

Remus başını salladı. "Evet" yalandı. Remus zaten ölmeden önce o soruları çözmüştü bu yüzden geri hayata döndüğünden beri ders çalışmıyordu aynı ders dinlemediği gibi. Zaten bildiği şeylerin üstünden geçiyordu, gereksiz.

"Ben yatacağım, bence sende yat. Yorgun görünüyorsun hem sabah erken uyanacaksın"

Annesi tam bu lafının üstüne esnedi. "Sanırım haklısın"

Maybe İn Another Life // Wolfstar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin