Byli jsme všichni už dost opilý a já natáčel stories s mými přáteli. Všichni jsme se tlemili a užívali si přítomnosti. Byl jsem tak opilej, že jsem zapomněl na to, že tu Jimin je. Hodně lidí už odešlo. Zbylo nás tu asi 10. Včetně Jimina, ale to jsem si jaksi neuvědomoval. Byli to už jen moji blízcí kamarádi a tak jsme se domluvili, že u nás přespí. Všichni se došli postupně vysprchovat a já zatím připravil spaní u mě a dole na sedačce. K rodičům do ložnice půjdu spát já, aby tam ti dementi něco neudělali. Taky jsem už byl umytej a ležel jsem v posteli a pomalu usínal.
,,Tae? Kam si mám jít lehnout já?'' ozvalo se najednou od dveří. Byl jsem už moc unavenej na to, abych řešil kdo to je a kam se vejde a tak jsem jen zvedl ruku. ,,Pojď sem.'' vydechl jsem a věděl jsem, že zítra si tohle už určitě pamatovat nebudu. Najednou tedy vedle mě ležel nějakej kluk a já se jen přetočil na bok, přikryl mě i jeho, jelikož rodiče měli jednu velkou deku a usnul jsem.
Ráno mě probudilo sluníčko a já myslel že ho rozkopu. Nejdřív ze všeho jsem si ale uvědomil, že se ke mně tulí někdo. Nejdříve jsem si myslel, že je to Jungkook, protože občas jsme se tak probudili. ,,Kámo... Vypal.'' řekl jsem, protože jsem byl přesvědčen, že to on je. Když na to ale nijak nereagoval, podíval jsem se na člověka sám. ,,Fuj?!'' vykřikl jsem a teleportoval jsem se na druhou stranu postele. Probudil jsem ho tím. Nebyl to Kook. Ale JIMIN. ,,Co se děje?'' zmateně se na mě podíval, ale pak mu to došlo. ,,Co tu děláš?'' přikryl jsem si svůj nahý hrudník dekou. ,,Ty jsi mi včera řekl, že si mám jít lehnout sem.'' vypadal stejně zmateně jako já. ,,Tak to bych v životě neřekl!'' bránil jsem se a představa, že se ke mně tulila nějaká buzna, mi zvedala žaludek. ,,Vypadni!'' ukázala jsem rukou na dveře a on odešel.
Všichni jsme se pak nějak hromadně nasnídali, i když já se štítil všeho, na co on sáhl. On mi prostě vlezl do postele. To je- NECHUTNÝ!
Moje noční můra skončila, když všichni odešli. Šel jsem okamžitě rodičům převléct povlečení. Uklidil jsem pak i celý barák a zalezl jsem si k počítači a hrál jsem až do 10 do večera. Ještě jsem si lehce zacvičil na svoje svaly a dal si rychlou sprchu. Byl jsem unavenej, tudíž jsem si pak šel lehnout. Nemohl jsem však usnout. Asi jsem z toho všeho byl tak moc unavenej, že jsem začal přemýšlet nad tím mrňousem.
ČTEŠ
The War | Vmin |DOKONČENA|
FanficNa disscorad mi poslal žádost novej člověk. Profilku měl stylovou, a tak jsem si ho přidal. Domluvili jsme se na tom, co si zahrajeme, a tak jsme hru spustili. Vybrali jsme si své postavičky a oba zmáčkli start. Když jsem to ale udělal, projel mnou...