MÜHÜRLENMİŞ KALPLER 1.BÖLÜM" SARI ODALAR. "
◾Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim ve gülerken yalan olduğunu kimse anlamaz. ◾
🎶 Sezen Aksu - Sarı Odalar. 🎶
Keyifli Okumalar...
Geçmiş -17.04.2017-
" Alçin! Hadi abim. "
Aşağıdan gelen seslerle hızla rujumu da sürdükten sonra kenardan takılarımı alıp taktım. Çantamı alıp telefonumu ve bir kaç ıvır zıvırı da içine koyduktan sonra aynadan kendimi süzdüm.
Çok güzel olmuştum.
Üstümde bebek mavisi askılı derin yırtmacı olan bir abiye vardı, altında beyaz bağlamalı topuklu ayakkabılarım ve takı olarak ta bileklik, kolye, küpeden oluşan Polat'ın bana aldığı pırlanta takı seti vardı. Çanta olarak küçük elbisemin renginde bir el çantası almıştım yanıma.
Saçlarımı ensemde topuz yapmış önden bir kaç tutamı dalgalandırmış salaş bir şekilde bırakmıştım. Seslenmeye devam ettiklerinde son kez saçlarımı düzeltip odadan çıktım, aşağıya indiğimde kimseyi görememiş herkesin dışarı çıktığını fark etmiştim.
Bu gün Polat'ın ablası Azra ablanın düğünü vardı, Polatlar hemen karşımızda ki evde yaşıyorlardı ve yılların verdiği dostlukla elbette düğüne bizde gidiyorduk. Annelerimiz ve Babalarımız çok yakın arkadaşken aynı şekilde Polat ve abimde çok yakın arkadaşlardı hatta bir birlerinin en yakınları olabilirlerdi.
Polat.
Biricik sevgilim.
Ailelerin ne kadar haberi bile olmasa da on altı yaşımdan belli Polat'la sevgiliydik. Onu yıllardır seviyordum kendimi bildim bileli gözüm ondan başkasını görmemiş yüreğime küçücük yaşımda onu sevdası düşmüştü.
Ona duygularımı açtığım zaman beni asla istememiş kardeşi gibi gördüğünü aramızda altı yaş olduğundan dem vurmuş ve benim duygularımı on altı yaşında ki bir çocuğun hevesi olarak gördüğünü söylemişti.
Böyle düşünmesi elbette normaldi.
O zaman ne kadar kırılsam, üzülsem de asla ondan vazgeçmemiş tam üç ay boyunca peşini bırakmamış duygularımın gerçek olduğunu ona kabullendirmiştim. Duygularımı kabullendikten sonra o da bana gelmişti ama tek bir şartla ben on sekiz yaşıma geldiğimde bu durumu hemen Ailem açıklayacaktık ve on sekiz yaşıma kadar el ele tutuşup nadiren sarılmak dışında hiç bir temasa girmeyecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜRLENMİŞ KALPLER
RomanceYETİŞKİN İÇERİK İÇERİR +18 " Mükemmel bir şekilde sarılmışlardı ve sonra dünya karardı. " Kaldırdım başımı aralanan göz perdemle baktım etrafıma. Gerçek yüzleri gördüm maskelerinden arınan yüzleri, birazdan tekrar maske takacak yüzleri. Sahi neredey...