Druhý den
Jason
,,Nazdar, tak mám to tady. Informace o Scottových" řekl Fredo, který mi vešel do obýváku. ,,Výborně, na to jsem zvědavej" řekl jsem a vypl televizi.
,,Nejdřív ale budu muset nakrmit Everly" Uchechtl jsem se a postavil se. ,,Ty ji krmíš?" ,,Ne, ale je zavřená jak zvíře tak ji tam hodím žrádlo" zasmál jsem se a rozešel se do kuchyně. Vzal jsem nějaké ovoce, zase dva bagely a šel jsem dolů.
Odemkl jsem dveře a podíval se na Everly, která si něco pro sebe šeptala. ,,Už jsi se zbláznila?" Uchechtl jsem se a podal ji jídlo. Jenom se na mě naštvaně podívala a otočila hlavu. ,,Okey nemluv se mnou. Teď nemám na to tvoje dětinské chování čas." Protočil jsem očima a s bouchnutím dveří jsem odešel pryč.
,,Tak mluv" znova jsem si sedl na gauč a Fredo otevřel složku.
,,No kámo vybral sis docela špatnou holku" zasmál se a já zvedl obočí. ,,Jak to kurva myslíš? Kde její rodiče sebrali takový prachy?" ,,Její otec byl mafián" ,,Byl?" Vyhrkl jsem.
,,Jo, dělal s naším nepřátelským gangem v Kanadě. Nebyl to úplně hlavní člen, ale prostě prodával zbraně, drogy, bomby. Potom mu ale někdo zabil jeho přítelkyni a tak s tím prostě seknul. Už s tím nechtěl pokračovat a tak se odstěhoval do Ameriky. Tam si našel matku Everly, zbouchnul ji a bylo to. A když bylo Everly deset let tak se přestěhovali zase sem do Kanady" řekl a já na něj překvapeně koukal.
,,No do háje" zamumlal jsem. ,,Takže to znamená, že je znova v gangu?" ,,Ne to ne. To určitě ne. Mají teď s manželkou nějaký obchod s potravinami. Z mafie si ušetřil ještě hardu peněz. Z toho obchodu by tohle nemohli ušetřit" zasmál se.
,,Já jsem to věděl, že to jsou nelegální prachy" zavrčel jsem. ,,No to je jedno. V gangu teda už není a Everly se mu nepovede najít." pokrčil jsem rameny.
,,Jasone nebuď naivní sakra. Jestli mu dojde, že je v rukou mafiánů tak určitě svoji starou "rodinu" zkontaktuje. Určitě má na ně nějaký kontakt tak jako každý, kdo odejde od nás buď kvůli rodině nebo tak. Takže jestli mu to dojde tak zkontaktuje ten gang a ten na to přijde. Vždyť víš, že naše vztahy jsou v prdeli. Už jsme si pozabíjeli půlku gangu" řekl.
,,On na to ale nepřijde" ,,Jasone hele nebuď blbej. Já bych si sjednal schůzku se Scottem a Everly mu vrátil. Nějak rozumně si to vyřešte a pak si najdi jinou holku. S touhle budeš mít akorát problémy. Jestli Scott bude hledat pomoc u gangu tak jsme v prdeli. Přece nechceš, aby ti pozabíjeli rodinu a rodiny ostatních členů ne?" ,,Ani náhodou. Everly je moje a bude už navždy. Nikdy se ji nevzdám. Je mi úplně u prdele, že její otec taky tak nějak patří do mafie. Je mi to prostě u prdele. Everly jsem si kurva koupil" zavrčel jsem. ,,Jsi dobrej idiot" protočil očima.
Najednou se ozvalo bouchnutí dveří a ve mně hrklo.
Everly
Kousla jsem si do bagelu a povzdechla si. Už ani na to jídlo nemám moc chuť. To už tu budu celý svůj život? Už navždy budu sedět v nějaké nechutné místnosti a jíst bagely. To budu tlustá jak prase a zblázním se tu. Nebo možná klidně ať ztloustnu. Třeba mě ten debil vychodí, protože nebude chtít chrápat s nějakým tlustým prasetem.
Spát s ním? Nikdy. Nikdy mě k tomu nedonutí. Ale chová se ke mně hrozně takže se obávám, že jednou mě prostě znásilní. Takhle jsem o svoje panenství nechtěla přijít.
Pomalu jsem se postavila a přešla ke dveřím. Vždy když sem ten debil přijde tak se pak zvednu a zkouším otevřít dveře jen tak pro jistotu. Třeba někdy zapomene zamknout.
ČTEŠ
Mine✔️
FanficStačil mi jeden pohled do jejích hnědých vyděšených očí a věděl jsem, že bude moje. Už navždy. Justin Bieber- Jason McCann Hailey Bieber- Everly Scott Story by _IamAnett_ 2021-2022