24

2.6K 132 20
                                    

Everly

Probudila jsem se na hlazení po mé tváři. Pomalu jsem otevřela oči a bolestně zakňučela, protože mě hrozně bolela hlava.

,,No konečně jsi vzhůru" vydechl Jason, který seděl vedle mě. ,,Bolí mě hlava" ,,To je jasný, že bolí. Byla to rána" řekl a já si sáhla na to místo. ,,Nesahej si na to. Máš to zašitý" ,,Proč?" ,,Protože jsi hrozně krvácela. Fredo ti to musel zašít"

,,Everly" chtěl mě pohladit, ale odtáhla jsem se od něj. ,,Nesahej na mě" zavrčela jsem.

,,Everly no tak" ,,Ty si myslíš, že když jsem se praštila do hlavy tak jsem všechno zapomněla? Ani náhodou! Všechno si pamatuju!" Vyhrkla jsem, posadila se a zasyčela bolestí. ,,Nehýbej se tak prudce, bude tě to chvíli bolet" řekl v klidu.

,,Jak můžeš být tak v klidu do háje?" ,,Někdo tu klidný musí být" pokrčil rameny. ,,Ty jsi takovej idiot Jasone!" Zařvala jsem. ,,Můžeš se taky uklidnit Everly?" Protočil očima.

,,Jak jsi to všechno mohl říct? Že ti nedělá problém mě zabít" zavzlykala jsem. ,,Já jsem to nemyslel vážně" ,,No jasně, další lži! Chtěl jsi mě jenom dostat do postele a tak jsi se choval tak úžasně. A já ti to všechno uvěřila a vyspala se s tebou. Jak jsem mohla uvěřit to tvoje chování zrovna tobě? Proboha vždyť sis mě koupil a mlátil mě. Jsem tak blbá" řekla jsem s pláčem.

,,A teď jenom čekáš až se dostaneš před moje rodiče a zabiješ mě před jejich očima. Jsi chladnokrevnej vrah!" Vyhrkla jsem. ,,Everly to není vůbec pravda! Poslouchej mě!" Taky už vyletěl.

,,Lhal jsem jim, ve všem jsem jim lhal. Nedokázal bych tě zabít. Záleží mi na tobě, mám tě rád" ,,O co ti ještě jde Jasone? Já už k tobě do postele nevlezu" zavzlykala jsem.

,,O nic mi nejde! Opravdu mi na tobě záleží Ev. Co jsem jim jako měl říct? Měl jsem jim říct, že vlastně ti už nevadí, že jsi se mnou. Že si spolu rozumíme a že jsi mi dala dobrovolně svoje panenství? Tohle jsem jim měl říct? Ti by se posrali ještě víc, protože by nechápali jak se mnou můžeš vycházet" řekl a já nad tím začala přemýšlet.

Jak by se asi fakt zachovali kdyby zjistili, že s Jasonem vycházím? No já s ním jenom nevycházím, já ho mám docela ráda. Hrozně mě to štve, protože nechápu jak můžu mít ráda vlastně svého únosce, ale včera večer jsem si to uvědomila. Když jsme se spolu vyspali tak jsem pak ještě chvíli přemýšlela a uvědomila jsem si, že ho mám opravdu ráda.

,,Everly musel jsem je i trochu tímhle vyděsit. Aspoň jsi viděla, jak se chová tvůj táta když je naštvaný. On by dokázal zabít i moje malé sourozence" řekl a já si povzdechla.

,,Nikdy jsem takhle tátu neviděla, docela mě vyděsil" šeptla jsem. ,,Všichni jsme mafiáni Everly. Tvůj táta je mafián, tvoje mamka se očividně zase vrátila do gangu. Takhle se chováme. Tohle byla jeho mafiánská stránka" řekl a já kývla.

,,Kdo byl ten chlap, co tam s nimi byl?" ,,To byl šéf toho gangu. Campbell. Kdyby tvoje matka byla kluk tak je vlastně šéf on. Ale holky nikdy nevedou gang. No a když otěhotněla s Louisem tak ji z gangu vyhodili. Ujal se ji Scott a odstěhovali se a mafiánský život nějak zahodili. No ale když tě unesli a já si tě koupil a oni zjistili, že jsi v rukou mafiána tak to začali řešit s Campbellem. Campbell je neskutečně dobrej mafián. Má skvělý chlapy, s pistolí to umí perfektně a je to náš největší nepřítel. Chceme se navzájem pozabíjet od té doby, co tě tvoje mamka počala. No a oni mají u nás v gangu špeha. Už jsem jednoho zabil a mysleli jsme si, že další je Gregory, ale nakonec se zjistilo, že on to není. To mě hodně překvapilo a stydím se za to, že jsem si o něm myslel, že nás zradil" povzdechl si.

Mine✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat