12

3.2K 158 49
                                    

Druhý den

Everly

Včera jsem naposledy měla ty lívance, které jsem ani nestihla dojíst takže teď jsem tady zase o hladu a doufám, že za chvíli mi přijde dát někdo jídlo.

Mám puštěnou televizi a koukám na kanadské televizní noviny. V amerických řeší taky kraviny. A nic zajímavějšího nedává. Na filmy je ještě moc brzo, ty budou dávat až odpoledne takže můj plán na odpoledne je jasnej.

Za chvíli někdo odemkl a vešel sem Jason. Sakra. Doufala jsem v hospodyni.

,,Máš hlad?" Zeptal se a já přikývla. ,,Na" podal mi tác tentokrát s palačinkami. ,,Dneska asi na zahradu nepůjdeme co?" Ušklíbla jsem se. ,,Holka ty mě dokážeš tak neskutečně nasrat už jenom z jedný věty" zavrčel a já se zasmála.

,,Spíš nedokážeš udržet nervy na uzdě" pokrčila jsem rameny. ,,Už nikdy nechci slyšet od tebe něco o Jasmine je ti to jasný?" Zamumlal a já kývla. Včera večer jsem si uvědomila, že jsem to asi trochu přehnala. Rozhodně jsem neměla říkat, že Jasmine byla blbá a vymletá holka. Jason ji asi fakt miloval a ona jeho. Sice nechápu jak jeho mohla milovat, ale nebudu to řešit.

Jason chtěl odejít a já chtěla začít jíst, ale oba nás zastavila reportáž z televize. ,,Případ ztracené Everly Scott je u konce" řekla moderátorka a já to zesílila.

,,Před skoro třemi týdny se ztratila dívka jménem Everly Scott. Naposledy byla na oslavě s kamarády v centru Ottawy a od té dobu byla pohřešovaná. Celé okolí, kde Everly bydlela, se zapojilo do hledání. Rodiče nabídli i velkou částku za to, že někdo jejich jedinou dceru najde, ale bohužel to dopadlo nejhůře jak mohlo. Včera k večeru bylo v lese za městem nalezeno tělo už v rozkladu. Policie a pitva potvrdila, že se jedná o tělo mladičké Everly. Everly byla několikrát za sebou znásilněná a poté byla umlácená až do bezvědomí. Podle policii musela umírat opravdu pomalou a bolestivou smrtí. Podezřelý už byl zadržen. A my rovnou rodičům Everly přejeme upřímnou soustrast" na televizi jsem čuměla jak debil. Co to má sakra bejt?

,,J-jak mohli najít moje tělo?" Šeptla jsem. ,,Vůbec nevím co to melou" zamumlal. Začala jsem neskutečně brečet. ,,Everly" povzdechl si. ,,Rodiče si myslí, že to tělo je moje a vyšetřování skončilo. Už mě nikdo nehledá. Jsem pro všechny mrtvá" zavzlykala jsem. ,,Everly ty sis myslela, že tě někdo najde?" ,,Já jsem v to prostě doufala. Teď rodiče si myslí, že jsem mrtvá. Panebože!" Vykřikla jsem a začala brečet jak blázen.

Jason

Vyšel jsem z jejího pokoje a vytočil Fredovo číslo. ,,Jo?" Ozval se. ,,Nevíš jak mohli najít tělo Everly?" ,,Co to meleš?" Zeptal se nechápavě.

,,Teď jsem já a Everly viděl reportáž, že vyšetřování skončilo. Prej našli její tělo v lese a prostě ji mají už za mrtvou takže už nehledají" řekl jsem. ,,Aha to je divný" Uchechtl se.

,,A nemluvili tam třeba o jiné Everly Scott, která se taky pohřešuje?" Zasmál se. ,,Tyvole to by byla opravdu extra náhoda a hlavně tam byla fotka holky, která na to koukala se mnou" zavrčel jsem.

,,Hele ale nakonec to je docela dobrý ne? Když si teda myslí, že je mrtvá tak už máš vlastně klid." ,,Zdá se mi to nějaký divný. Museli to tělo rozpoznat správně. Proboha vždyť i náš doktor rozpozná tělo, které je po smrti třeba dva měsíce. Tady Everly je pohřešovaná teprve 3 týdny. Prostě se mi to nějak nezdá, je to divný" zamumlal jsem. ,,A co si jako myslíš?" ,,Mám takový pocit, že Scott ví, že ji mám já" povzdechl jsem si.

Mine✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat