7

2.9K 144 16
                                    

O čtyři dny později

Everly

Uběhlo zase několik dní a já už vlastně ani nevím, jak dlouho tu jsem. Celé dny ležím v té otřesné místnosti a nemám co dělat. Už se ani nemodlím, aby mě našli, kašlu na to.

Noha už mě moc nebolí takže to je naštěstí dobrý. Ten McCann, jak jsem zjistila od hospodyně, tu už hodně dlouho nebyl. Chodí sem jenom ta hospodyně. Občas mě dovede i na záchod, ale potřebovala bych už i sprchu. To ji nějak vždy zapomenu říct, ale stejně by mě tam nevzala, protože nemůže porušit pravidla jejího šéfa. Neskutečný opravdu.

Najednou jsem cítila, že ze mě něco vytéká, ale rozhodně jsem se nepočůrala. Doprdele.

Postavila jsem se a sundala si tepláky a rovnou i kalhotky. No to je výborný. Dostala jsem to. To jsem samozřejmě ale mohla čekat.

No ale co teď budu dělat? Sice první den to mám docela málo, ale druhý den? To potřebuji vložky nebo tampony. Radši vložky, protože mi to je příjemnější. Jsem pořád panna takže ty tampony jsou mi opravdu nepříjemné.

Povzdechla jsem si a znova si sedla na zem a doufala, že sem zase přijde ta hospodyně. Je to ženská takže se nebudu moc stydět když ji řeknu, že jsem to dostala.

Za chvíli se ozval zámek ve dveřích takže jsem se narovnala a čekala až sem vejde hospodyně zase s nějakým dobrým jídlem, ale byl to on. No do háje.

,,No ahoj Everly" usmál se. ,,Tak jsem konečně zpátky, už mě máš tady neboj se" pohladil mě po tváři a pak se zasmál. ,,Nechyběl jsi mi" zavrčela jsem. ,,To mi je jasné. Doufám, že hospodyně neporušila to co jsem ji řekl. To by s ní totiž nedopadlo vůbec dobře" ušklíbl se.

I kdyby mě ta hospodyně někam pustila tak bych mu to neřekla. Je to docela milá žena a má rodinu takže bych mu to nemohla říct, ještě by ji zabil.

,,Ty by jsi ji jako zabil?" ,,Možná" kývl a já vykulila oči. ,,Jak ses tady měla ty čtyři dny?" ,,To jsi byl pryč čtyři dny?" ,,Přesně tak" kývl a sedl si taky na zem.

,,Jak dlouho už tady jsem?" Šeptla jsem. ,,Co já vím? Za chvíli to určitě budou dva týdny" Uchechtl se.

,,Potřebovala bych do sprchy" zamumlala jsem. ,,Zase?" Protočil očima. ,,Zase?! Vždyť jsem tam už hrozně dlouho nebyla!" Vyhrkla jsem. ,,Fajn, ale přestaneš potom otravovat" ,,Potom bych potřebovala ještě jednu věc" ,,Proboha holka ty jsi tak otravná. Čtyři dny jsem tu nebyl a bylo to fajn a teď mě zase rozčiluješ" zavrčel. ,,Tak sis mě neměl kupovat doprdele!" Vykřikla jsem.

,,Ale ale ale. Everly ty jsi nějaká odvážná" ušklíbl se. Jo to jsem když mám své dny. Vždy doma když jsem to dostala tak jsem byla hrozně drzá, podrážděná a prostě úplně jiná. Jinak jsem taková tichá. Ale jestli budu takhle drzá i na něj tak budu v háji. Takže bych se měla nějak zklidnit.

,,Co je teda ta druhá věc?" Zeptal se otráveně a postavil se. Vytáhl si z pod opasku zbraň a asi zkontroloval jestli tam má náboje. Bylo to dost děsivý. Zbraň zase schoval a podíval se na mě.

,,Budu čekat celý den než mi odpovíš?" Zavrčel naštvaně. ,,J-jo já no. Prostě jsem to dostala" ,,Co jsi dostala?" ,,Určitě musíš vědět co" zamumlala jsem. ,,Doprdele Everly nevím co kurva myslíš. Nemám na tohle náladu" řekl a prohrábl si vlasy.

,,Prostě jsem dostala menstruaci" řekla jsem a on kývl. ,,Aha okey" ,,Okey?" ,,A co jako mám říct?" ,,No já nevím. Prostě potřebuji vložky takže jestli mě odvezeš do obchodu a..." nestačila jsem to doříct, protože se začal smát.

Mine✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat