20

3K 128 22
                                    

Jason

Uběhlo pár hodin a já teď sedím v kuchyni a už asi po 50 se snažím dovolat mojí mámě. Nezvedá mi to a jsem z toho dost v prdeli. Louis se šel na chvíli s Everly projít někam do lesa. Everly mu to sama nabídla, což ani jeden z nás nečekal. Teď jenom doufat, aby se neztratili, jako se to stalo mně a jí.

Proč mi to ale mamka nezvedá? Znamená to, že je Gregory zabil? Určitě v tom ten idiot jede. Dal nám jídlo s jedem a potom vzal moji mámu a sourozence někam pryč do prdele a teď se ji nemůžu dovolat. Je to fakt v hajzlu.

Znova jsem vytočil číslo mé mamky a schoval si hlavu do dlaní. ,,Mami prosím, zvedni to" povzdechl jsem si. Po chvíli se to ukončilo, protože to nezvedala a já praštil pěstí do stolu. Za chvíli se ozvalo otevření dveří a s úsměvem oba vešli do kuchyně.

,,Stalo se něco?" zeptala se hned Everly a přišla ke mně. ,,Co by se mělo stát?" zvedl jsem obočí a ona mi setřela prstem slzy. ,,Jo tohle" uchechtl jsem se. ,,Já nebrečím, to je no. Před chvílí jsem krájel cibuli" ,,A ta cibule je kde?" zasmála se. ,,Ježíš no jo. Prostě se bojím o mojí mamku a sourozence" ,,Pořád ti to nezvedla?" povzdechl si Louis a já kývl. ,,Třeba jsou na nějakým výletě a..." ,,Everly to je kravina" protočil jsem očima. ,,Já nevím, snažím se ti pomoct" ,,Tak tímhle jsi mi fakt nepomohla. Nech mě bejt a tím mi pomůžeš" zavrčel jsem.

,,Aha takže jsme se vrátili k tomuhle tvému nechutnému chování" kývla a odešla pryč. ,,Jasone" povzdechl si. ,,Ne Louisi, nevyjadřuj se. K tomuhle ne" zamumlal jsem.

,,S Everly to bylo skvělý. Hodně jsme si povídali. Je moc milá a hrozně mi připomíná Jasmine" ,,Jo to mě taky" kývl jsem. ,,Takže se máte rádi?" Zvedl jsem obočí. ,,No tak já ji prostě beru jako svou dceru a chtěl jsem ji poznat a to se teď stalo a jsem za to neskutečně rád. Ale ona mě nebude brát jako svého otce, toho jsem si vědom. Svého otce má Scotta a jinak to nebude" ,,Ale ona Scotta už nikdy neuvidí takže..."

,,Nikdy ji nepustíš? Nikdy nebude volná?" ,,Ne" ,,Jasone ale..." ,,Louisi o tomhle se bavit nebudu. Prostě Everly je moje a navždy bude moje, navždy zůstane u mě a navždy bude se mnou. Ona už je smířená s tím, že své rodiče nikdy neuvidí a už si na mě zvyká" řekl jsem a on kývl.

,,Zase ber to pozitivně. Když zůstane u mě tak se s ní budeš moc vídat a třeba tě začne fakt brát jako otce" pokrčil jsem rameny. ,,Ale já nechci, aby se trápila Jasone. Pořád si bude myslet, že je ta unesená holka, která už nikdy nebude patřit do normálního světa" ,,Bude tam patřit. Já jsem v normálním světě, bude tam se mnou" ,,Ještě jednou mi řekni, že k ní nic necítíš a fakt se ti vysměju" zasmál se a já protočil očima. Je to sračka. Jo záleží mi na ní asi, ale že bych ji miloval? To fakt ne. To se nikdy nestane.

,,Jasone já už pojedu k sobě" řekl. ,,Jo? Klidně tu zůstaň kvůli Everly, mě je to jedno" ,,Rád bych tu zůstal, ale na tom otřesným gauči se prostě nedá spát. Klidně za vámi potom přijedu a rozhodně si budeme volat kvůli Gregorymu a Pattie" řekl. ,,Jo to máš pravdu. Ten gauč je sračka. Ono se na tom i blbě sedí" Uchechtl jsem se.

,,Dobře půjdu se rozloučit s Everly a pojedu" řekl a já kývl a podíval se na mobil a zkusil jsem zase zavolat mamce, ale nic. ,,Do hajzlu" zavrčel jsem a mobil hodil na zem.

Louis teda nějak po půl hodině odjel a já nám udělal mraženou pizzu. Když byla hotová tak jsem se rozešel do ložnice za Everly. Ta koukala na Netflix a když jsem vešel tak se na mě ani nepodívala.

,,Tady máš pizzu" podal jsem ji talíř. ,,Děkuji" zamumlala a hned si vzala kousek. ,,Jak ti je?" Zeptal jsem se. ,,Už dobrý. A ty? Už tě můžu otravovat?" Zamumlala a koukala na televizi. ,,Ale no tak Everly" zasmál jsem se. ,,Prostě jsem v hajzlu kvůli tomu, že nevím co je s mými sourozenci a s mojí mamkou. Takže pochop, že jsem byl nepříjemný" řekl jsem a ona přikývla.

Mine✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat