21

3.2K 131 23
                                    

Everly

Ráno jsem se probudila na zvonění mobilu. Pomalu jsem otevřela oči a hned viděla Jasonův obličej. Leželi jsme přímo proti sobě na boku. Jason pořád spal a mobil pořád zvonil takže jsem natáhla ruku a chtěla ho probudit, ale pak najednou sebou cukl a otevřel oči. ,,Ježíš kdo to je?" zamumlal otráveně a natáhl se pro mobil.

,,Halo?" zachraptěl. ,,Bože mami! Jsi v pohodě?" vyhrkl a já se posadila. ,,Panebože já se o vás tak moc bál. Proč jsi mi to nezvedala a tátovi taky ne? Cože? Ježíš to je takovej sráč" zavrčel. ,,Děkuji, že jsi mi zavolala mami. Jsem tak rád, že jste v pořádku" vydechl a já se pousmála.

,,Jasně, zavolej hned tátovi, on ti všechno o Gregorym řekne. A samozřejmě za vámi pošlu letadlo. Měj se a pozdravuj sourozence" řekl s úsměvem a pak to típl. ,,Tak co se stalo?" zeptala jsem se a on něco začal psát na mobilu.

,,Prostě ten kokot Gregory je vzal na jachtu. Nebo jako chtěla tam mamka se sourozenci a normálně na moři přes noc spali a pak když se probudili tak tam Gregory nebyl. Takže je tam nechal na moři a on asi pomocí skůtru odjel nebo já nevím. A mobily jim vzal. Naštěstí tu jachtu měli zamluvenou jenom na dva dny takže potom je našli ti lidi, co jim tu loď půjčili, protože se nevraceli žejo" řekl a já kývla. ,,Jsem tak hrozně rád, že jsou v pohodě" usmál se a rychle mě objal. Pousmála jsem se a taky ho objala.

Vzpomněla jsem si na to, co mi řekl když si myslel, že už spím. Je na mě závislý? Závislý stejně jako na Jasmine? Vždyť on Jasmine miloval ne? A nebo na ní byl prostě jen závislý jako nějaký psychopat?

,,Miloval jsi Jasmine?" Zeptala jsem se a pak jsem se za tuhle otázku chtěla profackovat. Bože opravdu jsem se na to zeptala nahlas? ,,Cože?" Pomalu se ode mě odtáhl.

,,J-já promiň vůbec nevím co to ze mně vypadlo" zašeptala jsem. ,,Proč bych ji nemiloval?" ,,Já nevím. Neumím si představit člověka jako ty, že by někoho miloval. Jestli jsi ji třeba nebral jenom jako svůj majetek jako mě." ,,Aha" zamumlal a postavil se.

,,Miloval jsem ji Everly. Ani si neumíš představit jak moc. Hned co jsem ji viděl a hned, co jsme spolu poprvé promluvili tak jsem něco cítil. Chodili jsme spolu 6 let. Opravdu si myslíš, že by Jasmine se mnou chodila kdybych ji nikdy za těch 6 let neřekl miluju tě?" ,,To asi ne" zamumlala jsem.

,,No tak vidíš. Tady je moje odpověď. Jasmine jsem miloval nejvíc na světě. Já city mám Everly. Možná jsem nechutnej mafián, co si tě koupil, ale neubližuji ti tak moc jako by to dělali jiní chlápci a ještě jsem s tebou nespal a to je na mě co říct." Řekl a odešel pryč.

To jsem posrala, jsem blbá.

**********

Ležela jsem tu ještě asi hodinu a koukala na televizi, ale potom už jsem se zvedla a namířila si to do kuchyně. Jason seděl u stolu a dělal něco na Macbooku.

,,Jasone?" Ozvala jsem se potichu. ,,Hmm?" Zabručel, ale nepodíval se na mě. ,,Promiň. Já nevím proč jsem to řekla" řekla jsem. ,,Já to asi chápu. Jsem pro tebe prostě jenom hajzl, který ubližuje a nic jiného neumí." řekl a napil se vody. Měla bych něco říct. Řekni něco Everly, přece tady nechceš mít takhle hroznou atmosféru když tu jsou jen dvě místnosti.

,,Ne náhodou si docela rozumíme a už jsme se trochu spřátelili si myslím. Jenom, já nevím no. Prostě když si vzpomenu na to, jak jsi se choval na začátku tak jsem si tě nemohla představit jako bezhlavě zamilovaného" řekla jsem potichu.

,,Já ji opravdu miloval. Předtím jsem si nedovolil sáhnout hrubě na nějakou holku. Její smrt se mnou úplně zamávala a úplně jsem se změnil" povzdechl si. ,,Ale teď poslední dobou už jsi mi nic neudělal takže třeba už se zase vracíš ke svému starému já" sedla jsem si k němu ke stolu. ,,Jo to by bylo fajn, ale asi to tak nebude. Její smrt mě změnila, jsem monstrum a asi to tak bude už navždy" zamumlal.

Mine✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat