Jason
Probudil jsem se na to, že mi bylo hrozně blbě a všechno mě bolelo. Cítil jsem, že mám přelepenou pusu a zavázané ruce a nohy k židli. Už jsem vnímal, ale pořád jsem měl zavřené oči. Musím se nejdřív zaposlouchat, abych zjistil, kde třeba jsem. Bohužel jsem nic neslyšel a z toho jsem byl fakt nervozní.
Opravdu nechápu, jak se jim povedlo mě unést. Debilové. Až se z tohohle dostanu a získám nějakou zbraň tak budu zabíjet.
Pomalu jsem otevřel oči a snažil si zvyknout na světlo. Podíval jsem se před sebe, kde na židli seděla Everly. Vykulil jsem oči a začal křičet její jméno, ale skoro nic nebylo slyšet. Everly ještě spala, měla na sobě jenom kalhotky a na noze měla krev. Panebože, co ji to udělali. A jak ji doprdele našli? Poslal jsem ji na letiště, ale nestihla to. Tak teď jsem nasranej ještě víc. Klidně ať mě zabijou, ale mojí lásce nic neudělají. I když oni ji asi nebudou chtít zabít, protože v gangu jsou její rodiče. Oni ji chtěji provdat s nějakým sráčem, ale to taky nemůžu dovolit.
Porozhlédl jsem se po místnosti. Byla úplně prázdná, ani žádné okno tu nebylo. Tipuji, že jsme někde ve sklepě.
Začal jsem hýbat rukama a snažil se z toho dostat. Po chvíli jsem cítil, jak je už mám úplně rozedřené, neskutečně to bolelo. Asi ještě pět minut jsem se snažil ten provaz uvolnit a povedlo se mi to. Rychle jsem vyndal ruce a přejel si po krvavém zápěstí. Sundal jsem si pásku z pusy a rozvázal i nohy. Vstal jsem a šel k Everly.
Opatrně jsem ji sundal pásku a rozvázal provazy. ,,Everly" šeptl jsem a začal ji jemně plácat po tváři. Sklonil jsem se a podíval se na tu její nohu. Postřelili ji, ale naštěstí zašili. To už by určitě jinak vykrvácela.
,,Everly lásko, prosím probuď se, musíme se odtud dostat. Nebo aspoň ty" zašeptal jsem a pořád ji plácal po tváři. Za chvíli začala mrkat očima a já se usmál. Pomalu otevřela oči a podívala se na mě. ,,Jasone" šeptla. ,,Ano to jsem já zlato" ,,Kde to jsme?" zavzlykala. ,,Já nevím, asi někde ve sklepě v nějakém jejich úkrytu" řekl jsem potichu.
,,Co se ti stalo?" vzala mě za ruce a podívala se na moje zápěstí. ,,To nic není. Tebe ty hovada postřelili. Kde tě proboha unesli?" ,,Jela jsem na letiště s tím taxikářem, celou dobu za námi jelo nějaké auto. Taxikář odbočil z dálnice a pak nám asi prostřelili pneumatiky a řidič dostal smyk. On asi umřel. A já vyběhla ven, ale postřelil mě" zavzlykala. ,,Já je zabiju, opravdu. Myslel jsem, že máme ještě pár dní čas, ale asi něco tušili a tak zaútočili hned. Sakra měl jsem tě do Španělska poslat hned když jsi zjistila, že tě rodiče hledají" ,,Neměl jsi mě nikdy nikam posílat. Víš jak mě to bolelo? Jasone, já od tebe nechtěla odejít" vydechla.
,,Zlato, ale se mnou by jsi nikdy nebyla volná" ,,A když si budu muset vzít tamtoho kluka tak myslíš, že volná budu? To bude ještě horší. A já chci být s tebou. Miluju tě" ,,Everly tohle neříkej jen tak, aby jsi..." ,,Jasone věř mi to. Já si to uvědomila hned v tom taxíku, co jsem odjížděla od tvého domu. Fakt tě miluju. Zamilovala jsem se do tebe" ,,Everly" zašeptal jsem a políbil ji.
,,Hrozně tě miluju Ev, ale teď jsme v hajzlu. Budou mě chtít zabít" ,,To nedovolím" ,,Nic s tím neuděláš. Musím hlavně zařídit, aby jsi se odtud dostala ty" ,,Jasone tohle neříkej" zavzlykala. ,,Pojď vstávej, musíme se odtud dostat" pomohl jsem se ji postavit. ,,Hrozně to bolí" ,,Já vím, zlato, ale musíš to zvládnout" pohladil jsem ji po tváři a odešel ke dveřím. Nalepil jsem se na dveře a zaposlouchal se. Ticho.
,,Až někoho uslyšíme tak se musíš připravit. On otevře a já... já" porozhlédl jsem se po místnosti. ,,Nic tu není, čím bych ho mohl praštit. No prostě on otevře a já mu dám hned pěstí a ty utečeš ano?" ,,Co když nebude sám?" ,,No to by bylo hodně blbý. No udělám cokoliv, aby jsi mohla utéct" řekl jsem. ,,Jasone já tě tu nenechám" ,,Everly ani náhodou! Rozhodně nebudeš myslet na mě je ti to jasný?",,Ale to..."
ČTEŠ
Mine✔️
Hayran KurguStačil mi jeden pohled do jejích hnědých vyděšených očí a věděl jsem, že bude moje. Už navždy. Justin Bieber- Jason McCann Hailey Bieber- Everly Scott Story by _IamAnett_ 2021-2022