Jason
,,Jasone já už nemůžu. Tady prostě žádný hotel nebude" povzdechla si Everly a sedla si na zem. ,,Hej no tak tohle nemůžeš" Vyhrkl jsem. ,,Co jako nemůžu?" ,,Nemůžeš si sedat. Jsi v nebezpečí, jsme v nebezpečí" ,,Ale proč jdou po mně?" Rozhodila rukama a já se kousl do rtu. Sakra. Ne já ji prostě nemůžu říct, že po ní jde její gang, kam se určitě vrátili její rodiče. Nevím jak by se pak zachovala. A já ji nesmím ztratit. Je moje.
,,To já sám nevím Everly. Prosím zvedni se. Já tuším, že by tu za chvíli něco mohlo být. Kousek od nás je silnice. Něco tu prostě bude" řekl jsem a zvedl ji.
,,Pojď" šeptl jsem a rozešel se do předu. ,,Jasone?" Ozvala se a já se znova otočil. ,,Ochráníš mě že jo?" Vydechla a já se na ní překvapeně podíval. ,,Vím, že mě domů už nikdy nepustíš. Ale ochráníš mě před někým jiným že ano?" Zavzlykala a já k ní rychle přešel a objal ji.
,,Neboj se. Jasně, že tě ochráním Everly. Já tě nikomu nedám, jsi moje" pohladil jsem ji po tváři. ,,Já se prostě hrozně bojím" celá se rozklepala a já si ji k sobě zase přitiskl a začal s ní houpat. ,,Vybouchl p-před námi dům. Mohli jsme u-umřít" zakoktala. ,,Já vím, že se bojíš Ev, ale já tě opravdu ochráním. Už se ti nic nestane. Ale teď v tomhle lesíku jsme taky v nebezpečí takže prosím pojď" odtáhl jsem se od ní a utřel ji slzy.
Chytil jsem ji za ruku a rozešel se směrem k silnici, kde jsem občas slyšel projíždět nějaké auto. Došli jsme k silnici a já se tu porozhlédl. ,,No jsme pořád v Kanadě" uchechtl jsem se. ,,Jak to víš?" ,,Támhle jsou hranice" ukázal jsem na ceduli, kde bylo napsané, že za 1000 metrů jsou hranice na přejezd do Ameriky.
,,Hele" ukázala někam rukou na druhou stranu a já se otočil. ,,Motel Anna" šeptl jsem. ,,No název zní opravdu zajímavě. Ale musíme tam jít" ,,Motel? To bude hnusný" ,,Everly ty chceš jít zase několik kilometrů, abychom našli luxusní hotel? Jsem si tě nějak rozmazlil. Předtím jsi žila ve sklepě" Uchechtl jsem se.
,,Ne to by mi asi nevadilo. Ale ve filmech jsou ty motely vždy příšerný a jsou tam samý vraždy. Někde byl i motel, kde měli ceduli s tím, kolik lidí už ji tam umřelo" řekla a já se začal smát. ,,Zlato máš vedle sebe mafiána a vraha. Myslím si, že nějakého motelu se nemusíš bát. A tohle je motel Anna. To vede nějaká určitě hodná babička jménem Anna" řekl jsem a ona se zasmála.
,,A měla by jsi přestat koukat na takovýhle filmy. Jsou to sračky" protočil jsem očima a rozešli jsme se směrem, kam ukazovala cedule.
Za chvíli se před námi vynořil docela velký motel. Byla tu hlavní budova a potom několik těch pokojů kolem. ,,Fuj tady je to fakt děsivý" ošila sebou. ,,Je to tu perfektní" usmál jsem se. ,,Co?" ,,Tady nás nikdo hledat nebude. Jsou tu ubytovaný samý smažky, opilci, chlápci s děvkama. Jestli nás teď někdo hledá tak se tomuhle místu vyhne, protože si o mě všichni myslí, jak musím mít všechno luxusní, musím jíst na zlatým talíři a že v tomhle by se určitě Jason McCann nikdy neubytoval. Takže je to tu skvělý. Jdeme" usmál jsem se a rozešel se k hlavní budově.
Přišli jsme k recepci, kde ale nikdo nebyl. Protočil jsem očima a začal se tu rozhlížet. Najednou Everly zazvonila na ten zvoneček a já se uchechtl. ,,Jo to mě nenapadlo" zamumlal jsem.
Za chvíli se sem začal ploužit nějaký chlap s váhou asi 200 kilo. Břicho mu lezlo z trička, byl plešatý, kolem huby nějaký jídlo. No fuj.
,,Přejete si?" Zamumlal a sedl si na židli, která pod ním záhadně nepraskla. ,,Jeden pokoj na dvě noci" řekl jsem. ,,Proč dvě?" Vyhrkla Everly. ,,Zlato teď buď potichu" usmál jsem se na ní a pak se podíval na toho týpka, co si ji prohlížel.
ČTEŠ
Mine✔️
Hayran KurguStačil mi jeden pohled do jejích hnědých vyděšených očí a věděl jsem, že bude moje. Už navždy. Justin Bieber- Jason McCann Hailey Bieber- Everly Scott Story by _IamAnett_ 2021-2022