Unu

4.3K 174 45
                                    


Primul capitol la "PlayGirl"... Sper să vă placă şi poate să îmi spuneţi şi câteva păreri...

La multimedia ţinuta Feliciei. 

Ca un mic advertisment vreau sa spun că sunt unele scene mai fierbinţi.

___________________________________________________________

Nu te-am vrut decât o dată, nici nu am avut sentimente pentru tine şi nici nu voi avea, suntem mult prea diferiţi, dar nici de asta nu îmi pasă pentru că noi doi... de fapt nu există "noi". Nu îmi pasă dacă te voi mai vedea sau dacă plângi, doar nu credeai că era ceva serios? Să-ţi intre bine în cap: Nu te iubesc, nici măcar nu te plac. Eşti doar o altă târfă pentru mine acum...

Vorbele lui spuse cu cel mai mare dispreţ posibil îi răsunau în minte. Nu mai văzuse pe cineva atât de sigur pe sine, atât de nepăsător şi crud. Tot ceea ce a simţit vreodată pentru el dispăruse... Nici ei nu îi mai păsa acum... În fond, mai avea rost să facă asta? Mai avea rost măcar să se gândească la ceea ce i-a spus? Nu, Felicia, nu eşti mai prejos decât el. Peste câţiva ani vei prelua compania tatălui tău şi va trebui să devii o femeie demnă de respect, dar mai întâi trebuie să îl faci pe el să te respecte...

-Am ajuns, domnişoară Franco.

-Mulţumesc, Arthur. Nu vreau să mă aştepţi astăzi, voi merge pe jos cu Olivia.

-Am înţeles, domnişoară. Să aveţi o zi frumoasă.

-La fel şi tu.

Cu mişcări senzuale, a coborât din limuzina ei albă, arânjandu-şi paltonul la spate şi mânuşile negre. Era prima zi de şcoală, prima zi în care îl va vedea pe el după atât timp... Trebuia să se grăbească, prima oră va începe in cateva minute. În timp ce se îndrepta spre intrare, observă cum limuzina lui neagră, strălucind la lumina soarelui parcă, lasând diavolul în costum gri Armani sa coboare. Cu cămaşa albă descheiată la doi nasturi şi cravata roşie înodată lejer atrăgea toată atenţia fetelor. Prietenul său, Zac sosi imediat după acesta într-o maşină identică, înmânându-i lui Alex o brichetă pentru a-şi aprinde o ţigară. Zabovi câteva momente privind la aceştia, fiind întreruptă de sonerie. Se trezi din transă şi porni cu paşi grăbiţi spre ora de fizică. Se aşeză în a doua bancă de langă fereastră pentru a-i privi pe cei doi "îngeraşi" fumând în faţa şcolii. Fumul care le ieşea când printre buzele delicioase, când pe nari îi facea să arate atât de fierbinţi încât nu îşi mai putea lua privirea de la ei, sau mai bine zis de la El. Deşi ora era pe terminate, ei şi-o petrecură stând pe afară. Curând clopoţelul anunţă pauza, însă Felicia fu oprită de catre doamna Lee:

-Domnişoară Franco, pentru că astăzi este prima zi nu te voi trimite în biroul directorului fiindcă toată ora nu ai facut altceva decăt sa priveşti pe fereastră, chiar şi când ţi-am atras atenţia...

-Îmi pare rău, doamnă... Eram cu gândul în altă parte, nu se va mai întâmpla.

Părăsi clasa, lovindu-se puternic de Zac. Acesta îi zambi uşor, aplecându-se pentru a-i aduna carţile.

-Draguţi chiloţei. Mă excită.

-Perversule, ne vedem la chimie, a spus ea zâmbind. Zac era unul dintre prietenii ei apropiaţi. Şaten şi cu ochii albaştri, fiind unul dintre cei mai doriţi baieţi ai liceului.

Ora de chimie trecu foarte repede, Zac făcând din când glume pe seama cheliei profesorului la care ea chicotea. Era vremea prânzului şi timpul să-i vadă moaca ingânfată a lui Alex. Se aşeză la locul ei al mesei din mijlocul sălii.

-Feli, de când nu te-am mai văzut! exclamă vechea ei prietenă Olivia, care o îmbrăţişă şi îi sărută ambii obraji. La scurt timp Alex însoţit de Zac şi o turmă de fete in urma lor îşi ocupau şi ei locul la masă.

-Sigur că vom veni la bal, abia aşteptăm să vedem fustiţe peste tot.

Fetele ţipau entuziasmate, apoi la ordinul baieţilor îşi luau şi ele locul la mese privindu-i de acolo insistent.

-Deci... Olivia, am auzit că ţi-ai pierdut vremea prin Monaco vara asta, spuse Alex. Serios, făcea asta numai ca să mă evite pe mine?! gândi Felicia.

-Da... zise ea plictisită. Se pare că bărbaţii de acolo nu sunt atât de bine instruiţi ca cei din New York... la auzul acesteia cei doi începură a râde destul de amuzaţi.

Felicia se ridică luându-l pe Zac de braţ, târându-l până în toaleta femeilor. Începu a-l săruta pasional, controlându-i limba. Îl trânti cu spatele de faianţa albastră a băii, desfăcându-i nasturii cămăşii. Văzând că mai are cale lungă, i-o sfâşie fără mila, lasândul doar cu cravata rosie la gât. 

-Nu-ţi face griji, fetelor le va plăcea, ii şopti ea in timp ce îi desfăcea fermoarul pantalonilor. 

Mâinile lui se plimbau pe coapsele ei, apoi pe mijloc, dându-i fusta jos.

-Hai să facem asta mai interesant, zise el, imobilizând-o pe podeaua rece, apoi îşi desfăcu nodul cravatei, legându-i mâinile cu ea pe care i le ţinea acum deasupra capului ei. 

Feli zâmbi satisfacută departăndu-şi picioarele pentru a-i face loc între ele. Pantalonii lui erau lăsaţi  la nivelul genunchilor şi la scurt timp şi boxerii ei din dantelă. Îşi închise ochii, plasându-si mâinile calde pe posteriorul lui acum descoperit. Îl simţi in toată splendoare şi mărimea lui care o făcu să scoată un ţipăt de plăcere. Era deasupra ei- atât de puternic şi... priceput...O făcea să geamă cumplit. Atât de bine era, însă uşa fu deschisă de nimeni altul decât Alex.

-Ah, nu mă băgaţi în seamă. O, vai am întrerupt ceva? Eu doar vroiam să mă spăl pe mâini... Uitaţi de mine, nici nu sunt aici... Haideţi, continuaţi ce făceaţi!

-Serios? În baia fetelor? spuse Zac, rupând sărutul cu Felicia, rămânând însă în aceeaşi poziţie, înca în interiorul ei. Fata nici nu îi acorda atenţie, continuând să îi mângâie spatele, sărutându-i gătul şi pieptul

-Baia fetelor?! Serios, nici măcar nu mi-am dat seama! Vai ce ruşine, voi continuaţi, eu nu sunt aici...

Zac îşi dădu ochii peste cap, continuând să se mişte în interiorul fetei, care îşi reluă orgasmul.

Observând ca planul său nu a avut succes părăsi încăperea, lăsăndu-i pe cei doi să se bucure de plăcerea trupească. Băiatul îşi mări viteza, blonda zgâriindu-i pielea de pe omoplaţi cu unghiile atunci când amândoi terminară. Îşi luară hainele de pe jos, imbracându-se apoi ieşiră, îndreptăndu-se spre masă, aşezându-se la locurile lor. Brunetul rânjea ciudat, iar Olivia privea în jos, bucurându-se  de cafeaua ei. O fată ieşi din toaletă puţin bulversată.

-Scuzaţi-mă...spuse Alex urmărind tipa, pe care o opri dregându-şi glasul.

-Îţi dau 100 de dolari dacă îmi spui ce ai făcut acolo.

-Nici vorba..

-500.

-Am filmat tot! exclamă ea.

-Bine, atunci îţi dau 1000 dacă mi-o dai mie. Fata dădu negativ din cap. 2500...

-S-a făcut. îi pasă mobilul băiatului, care îşi transfera fişierul, apoi i-l şterse din telefon. După ce a scos portofelul, oferindu-i ceea ce îi promise, tipa îi intoarse spatele plecând fericită.

-Să înceapă jocul, Felicia! zise el zâmbind diabolic.

PlayGirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum