Doi

3.5K 129 33
                                    

Yo, my bitches!

Am revenit în forţa cu un nou capitol care sper să vă încânte :

@ThrillOfDeath , sper câ e destul de pervers pentru tine. :*

Mulţumiri nenumărate lui @RobYnHope pentru piesa care se potriveşte perfect... cu sfarşitul :D

Şi în final, vreau sa îmi cer scuze pentru eventualele greşeli. Am scris toată ziua şi nu mă mai simt în stare să corectez acum.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trebuie să discutăm.Vino înainte de şcoală la mine acasă.

                                                                                                                               Alex

Serios, ce o mai vrând acum ? se întrebă  Felicia pornind într-un suflet la locul cu pricina. Coborî din limuzină, lăsându-l pe Arthur să plece şi se grăbi să ajungă înăuntru. Uşa îi fu deschisă de însuşi Alex cu un zâmbet enorm pe chip.

-Bună dimineaţa, raza mea de soare, îi spuse el. Ea îşi dadu ochii peste cap când îl vazu doar cu un prosop în jurul taliei.

-Ştiai că vin, puteai să te îmbraci măcar…

-Dar nu mai avea nici un farmec atunci, zâmbi el inocent. Deci, te-am chemat aici pentru a-ţi face o mica favoare cu o mică rasplată din partea ta, bineînţeles. Urmează-mă.

Ea îl ascultă, apoi fu surprinsă să îl vadă în faţa unui laptop, pornind un filmuleţ. Se întoarse cu privirea la ea şi cu spatele la imaginea care tocmai pornea. Feli pur şi simplu a încremenit în faţa lui, căscându-şi larg gura.

-De unde ai asta? zise ea uitându-se in jos.

-Să zicem că a dat norocul peste mine. Zâmbind la vederea videoclipului şi continuă: şi ce mai noroc! Acum, eu sunt gata să dau totul uitării dacă eşti dispusă să îmi faci o mică plăcere, neînsemnată chiar.

-La ce te gândeşti?

Zăbovi o clipă, apoi spuse rânjind :

-Hmm, ce spui de o felţie scurtă înainte de ora de matematică? Am nevoie de ceva să mă ţină treaz.

-Nu ! Doamne, eşti dezgustator.

-Hai, Felicia, de parca nu ai mai fi făcut-o până acum. Ea dădu negativ din cap, dându-i de înţeles ca nu va face asta sub nici o forma, apoi el veni cu o altă sugestie : Bine, atunci lasă-mă pe mine să te răsfăţ puţin…

-Eşti bolnav, Blaze ! Am plecat şi fă bine să nu afle nimeni despre film, altfel tu plăteşti.

El îi apucă braţul şi o lipi de corpul său, lăsând prosopul alb să le cadă la picioare.

-Nu accept un refuz, Felicia.

Îşi aşeză una dintre mâini pe coapsa ei, iar cu cealaltă îi apucă gâtul, trântind-o cu spatele pe un perete în apropiere.

-Lasă-mă, cretinule. Acum două luni parcă nu mă mai vroiai.

Dar el nu o asculta. Continua să o preseze si mai mult, făcând-o să respire din ce in ce mai greu. Îşi strecură mâna care îi ţinea gâtul sub rochia ei, apoi prin chiloţeii de culoarea focului observand cât de excitată era şi ea. Zâmbindu-i draceşte în timp ce îi depărta şi mai mult picioarele, ridicându-i un şold pe care îl aşeză in jurul taliei sale, îşi introduse două dintre degete în interiorul ei. Îi sarută buzele flămânde, lăsând-o fără aer. Mâinile ei reci se plimbau acum pe abdomenul lui încă umed. Picături de apă i se scurgeau din păr, căzând pe cămaşa ei crem acum destul de şifonată. Îşi « scapă » şi un al treilea degeţel înăuntrul ei, la scurt timp şi un al patrulea. Datorită plăcerii extreme Felicia începu a mârâi, muşcându-i limba lui Alex pâna sângeră. Profitând de această situaţie se eliberă din strănsoarea lui, lăsându-l pe brunet cu una dintre palme sudată pe peretele din faţa lui privind in jos. Se întoarse spre ea, cu o căutătură sălbatică ; ochii îi erau îngustaţi de furie, narile pareau a nu-i mai puteau susţine respiraţia înăbuşită, iar gura îi era gata să muşte, să sfâşie carne- carnea ei. Se apropia, cu mâinile pe lângă corp privind-o in ochi. La vederea chipului ei înspaimântat, se linişti, ochii devenindu-i blânzi şi plini de căldură. Îi cuprinse trupul cu braţele puternice, şoptind un « Îmi pare rău » cu jumătate de gură. Erau periculos de aproape. Ea îi zâmbi trecându-şi  limba peste buza superioară, aruncând o ultimă privire la prietenul lui. Deşi îşi dorea, nu vroia să îl mai lase să o invadeze.

PlayGirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum