6.BÖLÜM "GEÇMİŞ KALINTISI"

1.7K 171 47
                                    


"Gerçekten güçlü olan kişi, güreşte rakibini yenen pehlivan değil, kızgınlık anında nefsine hâkim olan kişidir."

Hz. Muhammed (s.a.v.)

ALTINCI BÖLÜM

Senin evin oralardayım, görüşelim

-Turan

Pırıl, gelen mesajı tekrardan okudu ve telefonu koltuğun üzerine attı. Ona hangi yüzle yazmaya cüret edebiliyordu? İğreniyordu, akrabalarının hepsinden iğreniyordu.

Turan, kuzeni oluyordu, diğer teyzesinin oğlu. O kavgadan sonra Pırıl'a göre beş para etmez ciğersizin tekiydi. Gözlerinin önü buğulanınca Lise üçüncü sınıfa gittiği günlere daldı.

Nil'in kavgasına karıştıktan sonra yıllarca zorbalık görmüştü. Bir pataklanmanın daha ardından eve geldiğinde başı ağrıyordu. O gün, kendisinden dört yaş büyük olan kuzeni Turan gelmişti. Normalde şehir dışında okuyordu.

Zeynep'in kızı Nilüferle iyi anlaşırlar, Pırıl'ı dışlarlardı. Her zaman da böyle olmuştu. Nilüfer de Turan'ın bir yaş büyüğüydü.

Ağrıları olduğu için teyzesinin kendisine yüklediği işleri yavaş yapıyor, bir an önce bitmesi için dua ediyordu. Dinlenmek istiyordu. Nisa ve arkadaşları Nil'in olayından sonra, anlaşılmaması için yüzü dışında kalan yerlerine çalışmışlardı.

Birkaç zaman sonrasında yaptıkları yetmezmiş gibi Pırıl'a iftira attılar. Müdürün şikâyeti üzerine okula gelen Zeynep'in cinleri tepesine çıkmıştı. Söylenerek Pırıl'ı eve getirdikten sonra olan biteni diğerlerine anlatmaya başladı.

Pırıl, üçlü koltuğun kenarında oturuyorken Nilüfer ve Turan yemek masasında sohbet ediyordu. Zeynep hararetini atıp televizyonu izlemeye başladığında iki kuzen de Pırıl'a bakarak kıkırdıyor, kendi aralarında konuşuyorlardı.

Genç kız normalde onlara cevap vermezdi, o günde neden konuştuğunu hala bilmiyordu. Sakin bir ifadeyle baktı ve "bana mı gülüyorsunuz?" Dedi.

Turan tam anlamıyla çileden çıkmıştı. Pırıl'ın kendisine tepeden bakarcasına konuşması ezik olan erkeklik egosuna dokunmuştu.

"Sen niye üstüne alınıyorsun ki" derken ağzından tükürükler saçtı. Genç kız, kendisinden yaşça büyük olan kuzeninin gözleri içerisinde gördüğü nefretle adeta buz kesmişti.

"Sadece bir soru sordum." Dedi.

Turan kendisini ona karşı ezik hissetmişti. Sürekli başarılı olmasından nefret ediyordu. Kendisinin ufak bir zayıflığından faydalanarak onunla dalga geçecekken o donuk bakışlarıyla rahatsız hissetmesine, tüm şevkinin kaçmasına sebep olmuştu.

"Sen niye üstüne alındık ki!" Dedi tekrardan ve hiddetle ayağa kalktı. Nilüfer kuzenini tutmak yerine o da onunla beraber utanmadan aynını yaptığında Pırıl dan yaşça büyük olan kuzenleri karaktersizce üzerine doğru yürümeye başladı. Genç kız kendini savunmak için ayağa kalktığında suratına yumruk tarzı bir şey yemişti. Kendini korumak için elleriyle onları savurmaya çalıştığında Nilüfer tırnaklarını Pırıl'ın kollarına geçirmişti.

İkisi küçük kuzenlerinin üzerine öyle bir abandılar ki Pırıl sırt üzeri yere düştü. Sonradan Zeynep'in çığlıklarını işittiğinde neye uğradığını şaşırmıştı. İçerideki akrabalarının da yardımıyla kavga son bulduğunda iki kuzeni de daha fazlasını yapmamaları için dışarı çıkartılmıştı.

İSPİYONCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin