1 bölüm

993 25 10
                                    

"Jennie nasıl bu? Olmuşmu?"
Diyerek elimdeki yeni çizmiş olduğum resmi Jennie'ye gösteriyordum sevinçle. Yerde bağdaş kurmuş oturan Jennie ayağa kalkıp gösterdiyim resme dikkatlice baktı. Çenesini tutup düşünür gibi yaptı ve aniden"YİNE MÜKEMMEL "diye bağırdı. Yüzüme büyük bir gülümseme yerleştirdim.

O mükemmeldi. Her zaman bana destek olmuştu. Ailem gibi olmuştu zamanla. Çok iyi bir arkadaştık. Şimdi ise çıkıyorduk. Onun kalbine aşık olmuştum. O ilk zamanlarda bizim sınıfa gelirken biraz sevmemiştim. Kendinden emin tavırları ben dahil başkalarınında hoşuna gitmese de, zamanla onu sevdim. Kendimden de çok. Harika gülüşü vardı. Her zaman kalbimi ısıtıyordu. Onu kaybetmek hayatımdaki en son şey ola bilirdi. O giderse bende giderdim. Sonsuzadek boşlukta kala bilirdim. Bu düşünceler bazen beni yoruyordu.Onu kaybetmek korkusu bedenimi sarıyordu. Çok korkuyordum. Ancak yanımdaydı hala. Beni dünyanın  en mutlu insanı yapıyordu.

Bu düşüncelerimden ayrılıp elini bana uzatan Jennie'ye baktım. Elinden tutup kalktım birlikte aşağı indik. Liseye gitmeliydik.Atölyemden çıkdık. Birlikte konuşarak Liseye vardık. İçeri geçtik de bahçede oturan bizim çoçukları gördük. Jungkook ve Jimin en iyi arkadaşlarımdılar. Yanlarına gittik. Rosè ve Lisa Jennie'ye sarıldıklarında zil çaldı. Hepimiz sınıfa irellemeye başladık.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Lise ve sınıfları)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lise ve sınıfları)

Sınıfda ilk ders bittiğinde oturup tenefüsde konuşuyorduk. Hayallerimiz hakkında. Ben tasarımcı olmak istiyordum. Zevkim herkesin hoşuna gidiyordu. Resimde de baya iyiydim. Jennie de benim işime yakındı. Oda zevkte sınıfın kızlarında önde geliyordu. Tam kararı yoktu ancak stilist ola bilirdi. Jungkook da  foto çekmeyi çok severdi. Bu yüzden moda showlarında filan harika fotoğraflar çekmek istiyordu. Onu markam  olduğunda yanıma fotorafçı olarak ala bilirdim. Jimin bir yazar olucaktı.Rose bir kimyacı. Lisa ise bir reklamcı olucaktı. Hepimiz çok çalışıyorduk hayallerimiz için. Kapı açılıp Min Gyu içeri girdiğinde hepimizin yüzü düştü. Jennie ona tersce bakmaya başladı. Bir zamanlar Jennie için benimle savaşa giren bu yarım akıllı şimdi uzak duruyordu bizden. Gözleri Jennie'ni sonrada beni buldu. Jennie'ye yakınlaşıp "Sana bir şey göstereceğim. Benimle gel lütfen" Dedi. Jennie de benim gibi anlamadı. Arkasıyca gitti. Ne yaptıklarını anlamadım . Herkes benim gibiydi. Rose "Acaba bu deli kızımıza ne söylüyor" Dedi. Anlamsızca başımı salladım. Jungkook "İnşallah bir tatsızlık çıkartmasında  gerisi sorun değil" Dedi. Lisa "Ne tatsızlığı " Diye sorduğunda onun sorusuna hitapen bende sordum. Jungkook "Ne bileyim? O her zaman bir sorun çıkartıyor" Dedi. Jiminde onu onayladı "Aynen".Biraz daha bekledikten sonra Jennie içeri girdi.
Ağlıyordu. Bana sertçe yakınlaşıp çantasını aldı. Yüzüme bakıp. " Bitti. Taehyung. Bitti. Bir daha bana yaklaşma"ağlayarak çıktı. O giderken kapıda bana gülen Min Gyunu gördüm. Sinirliydim o bir şeyler yapmıştı ancak şimdi önemli Jennie idi. Peşinden koşdum. Ancak yetişemedim. Eve çoktan gitmişti. Sinirli halde sınıfa dönüp Min Gyunu duvara yasladım. "Ona ne dedin şerefsiz. Çabuk söyle! " Jungkook ve Jimin beni sakinleştirmeye, kızlarda Jennie ni bulmaya çalışıyordular. "Video".Anlamsızca ona bakdım. " Ne video 'su"."Jennie 'ni yere batırdığın o video " Dedi zorla. Hayı, hayır, hayır o video olamazdı. Aylar önce içkiliydim ve Jennie hakkında iç açıcı  şeyler söyleye bilmemiştim.Bu ortamda 1 dk bile kalamazdım. Arkadaşlarıma arkamdan gelmemelerini söyleyip eve gittim. Odama çıkıp kapıyı kapatıp sakinleşmeye çalışdım. Kendime nefret ediyordum . O gün o sözleri söylemeseydim keşke. Keşke onu tanımadan o sözleri söylemeseydim. Gece olmuştu ve sonunda sakinleşe bilmiştim. Jennie'ni  aramadım bile. Açmicaktı direk evine gittim. Korumalara selam verip içeri geçdim.Evine çok geliyordum. Artık beni tanıyordular. Kapıda beni Bayan kim karşıladı.

Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin