8 bölüm

117 9 0
                                    

Uyandığımda Jennie sıkıca bana sarılıp hala uyuyordu. Doğrulup saate baktım. Öğlendi. Biraz daha Jennie'nin yüzüne bakmaya devam ettim.Sabahkına göre iyiydi. Onu uyandırmadan kalkıp lavaboya geçtim. Yüzümü yıkayıp geri döndüm. Telefonum çalınca onu bulmaya çalıştım. Bulduğumda Jiminin aradığını gördüm. Açıp kulağıma dayadım. "Selam nasıl gidiyor? ".Jennie'nin yatağına yaslanarak" Fena değil"dedim."Hmm napıyorsunuz? "." Jennie uyuyor, bende şimdi uyandım "." Şey, biz arkadaşlarla bir parti vermek istiyorduk. Jungkook ve senide davet etmek istiyorum. "." Fena olmaz gelirim. ".Jimin Parti'nin detayları hakkında konuşurken bende aşağı inmiştim. O hala konuşuyor bende ara-sıra bazı küçük detayları sorarak kahvemi içiyordum. Hizmetçi yanıma yaklaşıp " Ben pazarlık için çıkıyorum. Jennie hanıma söylersiniz uyandığında "demesiyle telefonla konuştuğum için başımla 'tamam'anlamında onu onaylayıp gülümsedim. Oda gülümseyip kapıdan çıktı. Jimine döndüğümde " Jimin anladım. Seni yalnız bırakmicaz merak etme gelicez. Şimdi eve gelirim öyle devam ederiz"dedim."Tamam görüşürüz"."Görüşürüz".Konuşmamı bitirip kahve fincanımı mutfağa bıraktım. Misafir yatak odama gidip eşyalarımı topladım. Küçük, eşyalarımı topladığım çantayı alıp aşağı inerken ,Jennie odasından çıktı. Elimdeki çantaya bakıp "Gidiyormusun? " diye sordu. Onu onaylayıp devam ettim. "Bak istediğin kadar kaldım yanında, ama şimdi işlerim var gitmeliyim".'Tamam'anlamında başını salladı. " Ha bu arada Jennie Seulgi teyze pazarlık için çıktı"."Tamam ,söylediğin için teşekkürler ".Arabama gittim. Çalıştırmaya başlayacakken, pencereden bana baktığını gördüm. Arabayı çalıştırdım. Bir süre sonra eve yakındım. Yolu incelerken küçük bir dükkan gördüm. Gül dükkanı. Lise zamanlarında Jennie'ye burdan çiçekler, güller alardım. O anlar gözümün önünden geçti. Yıllar o kadar çabuk geçmiştiki, nasıl bu hale gelmiştik?Eve varıp kapı zilini çaldım. Jungkook kapıyı açıb sevinçle bana sarıldı. "Bir kaç saat Kook. Bir kaç saat görmedin beni. Ne bu haller? " diye onu ittirip içeri geçtim. Tavşan arkamdan"Ne var ya? Seni özledim hyung "Diyerek geliyordu. Jimin koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Onun yanına oturdum. Beni görüp gülerek " Ooh hoş geldin "dedi.Onun yanında oturdum. Jungkook'ta yanımıza gelip bize sarıldı. Sonda bıkıp" Ben üstümü deyişicem. "diyip yukarı çıktım. Üstüme rahat bir şeyler giyip odamda takılmaya başladım. 3 saat den sonra işten önemli toplantı olduğu için Jungkook'la evden çıktık. Şirkete vardıkda herkes gelmişti. Toplantımızı da yapıp odalarımıza gittik . Jin abinin takımını tasarlıyordum. Bir kaç düzelişde yaptım. Artık hazırdı. Jin'ni bulmak için modellerin olduğu çekim setine giderken Jennie'nin yeni çekimlerini gördüm . Benden önce şirkete gelmiş ve hızlıca çekimleri yapmıştı anlaşılan. Jin'i bulup tasarladığım takımı ona gösterdim. Çok beyenmişti bu beni mutlu etti.

3 gün geçmişti ve sonunda Jiminin bahsettiği partiye gelmiştik. Etrafta bir kaç tanıdık vardı. Jungkook'la bir tarafta oturup etraftakileri izliyorduk. Galiba benden başka herkes eyleniyordu.Bense sadece içki içip etrafa bakıyordum. Buraya da zaten vakit geçirmek için gelmiştim. Dans eden kızların arasında tanıdık yüz gördüyümde o tarafa baktım. Bu İrene di. Onunla çoçukluktan tanışıyorduk. Hatta çoçukluk aşkım bile söyleye bilirdim. Jennie'den önce onu sevmiştim. Ancak bir süre sonra benden ayrılmıştı. Nedeni ise başka birinden hoşlanmasıydı. Yanına gittim. Beni görünce sevindi. Sarılıp "merhaba " dedi. "Nasılsın? " sorumla bana bakıp"İyi olmaya çalışıyoruz"dedi."Bende".Aile problemleri önceden de vardı. Ancak şimdi anne ve babası boşanmıştı. Oda onları hiç görmüyordu artık. İkiside onunla o kadar iyi davranmamıştılar. Bu yüzden Aile nefretiyle büyümüştü.Onunla yalnız kala bileceyimiz bir odaya geçtik. Güzelce sohbet ederken gözlerim dudaklarına kaydı. Onunda dudaklarıma baktığını görünce çoçuklukta olanları biraz yeniden yaşamaya karar verdim. Öpüşmeye başlamıştık. Kapının açılmasıyla yarım kaldı. Birisi "Özür dilerim odaları karıştırmışım" dedikten sonra adımın seslenmesiyle kapıdaki kıza baktım. Şans denilen bir şey bana son zamanlar uğramıyordu. Kız Jennie'ydi.İrene onu tanıyordu. Onu görünce rahatlığını bozma yarak geri çekildi. Neden son zamanlar gittiğim her yerde Jennie'ni görüyordum? Bana yaklaşıp elimi tuttu , beni kaldırmak isterken onu yanımıza çekip "Ne var? " dedim. "Seninle konuşmalıyım".İkimizi dans eden insanlardan uzak sakin bir yere çekti. Duvara yaslanıp onu izliyordum. Napıyormuydu? Arkamıza bakıyordu. Ağzından mırıldandığı 's*rtük 'kelimesini duymuştum. Ama belli etmiyordum. Bana döndüğünde sorar gözlerle ona baktım. " Otura bilirmiyiz?".Yanımızdaki masaya oturduk. "Neden burdasın? Neden her gittiğim yerde seninle karşılaşıyorum? " Sorduğum soruyla sinirlenmiş halde bana bakıp"Beni Jimin davet etti. Hem karşılaşmamız benim suçum deyil"dedi.Masadaki desenlere bakarken son günlerde aklımda olan soruyu sordum. "Evliliğin Jennie? " Şaşkınca bana bakıp sonra gözlerini kaçırdı. Yeniden sorumu aydınca sordum "Evliliğin nasıl oldu Jennie? " Gözlerini kaçırmaya devam ediyordu. Sinirle çenesini tutup bana bakmasını sağladım. "Soruma cevap ver".Gözlerime bakıp" B-ben hiç evlenmedimki o adamla"dedi."Peki onudamı terk ettin? "." Taehyung, lütfen bana zaman ver. Zamanla her şeyi anlattığımda anlayacaksın ".Bekleyicem.Arzu ediyorum ki beni bırakıp gitmeyinin haklı bir sebebi olur.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin