18 bölüm

94 10 0
                                    

Partide hoş vakit geçiriyordum. Oturduğum yere bir çok çift gelmeye başlayana kadar. Bende sıkılıp mekanda ki otele girdim. Burası hem bir otel hem partı gibi organizasyonların yapılacağı bir yerdi. Otelin arka karanlık odalarından geçerken bir odanın öününde durdum. Jennie ve Jisoo'nun konuştuğunu duydum. Oradan ayrılarken kendi adımı duymamla yeniden durdum. Kapıya yaklaştım. Jennie tedirgin sesle konuşuyordu"Nasıl ona yazmış? ".Jisoo" Bilmiyorum Taehyung inşaallah ona inanmamıştır. Yoksa işi batırdık".Jennie zar-zor konuşarak "hayır yapmaz inanmaz ona " diyordu. Sonra Jisoo"Bence şimdi gidip söylemelisin ona herşeyi "dedi.Jennie " Bencede vakit harcayamam yoksa o şerefsiz bir şey yapar"dedi.Dayanamayıp içeri girdim. "Kim ne yapacak? " diye daldım. İkiside şaşırmışca bana bakıyordular. Jennie Jisoo'ya döndüğünde Jisoo hala bana bakıyordu. Jennie'ye yaklaştım. "Neleri bilmeliyim? " diye sordum. Jennie elimden tutup "Beni dışarda bekler misin? Geliyorum" dedi. Dışarı çıktım ve onu beklemeye başladım.

Jennie'den
Bu olanların sebebkadlarından biri olan kişinin Taehyung'a sahte numarayla yazıp aklını karıştırmağa çalıştığını öyrenmiştim. Hemde ona yardım eden hizmetçimmiş.Taehyung herşeyi duymuştu artık daha fazla kaçamazdım. Jisoo'ya baktım. "Şimdi sırası "diyip bana sarıldı. Onaylayıp dışarı çıktım. Kapıda beni bekliyordu. Acaba bu söyleyeceklerime nasıl tepki verecekti?

Taehyung 'tan
Geldiğinde gözlerinde bir korku vardı. Anlayamıyordum. Beni elimden tuttu ve arkasınca gelmemi sağladı. Bizi otelin sessiz, karanlık bir odasına götürdü. Odanın balkonuna çıktık. Etraf sessiz di.Bu karanlığı bölende ay ışığıydı. Jennie yere oturunca bende oturdum. "Şimdi anlat dinliyorum"dedim.Önce bana baktı sonra aya ve bu an gözünden bir damla düştü. Sonra biride, ağlıyordu. Yine anlayamıyordum ani ruh değişikliyini bu kızın. Sordum" Neden ağlıyorsun? "Cevap gelmeyince ellerini tuttum" Jennie bana bak, ağlama güçlü ol. Neler oldusa söyle. Sabrım yetmiyor "dedim.Jennie bana çevirdi bedenini . Bende onun karşısına oturdum. Gözleri gözlerime baktı uzunca ve ağzından bir hıçkırık çıktı. Sonra konuşmaya başladı" Taehyung öncelikle senden bunları  sakladığım için çok özür dilerim"Göz yaşlarını eliyle sildi. Kendini toparladı ve devam etti"Şimdi söyleyeceklerimi iyi dinle tamamı? ".Başımı 'tamam 'anlamında salladım. " Bilmiyorum inanıcaksın yada yok. Ama ben artık dayanamıyorum. Seni her zaman benden kaçarken görmek içimi yakıyor"Yüzüne bakıyordum sadece donmuştum.Konuşmuyor hareket etmiyordum. "Lisede o günü hatırlıyormusun? " dedi. "Evet " diye cevap verdim. Gözleri aya ve yıldızlara kaydı. Sonrasında bana dönüp"O günden önce bunlar olmuştu. "Merakla " Neler? Anlat Jennie"dedim."Bizim ailemizin varlıklı olduğunu biliyorsun. Ailem tüm bu zenginliğini bir adama borçluydu.O adam çok ama çok kötü biriydi Taehyung"biraz durdu ardından yeniden konuştu"Onun bir oğlu vardı. Benimle yaşıttı. Oda babası gibi şerefsizdi. Beni senden öncede seviyordu".Bunu söylemesiyle kaşlarımı çattım "Ve? " Diye sordum. "Onu redd etmiştim ancak peşini bırakmicam demişti. Onu aldırmadım. Sonrasında seninle karşılaştım. Sen harika biriydin. Kalbin o kadar temizdiki.".Merakla sordum" Sonra neler oldu Jennie? ".Jennie kendini toparlamak adına derin nefes aldı" Asıl kısımına geliyoruz, seninle çıktığımda  beni artık aramıyor, sormuyordu.Unutmuştur diye anladım. Ancak seninle o gün olan kavgamızdan 2 gün önce aile şirketimiz batıştaydı. Evdeki herkes çok perişan haldeydi. Biliyorum senin haberin yoktu. Ancak senide üzmek istemedim bununla. Sonra babam yardım almak için onun babasına danıştı olayları. Bu arada onun adı Min Sung "." Babasınınmı adı? "diye sordum. " Hayır kendisinin. Evet onu aradığında Sungda olayları duymuştu. Babasıyla babamın karşısına bir şart koydular. Şart.... Şart benim Sungla evlenmeğimdi"Bunu duyduğumda dona kaldım osa devam etti. "Babam kabul etti " Ağlaması şiddetlenirken "Baba yapma dedim. Ama beni dinlemedi. Annemde yardım etti bana ama olmadı. Sonra beni Fransa'ya götürmeye karar verdi. Orada kalıp onunla evlenecek tim hem senide unutacaktım. Sana o gün lisede herşeyi anlatmak istiyordum. Ancak o video ortaya çıktı. Sana kızgındım. Seni affetme diyim için o gece o kadar pişman oldum ki. Ta-taehyung ben zorla o günden sonra Fransa'ya götürüldüm. Fransa'ya gittiğimiz akşam otelde kaldık. Ancak otelde çok kötü bir şey yapmaya kalkıştı. "Ellerini tuttum ayağa kalktım. Sesim titriyordu" Ne yaptı?  Söyle".Kendini düzene salıp"O akşam bana t*cavüz etmeye kalkıştı. "Yere çöktüm. Benimde gözümden damla aktı. Ağlamaya başladım. Neler söylüyordu? " O gece ondan kurtula bildim. Ancak senin karşına çıkacak cesaret bulamadım. Hem..hem psikolojik destek aldım. Onca yıl kendimi yeniden yarattım. Onlardan intikam alamadım. Ancak sendin düşüncem".Ben ağlayarak üzümü avucumun arasına aldım. Bana yaklaştı ellerimi alıp sıkıca tuttu. Yüzümü kaldırıp ona bakmağımı sağladı. "Seni hep sevdim. Sadece zamana ihtiyacım vardı. Özür dilerim" Ona sıkıca sarıldım. Kendimi toparlayarak"S-sakin ol . "dedim.

 "dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin