Jimin, Jin ve ben oturup Kook'un gelmesini bekliyorduk. Onlara herşeyi anlatmıştım ve şimdi o adamı nasıl mahv ederiz diye düşünüyorduk. Kook'ta geldiğinde herkes fikir önermeğe başladı. Jin "Bence kiralık katil tutalım" dediğinde Jungkook "Ayn karılıyorum" dedi. Onlara bakarak"Saçmalamayın"dedim.Kook oflayarak arkasına yaslandı. Jimin biraz daha düşünüp"Abi bence kafa yorma gidin polise verin. Jennie'ye yaptıklarını anlatın."dediğinde "Ama Jimin kanıt yok " dedim. Jin elini yüzüme tuşla yarak"Yüzündeki leri kim yaptı? "dediğinde " İnanmazlar "dedim.Jimin" Evet bir ses yazısı yada görüntü fln olsaydı Jennie ve sana karşı yaptıklarından tutukkanırdılar"dedi.Aslında iyi fikirdi onu öldürmek gibi şeyler düşünüp kendimi aptal gösteremez dim. Oysa onu tutuklatdıra bilirdim. Jimine dönüp"İyi fikir "dedim.Kook telefonunu çıkarıb" Benim bir polis arkadaşım var adı J-hope onunla konuşa biliriz"dedi.Ona dönüp"iyi olur hem ne yapmamız gerekeni o bilir"dedim.Başıyla onaylayıp onu aradı ve bizimle oturması için mekana çağırdı. Biraz sonra mekana güler yüzlü biri girdi. Çok hoş biriydi. Jungkook kalkıp ona el salladı ve adam bizi görüp yanınıza geldi. Hepimiz onunla tanışdık ve Jiminin yanına oturdu. "Evet arkadaşlar konu ne? " dediğinde hepimiz şaşırdık ancak bozuntuya vermedik. Ona kısaca herşeyi anlattım. Beni dinlerken ciddileşen yüzü burukca gülümseyerek"Merak etmeyin size yardım ede bilirim. Az dokunsada yardımım sadece size kanıt olarak ne getire bilirsiniz onu söyleyicem"dediğinde onu dinlemeye başladık. "Böyle birşey yapa bilirizki, o gün otelde yaşananları illaki bir güvenlik kamerası çekmiştir. O görüntüleri bula bilirsiniz. Yadaki bu olanların doğruluğunu kanıtlayan ses kaydı. Ses kaydından pek emin olamayız bu yüzden o görüntüler şart" dediğinde "Tamam haklısın " dedim. Sonra yeniden "Siz bana bulursanız bunları getirin gerisi bizlik" dediğinde ona teşekkür ettik. Bir süre sonra mekandan ayrılmıştık. Eve döndüğümde hazırlanıp Jennie'nin yanına gittim. Salonda onu mutsuz görünce üzüldüm yanına gidip oturdum. Beni görüp bana sıkıca sarıldı. Yanağımdan öpüp "Hoş geldin " dedi. Gülümseyerek "Sana bir şey söylemeliyim" dedim. Beni dinlediğini belirterek rahatça oturdu. "Ben Sung'u polise vermeyi düşünüyorum" dedim. İfadesizce bana bakarak"Zaten o gün ben polise gittim bana inanmadılar"dedi.Ellerini tutarak"Ama o gün otelde ki kamera kayıtlarını göstersek inanırlar, hem bir polis arkadaşım var oda yardımcı olucak"dedim.Burukca gülümseyerek "Sana inanıyorum" dedi. Ona sarıldım ve saçlarını okşadım.
Yarın sabah işe gittim. Herşey yolunda giderken bilinmeyen numaradan arama geldi. Açtığımda bu kişinin Bay Kim olduğunu öğrendim. Neşeyle "Oğlum Taehyung akşam bize gelsene seni görmeyeli uzun zaman oldu. Seninle bazı meseleleri konuşmalıyık" dedi. Anlamadım ve"Bay Kim benimle konuşacağınız ne ola bilir ki? "dedim.Gülerek" Kızım ola bilir Taehyung kızım. Hem sen artık damadım gibisin ikimiz bi yalnızca konuşamayız mı? "dediğinde bende gülerek" Kızınızı Min Sung'la evlendirmek isterken beni unutmuştuz"dedim.Kalın sesle"Taehyung geçmiştekiler geçmişte kaldı yeni bir hayata başlamalıyız dedi"Hiçbir tepki vermeden kapatmak istiyordum ki, "Gelicek misin? " dedi. Israrı yüzünden"Tamam akşam gelicem"dedim.İçeri Jungkook'un girmesiyle telefonu bıraktım. Karşımda oturup"Naber hyung? "dedi.Arkama yaslanıp" Hiç "dedim. Jungkook da arkasına yaslanıp benim taklidimi yaptı . Buna gülerek " Nasılsın? "diye sordum. Oturuşunu düzeldip"İyiyim hyung Lisa'yla konuştum beni ailesi ile tanışdırmak istiyor. Ancak ailesi Tayland'da " dedi. "Merak etme Kook tatilde gidersiniz, yada izin alırsın" Kook "İşler yoğun bee izin vermezler bence. En iyisi tatili beklemek" dedi. Onu başımla onayladım. Ardından"Sen ne yaptın? "dedi." Hala bir şey yok. Bende tatilde fln Fransaya gidip kanıt bulmaya çalışacağım"Jungkook ağzını o şeklinde yapıp"ooo uzun sürmezmi tatili beklemek? "dedi." Zaten 2 hafta kaldı"dedim.Başını sallayıp"Yinede çabuk bitirmen için söylemiştim. Bu Sung denen adam her an bir şey yapa bilir"dedi."Haklısın dikkatli olmalıyız, ancak düşündüğümüzde yeni gelmiş. Harekete geçmez hemen"dedim. Jungkook "Evet o yüzden seni yüzü kan içinde bize yolladı" dediğinde sinirlenip"Kook tamam be bu konuyu açma"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
RomansaYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.