13 bölüm

110 8 4
                                    

Jungkook'tan 
IU 'yla olan konuşmamızdan 2 gün geçmişti. O gün ona hislerimi  açıklayacaktım. Ancak beni terk etti.

𝕆 𝕘ü𝕟
"Merhaba IU, nasılsın? ".İU sanki sıkılıyormuş gibi bana soğukca bakarak " İyiyim sen? "dedi." Seninle olduğum için süperim"dedim.Başını sallayıp"Sahile gidelim mi? "dedi.Kabul edip onunla yürümeye başladım. Birlikte sahilin en uzak tarafına gittik. Hava serindi. Ve havada güzel kökü vardı. İU'ya döndüğümde bana baktı ve dudaklarını araladı. " Jungkook, seninle çok önemli bir şey konuşucam".Ona fırsat vermeyip ağzımı açtım ve "Seni seviyorum. Benimle çıkarmısın IU? ".Sonunda ! Sonunda ona çıkma teklifi etmiştim. Ancak o hiçbir tepki vermiyordu. Sonra konuşmaya başladı. " Jungkook ben üzgünüm".Anlamadan "Ne denki? " diye sordum. Bıkkınca bana bakıp"Jungkook biz arkadaş gibi tanıştık. Ancak senin benden hoşlandığını hiss ediyordum"Sevinmiştim önceden biliyordu demek. "Ancak sana söylemeye fırsatım olmadı"." Neyi?"."Jungkook benim sevdiğim başka biri var ".Hayır hayır bu... bu nasıl olur?. O an hiçbirşey söyleyemedim. Elimde tuttuğum çiçekleri eline verdim. Arkamdan bakarken oradan uzaklaştım. O gün eve gitmedim. Jimin bunun üzerine arayıp nerde olduğumu sordu. Ona herşeyi anlatıp yalnız kalmak istediğimi söyledim. Bu 2 günde Jimin yanımda olmuştu sağolsun. Ama yinede kötüydüm. Taehyung hyung ise kendisi daha da kötüydü. Bu yüzden beni umursamıyordu. Hiçkimseyi . Çok düşünüyordu. Onun için endişeliydim.Hemde çok. O günlere geri dönmesini istemiyordum. Bir gün yine kendimce bir parka geziyordum.Yalnızdım.Sevdiğim kız başkasını seviyordu. Belkide hiç biz bir birimiz için değildik. Bunu bilmiyordum . Biraz daha gezerken yorulup bir banka oturdum. Otu durduğum bankta yanımda bir kız ağlıyordu. Bense sadece ona bakıyordum. Başını kaldırdığında Lisa olduğunu gördüm. Bana baktı önce sonra aniden bana sarıldı. Sarıldıkca da ağlıyordu. Onu kendimden çekip yüzüne baktım "Neden ağlıyorsun Lis?".Hıçkıraraken hiçbirşey söyleyemiyordu. Zar-zor ağzından " Be-beni terk etti"çıktı.Birazdan onu sakinleştirmiştim. Bana her şeyi anlattı. Sevgilisi onu terk ettmişti.Bende ona kendi hikayemi anlattım. O gün bir-birimize destek olduk.
____________________________________

Şimdi ise sevgiliydik.Jisoo, Rose, Jin ve Jimin bilmiyordu. Tabi aramızda ruh çifti de vardı. Jennie ve Taehyung'ada  vakit olmamıştı söylemeye. Ama bir gün söyleyecektik hepsine

Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin