27 bölüm

49 3 0
                                    

Herkese bunları söylemiştik ve erkekler bizimle gelmek istemişti. J-hope  her ihtimale karşı Jin'nin diğer kızlarla kalmasını söylemişti. Lisa gelmek için çok zorlasada  kabul etmemiştik. Hepimiz hazırlanıp evden çıktık. Varmağımıza az kalmıştı. Jimin elimi tutarak"Merak etme sakin ol"dedi.Başımı sallayıp teşekkür ettim. Vardığımızda arabadan inip ilk ben J-hope'la gidecektik. İçeri girdiğimizde babam salonda televizyon izliyordu. Geldiğimiz için pür dikkatini bize çevirip"Hoş geldiniz"dedi.Alayla gülüp "Sen mi yaptın? " dedim. J-hope kolumdan tutup beni arkasına çekti ve "Bay kim Taehyung'un bu gün size geldiğini biliyoruz. Ama şu an onu hiçbir yerde bulamıyoruz"dedi.Babam rahatını bozma yarak" İyi arayın o zaman"dedi.Ben sinirle ellerimi saçlarımdan geçiriyorken J-hope benim aksime rahatça"Efendim belkide siz biliyorsunuzdur nerede olduğunu"dedi.Babam yine rahatça "Bilmiyorum.Benimle görüştü doğru. Sadece oturup konuştuk sonra işi var diyip gitti bu kadar" dedi. Karşıya geçip"Ne konuştun ki? "dedim.Bana bakıp" Geleceğinizi kızım"dedi.Sinirle "Sen benim geleceğimi ne zamandan düşünüyorsun? " dedim. Oda sinirle ayağa kalkıp"Şimdi burası bunları konuşmak için uygun değil"dedi.Sonra J-hope 'a dönerek "Galiba sizde polissiniz. Ama son kez söylüyorum nerede olduğunu bilmiyorum" dedi. J-hope "Tamam efendim şimdi gidelim biz" diyip beni kolumdan nazikçe tutup dışarı çıkardı. Dışarı çıktığımızda "Şimdi ne yapıcaz? " dedim. Arabaya giderek" Kamera kayıtlarına bakıcaz"dedi.Arabaya binerken Jimin "Ne oldu? " diye sorduğunda J-hope "Arabada konuşurum" Dedi.
Arabada irelliyorken Jimin yeniden ne olduğunu sordu. J-hope ona herşeyi söyleyince o da yalan olduğunu düşündü. Birazdan J-hope merkezde kamera kayıtlarına bakıp arabaya geri döndü. Hepimiz heyecanla ona döndük. J-hope "Kayıtlarda Taehyung'un o evden çıkmadığını " söyledi. Jungkook "O zaman Bay Kim kaçırmıştır onu" dedi. Herkes onaylarken J-hope'a ne yapacağımızı sordum. Arabayı çalıştırıp"Ben arkadaşlara söyledim bay Kim'in evine yola koyuldular şimdi bizde gidip onlara yetişelim"dedi.Onaylayıp önüme döndüm. Birazdan artık varmıştık. Polisler bizden önce gelmiştiler.Hepimiz arabadan inip eve doğru koştuk. Polisler evden çıkıyordular ama ne Taehyung ne de babam ortalıktaydı. Polislerden biri J-hope'a yakınlaşıp "İçeri baktık ama yoklar" dediğinde Jungkook "Nasıl yani yoklar? " dedi sinirle. J-hope bize dönüp"Herşey apaçık ortada. Taehyung'u belkide başka bir yere götürmüştür "dedi.Sinirle arabaya gittim. Arkamdan Jiminde geliyordu. Arabaya yaslanıp göz yaşlarımı serbest bıraktım. Jimin geldiğinde ağladığımı görüp bana sarıldı ve " Jennie kendine gel onu bulucaz"dedi.Ağlyarak zorla"Korkuyorum Jimin. Ona bir şey yapa bilir diye çok korkuyorum"dedim.Saçımı okşarken "Merak etme ona hiçbirşey olmayıcak" dedi.

Taehyung'tan
Kilitli olduğum odada yerde dizlerimi kendime çekmiş halde oturuyordum.Buradan çıkmağın bir yolunu bulmalıydım ama olmuyordu. Her taraf korumalarla kaplıydı. Bir kez kaçmağı denedim ama anında yakalandım. Yeniden nasıl kaçıcağımı düşünürken kapı açıldı . Dikkatimi kapıya verdiğimde içeri giren bay Kim'di. Yanıma geldiğinde ayağa kalktım. Adamlarının  birine ellerimi bağlamasını söyledi. Sonra bana dönüp"Şimdi uslu olmalısın. Başka bir eve gitmek zorundayız . Yolda hiçbir zorluk çıkartmamalısın"dedi."Neden gidiyoruz? "diye sorduğumda " Jennie bir polisle buraya gelmişti"dedi.İçten sevindim ama belli etmedim. Yüzüme dahada yaklaşıp"Bu seni sevindirmesin.Buradan ancak Amerika'ya gitmeye razı olsan çıka bilirsin. Hem kızım zamanla seni unutur merak etme"dedi.Hiçbirşey söylemedim. Beni bulacağına emin olsamda yinede içimde kötü bir hiss vardı. Birazdan yeni eve gelmiştik. Yine odada yalnız başıma pencerinin yanında otururken kilid sesi duydum. Kapıya baktığımda bu Sung'du. İçeri geçtiğinde gözlerimi ondan çekip pencereden dışarıyı izledim. Sung'da  yanıma oturup pencereye bakmaya başladı. Sonra yarım ağız gülüp"Neden hala vazgeçmiyorsunz? "Dedi.Yüzüne bile bakmadan" Vazgeçilebilicek birşey değil bu. Sende olsan kolay teslim olmazdın"dedim.Kolumu tutup ona bakmamı sağladığında "Yapmalısın.Bizim hayatımızı mahv edemezsin" dedi. Ayağa kalkıp"Sen benimkini yaptın ama"dedim.Oda kalkıp bana yaklaştığında  bana bir yumruk attı. Bende ona vurduğumda canı acısada bir şey yapmadı. Daha da yakınlaşıp"Benim olucak Jennie sen hiç merak etme. Çünki sen hiçbir şeysin. Senin onun için ne önemin varki? Kendi başına hayallerini kurmağınmı? "dedi.Sinirle önceki yerime geçip" Ben senin gibi babamın parasıyla insan  olmadım. Kendim kendi hayatımı kurdum"dedim.Karşıma geçip"Ama baban sana yardım etmek istedi. Değil mi? Neden kabul etmedin? Ha çünki baban annenin mezarını ziyaret etmiyordu öylemi? Herkes bunu neden olduğunu iyi biliyor. Annen . O babana-"Sözünü kesip sinirle ayağa kalktım ve onu yakasından tutup duvara yasladım"O kelimeyi ağzına alma"dedim.Korumalar içeri geçsede Sung onlara durmalarını işaret edip"Neden ki? Doğru söylemiyor muyum? Annen babana ihanet etti. Öldükten sonra ne değişir ki? "dedi.Attığım yumrukla yere düştüğünde korumalar beni zorla tutuyordu lar. Ayağa kalkıp yüzündeki kanı elinin tersiyle sildi. " Annem öyle bir şey yapmadı. Herşey bir iftiradan ibaret ve herkes biliyor bunu"dedim.Sung yakınlaşıp yüzümü eliyle sertçe tuttuğunda"Yalancısın.Annen gibi. Sen bir hiçsin. Babanda zaten anneni savunduğun için senden nefret etmiyormu?Sen Jennie ile birlikte olmak için çok zavallısın"dedi ve gitdi.Odada yalnızca oturup dediklerini düşünmeye başladım. Benim annem suçlu değildi. Hemde hiç. Sadece bir iftiraydı. Babamsa ona değil diğer herkese inanmıştı. Bu yüzden ona nefret ediyordum. Ancak o beni her zaman sevmişti. Bunu biliyordum. Annemi o kadar özlemiştim ki, onun güzel sesini çok özlemiştim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin