29 bölüm

52 3 0
                                    

Kızlar aşağı indiklerinde ben hala oturuyordum. Aşağıdan seslerin fazlalıklarını duyup bende indim. Merdivenden inerken  donarak kaldım. O..... Gelmişti. Bana yakınlaşıp kollarını açtığında hiç düşünmeden koşarak ona sarıldım. O kadar sıkı sarılıyordum ki,biliyordum. Biliyordum ki o beni bırakmaz yüzümü boynuna basdırıp kulağına"Beni bırakmicağını biliyordum"dedim.Oda benim gibi kulağıma yaklaşıp"Seni çok özledim"dedi.Ayrılıp yüzünün her tarafına öpücük kondur dum. Gülerken arkadan Jisoo gelip"Tamam Jen bırakta Tae kendine bir gelsin"dediğinde ondan ayrıldım. Jungkook Tae'ye dönüp "Sen burda kal. Ben gidip evden kıyafetlerini getiririm" dediğinde Tae başıyla onaylayıp bana dönüp gülümsedi. Jungkook Jiminle gittiğinde Tae ve Jin misafir yatak odasına geçtiler. Bizde kızlarla salonda oturuyorduk.Daha doğrusu onlar oturuyor ben salonda geziyordum.Rose bıkıp"Jen bir otur. Başım döndü"dediğinde oturdum. Lisa bana bakıp sırıtarken ona göz devirdim. Birazdan Tae aşağı indiğinde bana "Benimle gelirmisin mutfağa? " dedi. Ayağa kalkıp onu takip ettim. Mutfağa geldiğimizde masada oturduk. Tae sandalyemi kendine yakın çekip yüzümü incelemeye başladı. Yakınlaşıp dudağından öpüp ayrıldım. Merakla Taehyung'a"Nerdeydin ki sen? Amerika'ya gittin diye çok korktum"dediğimde şaşırarak"O nereden çıktı? "dedi. " Senden Jungkook'a mesaj gelmiş. Amerika'ya gideceğini yazmıştın. Hemde sonsuzadek "dedim ve ona sarıldım. Saçımı okşarken" Jennie bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama"dediğinde ondan ayrılıp"Söyle.Babammı sana bir şey yapmıştı? "dedim üzerini işaret ederek. Üstü dağınıkdı ve yüzünde bazı yaralar vardı. Ne kadar endişelensemde yanımda olması az daha bunları unutturuyordu.Taehyung tam bir şey söyleyecekti ki, Jisoo içeri geldi. " Tae sana bir şey hazırlayalımmı? Açmısın? "dedi.Ona bakıp " İyi dedin Unnie  unutmuşum"dedim.Tae elimi tutup Jisoo'ya dönerek"Aç değilim. Teşekkürler Jisoo"dediğinde Jisoo"İyi tamam. Aç olduğunuzda söyleyin"diyip çıktı. Taehyung elimi bırakıp"Merak etme üzerimi değişip rahatlayım herşeyi anlatıcam"dedi.Yeniden ona sarılıp"Tamam"dedim.

Taehyung' tan
Jungkook ve Jimin bir kaç kıyafet getirmiştiler. Çabuk üzerimi değiştirip aşağı indim. Herkes oturup sohbet ediyorken yanlarına gidip Jennie'nin yanına oturdum. Jimin "E anlat. Neredeydin? Hepimiz çok korktuk" dediğinde anlatmaya başladım. "Jungkook'a söylemiştim zaten bay Kim beni evine çağırmıştı konuşmak için. Gittiğimde herşey normalken Min Sung içeri girdi. Yani kısaca..... " ne kadar söylemek istemesem de herkes merkla bakıyordu. Lisa"devam et"dediğinde devam ettim. "Beni kaçırıp Jennie'den vazgeçmemi istediler. Eğer kabul etsem bay Kim'in ayarladığı uçakla Amerika'ya gidecektim. Bir daha sizle buluşmamak şartıyla".Jennie " Peki nasıl kurtuldun? "diye sordu sakince. " Orada çalışan bir hizmetçi vardı. Yaşlı kadın seni tanıdığını söylüyordu. O bana yardım etti. Kaçtığımda birinden yardım istedim. Polis merkezine götürdü beni. Yani üzgünüm ama Jennie".Jennie yine sakin ses tonuyla"Tutuklandılarmı? "diye sordu. Herkes susarken" Evet "dedim.Jimin " Şerefsizler "diye söylenirken Jennie ayağa kalkıp odasına çıktı. Arkasınca bene odasına gittiğimde hazırlandığını gördüm. Bana bakmadan bile" Tae çık giyinicem"dedi.Ellerini tutarak"Nereye gidiyorsun? "diye sordum. Ellerini çekip" Onunla konuşacaklarım var"dedi."Hangi polis merkezi? "diye sordu. Ona yaklaşıp" Bak ben iyiyim. Şimdi buna gerek yok. Başka bir zaman gideriz. "dedim.Jennie elindeki kıyafetleri sinirle yere atarak" Şimdi o babam olacak şerefsizle konuşacağım şeyler var"dedi."Tamam o zaman bende seninle geliyorum"diyip dışarı çıkacakken Jennie elimden tutup beni kendine çevirdi"Tae lütfen arkadaşlarımızdan biriyle giderim. Ama sen iyi değilsin. Burada kal lütfen "dedi." Tamam"diyip misafir yatak odasına geçtim. Yatağa uzanıp uyumağa çalıştım.

Jennie'den
Tae yan odaya geçtiğinde bende aşağı indim ve çoçuk lardan birinin benimle gelmesini istedim. Jungkook ve Lisa benimle gelmeyi kabul ettiğinde birlikte çıktık. Polis merkezine vardığımızda Jungkook polislerle konuşuyordu. Bizi ilk olarak onunla görüşmeye bırakmamıştılar. Ancak Jungkook herşeyi anlattıktan sonra izin verdiler. Beni bir polis babamın olduğu odaya getirdi. O dışarıda beklerken ben içeri girdim. Babamın karşında oturdum. Beni görmeyi bekliyormuş gibi bakıp "Geleceğini biliyordum" dedi. Sakince"Yapmamalıyındın Baba. Bu defa bunu yapmamalıydın"dedim.Başını sallayıp "Haklısın iyi Baba değilim. Ama buna mecburdum" dedi. Oturuşumu düzeltip"Evet ama kendin için mecburdun.Sen bu işsizde bizi geçindirirdin.Ancak kendi hayalin yüzünden oldu"dedim.Üzgünce yüzüme bakıp"Şimdi ne yapacaksın? "dediğinde yarım ağız gülüp elimle çenemi tuttum. Düşünür gibi yapıp " Buldum! Seni kendi cehenneminde bırakıp Taehyung ile mutlu olucam artık"dedim.Sonra "Artık bu olmalıydı" Dedim. Yüzüne bir daha bskıp dışarı çıktım. Polis"2-ci suçluylada görüşmek istiyormusunuz? "dediğinde kabul ettim. İçeri girdiğimde oturup eliyle
oynuyordu. Gergin gibi. Yakınlaşıp merhaba dediğimde başını kaldırıp bana baktı. Merhaba diyip karşısına oturdum. Sessiz sinirli bir yüz ifadesi ile bana bakıyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forgive me  (Taennie) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin