"Jennie.Sana içimden geçenleri sözle yicem. " Gözlerime bakıyordu. Hisslerimi ona bildirmekte düzgünmü yapıyordum? . Bende gözlerine bakmaya başladım. "Ben.... Ben sana güvenmek istiyorum. Ama beni anla ,seni affedemem. Ama bekliyorum. Sen ne zaman bana bu yaptıklarının gerçek sebebiyle gelirsen, seni dinleyeceğim" Son olarak bunlarıda söyleyip çıkıp gittim. Eve geldim. Üzerime rahat bir şeyler giyip uyumaya çalıştım. Ama sadece yatakta oturup düşünüyordum. Olanları
Jennie'den
O gittikten sonra kalbime ağrılık düştü sanki. Nedense kırıldım ama bunları yapmakta haklıydı. Bende olsam böyle yapardım. Belki hiç dinlemezdim de, ancak o bana şans veriyordu. Bu düşüncelerle biraz daha sahilde kaldım.
Taehyung' dan
Sabah uyandığımda hiç enerjim yoktu. Erken uyandığımdan yatağımda telefonumla ilgilenmeye başladım. Bir gönderi karşıma çıktı. Şirkettendi.Dün Jennie'yle olan çekimlerimizden biriydi.DL_desing_official
6.114.980 beğenme
Yorumlar:
@jenniefan_34:Wooooow@Lifeis _Hell :Oha yine yakıyor bizim kız.
@ksnkdnls_23 :Bu yakışıklı kim acaba? Harika olmuşlar
@Melisa_Littlegirl:Çoçuk çok yakışıklı. Acaba sevgilisimi?
@Danger_inme:Kız iğrenç bee. Bu kız nasıl model olmuş?
@Ninim_isme :Sen
sus
3467.56 diğer yorumlar
____________________________________Yorumları okudum. Herkes farklı şeyler yazmıştılar. Bazıları sevgilisi olduğumu sanıyordu. Yakışıyormuşuz. Bazıları Jennie'ye nefretini kusuyordu.Ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım. Şirkete geçtiğimde odamda çalışıyordum. Jin abi içeri girdi. Onu görüp aniden korktum. Önümde oturup"Özür dikerim korkuttum herhalde"Sorun yok "dedim.Bana bakıyordu sadece ve susuyordu. Ona " Peki, nsaılsın? "diye sordum. " İyiyim sen? ".Sorduğu soruyla gerçektende nasıl olduğumu düşündüm. " Bilmiyorum"dedim.Cevabımla ayağa kalktı ve gelip benide kaldırdı. Çıkıcağımız an "Nereye? "dedim." Seni kurtarıyorum işten".
Birazdan şirkete yakın bir kafeye gelmiştik. Oturup siparişlerimizi bekliyorduk. Jin aniden "Seninle bir şey hakkında konuşacaktım. Daha doğrusu senden tavsiye alıcaktım. ".Arkama yaslanıp " Dinliyorum"dedim.Kahvelerimiz geldiğinde , kahvesinden bir yudum alıp konuştu "Jisoo'ya ona olan sevgimi göstermek için bir hediye vermek istiyorum. Ama bu hediye..... bu hediye çok değerli olmalı. "." Güzel fikir miş"dedim, oda devam etti. "Evet ama hediye fikrim yok. Senden bunun için tavsiye alıcaktım. ".Biraz düşündüm. Ben olsam ne verirdim? Vee buldum. Fikrimi ona sundum" Jin onun için değerli olan bir şey varmı? ".Jin düşünüp konuştu " Aslında pek yok. Ama annesi onu terk ettiğinden sonra annesinden ona bir kolye bırakmıştı. Oda eskidi filan ".İşte düşündüyüm şey " Evet Jin . Bence onu ilk buluştuğunuz yere apar. O kolyenide yeniden yaptır. Orada ona verirsin"Galiba sevmişti fikrimi. "Harika.Sevinir o. Teşekkür ederim Taehyung".Gülümseyerek" Önemli deyil"dedim.Biraz da konuşup şirkete gittik. Odama girdiğimde Jennie arkası dönük halde masama yaslanmıştı. Elindeki telefona bakıyordu. Arkasını döndüğünde sinirle bana bakıyordu. "Gelsene Taehyung" söylemesiyle sinirlenip"Senin ne işin var burda? "dedim.Bana doğru irellmeğe başladı. Elindeki telefonunu yüzüme tuttu.İrene instagramında onunla çektirdiğim selfie paylaşmıştı. Altındanda beni etitekleyip kalp koymuştu yanına. Galiba Jennie hanım kıskançlık yapıyordu. "Buna baksana. Gerçekten arkadaşmısınız? "bana sorduğu soruyla alaycı şekilde güldüm. " Bundan sana ne ? ".Arkama geçti. Arkamı döndüğümde kapıyı çilitliyordu. Yanına gidip elinden anahtarı almaya çalıştım. Ancak cebine koydu. Kapıyla aramda kaldığından çabuk geri çekildim. " Ne istiyorsun? "soruma cevab vermeyip oturmamı işaret etti. Ardından odamdaki kanepede oturudu. Yanıma iyice yaklaşıp saçlarımla oynamağa başladı. " Onunla yeniden sevgili misiniz? "." Sana hesap vermicem Jennie çık git"ayağa kalkdım ama beni çekiştirip yeniden oturmamı sağladı. "İlgilendirir.Çünki benim olucaksın yeniden" bunu söylemesiyle gülüp "Böyle yapmamalısın. Yaptıkca senden daha da uzaklaşıyorum".Saçlarımla yeniden oynamağa başlayıp " Herşeyi anlayacaksın. "dedi.Ve bana yakınlaşmaya başladı. Ben geri giderek ondan uzaklaşmağa çalışıyordum. Osa yavaşca yakınlaşıyordu. Durduğunda gözlerime, sonrada dudaklarıma bakmaya başladı. Zarifce dudaklarımdan öpmeye başladı. Yine karşılık almadan yapıyordu bunu. Gözlerimi kapattığımda, boynumu kapatan t-shirt'mü yavaşca çekiştirerek boynumu açtı. Sonrasında boynum ve köprücük sümüyümü öpmeye başladı. Bense yine kendimi ona bırakmıştım. 'Hoşuna mı gidiyor şerefsiz? 'Kendimle konuşurken o hala devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
RomanceYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.