Birazdan yemeklerimizide yemiştik. Hyujin artık o kızla sohbet ediyordu. Ama o kıza değilde arkadaşına baktığını göre biliyordum. Jennie gecenin karanlığında dışarı çıktı. Nereye gidiyordu ki? Onu arkasınca bende çıkmak istedim. Ama Hyujini yalnız bırakamazdım. Bir az vakit geçmişti. Ortalıkta yoktu. Hyujin yanıma geldiğinde ona burada beklemesini söyledim. Beni onaylayınca dışarı çıktım. Onu aramaya başladım. Karanlık bir caddeye vardım. İnşaallah buraya girmemiştir diye içimden geçirirken caddeden sesler geldi. Koşarak oraya gittiğimde Jennie'ni duvara yaslamış bir adam gördüm. Koşarak adamın yüzüne bir yumruk attım. Üstüne çıkıp yumrukla maya başladım. Jennie'se ağlayarak beni kaldırmaya çalışıyordu. Arkadan birinin bana vurmasıyla durdum. Başım ağrıyordu. Yerdeki adam kalkarak üzerime gelmeye başladı. Elinde bıçak vardı. Jennie ağlamaya devam ediyordu. Adam bıçağı saplamak için hamle yaptı. Ama başarısız oldu. Onu yereserdim. Acıyla kıvrılıyordu. Bıçağı aldım ve diğer adama tuttum. Adam korkarak kaçtı. Bıçağı yere atıp Jennie'e sarıldım. Jennie ağlayarak"Özür dilerim"dedi.Sırtını sıvazlayarak"Sorun yok geçti. Bir şey yaptımı sana? "diye sordum. Hayır anlamında başını salladı. Onu elinden tutup arabaya götürdüm. Hyujinede haber verdik. Oda gelince arabaya bindik. Ben önde arabanı sürüyordum.Hyujinde yanımda oturmuştur. Önce arkaya Jennie'e baktı. Sonra bana bakarak" İyimisiniz? Neler oldu? "dedi." Evde anlatır Hyujin. Şimdi yorgunuz"dedim.Sakince hiçbir söz demeyerek önüne döndü. Eve vardığımızda Jennie'ni odasına çıkardık. Uyuyorken ikimizde başında bekliyorduk. Ben Hyujine gideceğimi söylerken Jennie elimden tuttu. Gözlerini açıb "O adamlardan birisi sana vurmuştu. İyimisin? " diye sordu. "İyiyim " gidecekken bırakmadı elimi "Emin misin? Benim yüzümden b-".Ona taraf dönüp" Merak etme dedim. Senin yüzünden olmadı. "Hyujine son olarak bakıp odadan çıktım. Eve gitmeyi çok istiyordum.
Jennie'den
O gittiğinde çok kötü olmuştum. Belkide inatçı keçiydim. Hyujin yanıma oturdu" İyimisin Jen? ".Başımı sallauıp" İyiyim ama o-"Sözümü kesen Hyujin devam etti"Ona ne zaman söyleyeceksin? ".Yüzünden bakışlarımı çekip yere baktım. " Jen, sana böyle davranması beni de kötü etkiliyor. Sana acımak gibi niyetim yok. Ama arkadaşım oda artık benim. Böyle olmanızı sevmiyorum".Haklıydı aslında neden uzatıyordumki? Artık karar verdim . Söyleyecektim. Yoksa onun benden kaçması benim de canımı yakıyordu. "Hyujin haklısın. Uzatıyorum. Söyleyicem. Nasıl karşılar ? İnanırmı? Bilmiyorum. Ama artık onunda benden kaçmasına tahammül edemiyorum. Dayanamıyorum" Hyujin örtüyü üzerime çekip"Uyu o zaman. Yarın söylersin"dedi.Ama zor olucaktı. Biran da söyleyemicektim.O yüzden sabah güzel bir ortamda söylemeliydim gerçekleri. Bu acıyı artık çekemezdim.Taehyung 'tan
Sabah uyandığımda atölyemdeydim. Dün gece olanları hatırladığımda galiba akşam Jennie'nin evinden çıkıp bu eski atölyeme gelmiştim. Yattığım yerden doğrulduğumda İrene'ni gördüm. Ama Jennie'ni görmek isterdim nedense. İrene dün çiz diyim resime bakıyordu dikkatlice. Ellerini zarifce kurumuş boyanın üzerinde gezdiriyordu.Çektiğim resimlerin bir diyer aşığı oydu. Bir zamanlar banada böyle zarifce dokunurdu.Bu düşüncelerimi bir kenara atıp ayağa kalktım. İrene arkasını döndüğünde"Günaydın"dedi.Karşılık verip"Günaydin" dedim bende. "Dün çok mu kötüydün? " Sorduğu soruyla yüzüne baktım dakikalarca. Masum güzel bir yüzü vardı. Ancak Jennie kadar beni etkilemiyordu.Canımı acotmıyordu. Jennie'nin yüzüne baktığımda hem canım yanıyordu. Hemde kalbim uçuyordu. Bu garip duyguları onunla geçiriyorum. "Neden böyle bakıuprsun? " yeni bir sorusuyla "Evet dün biraz kötüydüm"dedim.Yanıma geldi ve bana sarıldı ."Eski atölyeni gezdim biraz benim resimlerimi kaldırmışsın. Jennie'nin resimleride yok"Dudaklarından akan bu kelimelerle ne kadar çoçuk gibi davrandığımı düşündüm. Haklıydı sinirle onlar gibi resimlerini de kaldırmıştım ortadan." Üzgünüm sana yaptıklarım için. Ama Jennie'yle bir biriniz için yaratılmışsınız. Bunu unutma "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
Storie d'amoreYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.