Sabah kalktığımda İrene dışında herkes uyuyordu. Mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Bende ona yardım ettim. Kahvaltını hazırladıktan sonra İrene çoçukları uyandırmağa gitti. Ben sofraya oturmuştum.Digerleride geldi. İrene yemeğini yerken"Acaba bu günde siz mi bana gelseniz? "diye sordu. Benimle Jungkook'un iş günü değildi, aslında gide bilirdik. Jimin üzgünce İrene bakıp" Ben gelemem üzgünüm. "İrene sorunca sebebini öğrendik. " Rose, tutturduki geliceksin ailemle tanışmaya"Jungkook konuşmaya dahil olup"Siz sevgilisiniz ama ailelerle yeni mi tanışıyorsunuz? ".İrene ona hitaben " Sen burdamıydın? "dedi.Hepimiz güldük. Jimin" Evet sevgiliyiz, ama ailelerimiz bilmiyordu lar".Jungkook "O zaman benide affet İrene. İU'yla görüşücez. " İrene önce yüzünü düşürdü, sonra bana bakıp"Sen beni yalnız bırakmazsın , deyilmi? "." Gelirim ben, sorun yok"dedim.İrene onlara dil çıkarıp"Siz gidin kızlarınızla buluşun, kankam beni yalnız bırakmaz"dedi.Jimin son lokmasını yiyip kalktı. "Hadi size iyi günler, ben gidim . Kızmasın yengeniz. Kızınca korkunç oluyor" Hepimiz gülerek ona bakıyorduk. Jungkook 'ta çıkınca , bizde İrene'le çıktık. Onun evine vardığımızda , kapıyı açıyordu. İçeri geçtim. Salona gidip oturdum. İrene'de yanıma geldi. Koltukta yanıma oturup "Ne yapalım? " dedi. "Bilmiyorum"." Buldum , gel resim çizelim".Çoçuklukta oda fena çizmezdi.Kabul ettim. Beni odasına götürdü. Birlikte resim çiziyorduk.Önce o beni çizmeye çalıştı.Yani... Benden başka her şeye benzemişti.Neyse.Sonra ben onu çizdim. Harika olmuştu resmi o kadar çok sevdiki , odasınsaki özel eşyalarının olduğu kutuya koydu. Sonra bana dönerek"Orda kalsın, çerçeve alıp odama asıcam"dedi.Gülümseyerek karşıma döndüm. Sonra aşağıda yemek yaptık biraz. Yemeklerimizi bitirniştik. Odasında masa üstü oyun oynuyorduk. İrene offlayıb arkaya yaslandı. "Sıkıldım".Onu onayladım. Bende sıkıntıdan geberecektim." Napalım? "." Konuşalımmı? "." Ne hakkında? ".Etrafa bakıp" Hayat hakkında"söyledi.Bende arkama yaslanıp"Anlat abine dinliyorum"dedim.Ayağa kalkıp yanıma geldi"Sarıla bilirmiyim? ".İnsan üzgün olduğunda ve ya mutlu olduğunda sarıldı. Mutlu görünmüyordu.Demek bir şey var ortada. Kabul ettim. Bana sıkıca sarıldı. Gözleri dolmuştu galiba ne oldu birden buna? diye düşünürken o ayrıldı benden. " Üzgünüm, sadece özlemişim sizi, seni"."Sorun deyil"dedim.Ardından "Anlat" diye bildim. Beni anladı ve anlatmaya başladı.Alisenden bahs ediyordu. Onu hiç sormuyordular. Oda üzülüyordu.Sanki hiç onların kızları deyilmiş.Gerçekten de bu insanlar ne kadar şerefsiz ola biliyordular ki, kızlarını unutmuştular. Ona teselli vermek için elimden geleni yapıyordum. Bir süre sonra yeniden bana sarılıp "Teşekkürler, seninle konuşarken çok iyi hiss ediyorum" dedi. Sevindim. Sonra telefonunu alıp "Yeniden buluşmuşken bir selfie çekin elimi? " dedi. Kabul ettim. Birlikte selfie çekindik.
Biraz sonra bende ayrılmıştım İrene'nin evinden. Jennie'nin aramasıyla sinir oldum. Ne istiyorki?Aramasına cevab verdim. "Merhaba Taehyung. Şirkete gelirmisin? "." Merhaba, nedenki? İş günüm değil"dedim."Lütfen gel"dedi ve kapadı. Sinirle şirkete gitmeye başladım. Zaten yakın bir yerdeydim.İçeri geçtim. Yukarı odasına çıktım. Beni bekliyordu . Oturmamı söyledi. Oturdum "Ne oluyor? ".Yüzüme bakıp" Çekimlerim var. Ve bir erkek modele ihtiyacım var. "dedi.Tek kaşımı kaldırıp " Bundan ban-"Sözümü kesip. "Benimle çekimlere katılırmısjn? "Lütfen dercesine bana bakıyordu. Ben kabul etmeyip kalktığımda. Ciddi suratla oturmamı söyledi. Oturup onu dinledim.' Kafa yok ki benle. Sana ne yapacak git lan. '" Taehyung, bak her hangi bir yakınlaşma olmicak, sadece yan-yana duracağız. Senden bir daha isteyeceğim bunu lütfen ".Arkama yaslanıp" Neden ben? "dedim.Yere bakarak" Çünkü diğerlerine güvenmiyorum. Çekim olsada , bu ilk bir erkekle çekimim.Tanıdığım ve güvendiğim biri olmasını istiyorum"."Tamam".Artık çekimler başlamıştı. Jennie ile bir çok poz veriyorduk. İlk defa bir çekime katılıyordum. Bu yüzden nasıl poz vereceğimi bilemeden Jennie'ye uyum sağlıyordum. Jennie de bana yardım edip, pozlarımı düzeltiyordu.Çok yorulmuştum. Jennie elinde suyla bana yaklaştı. Suyu elinden alıp içtim ve teşekkür ettim. Yanıma oturdu "İyi iş çıkarıyorsun".Sete bakarak" Senin sayende"dedim.Bana bakarak"Ama sende beceriklisin"dedi.Gülümseyerek önüme döndüm. Neden güldüm ki? Neysee. Yeniden çağırılmamızla sete geçtik. 2 saat sonra yeniden çekinmek için kiyafetimi giyinniştim.Jennie benim odama gelip bana yaklaştı. Beni süzerek kulağıma yaklaştı. "Yine efsanesin. Keşke seni her gün yanımda göre bilseydim" dediği şeyle sadece boş-boş ona bakıyordum. Çekimler bittiğinde ikimizde yorulmuştuk.O sahile İrelliyordu.Bende arkasınca gittim. Kumların üzerine oturdu, yanına oturduğumda serin hava yüzüme vurdu. Kalbimin yeniden coşmasını hiss ettiğimde kendime engel oldum. Jennie derin ah çekip "Yıllar önceki bizi çok özlüyorum" dedi. Ona baktığımda gözleri hafiften dolmuştu. "Bırakmasaydın" dedim. Gözlerinden bir damla aktı. "Beni affet. Böylece rahatca sana her şeyi anlatırım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
RomanceYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.