'Nasıl olur da o adamla evlenmemişti? Hala aklım almıyordu.'Bu düşüncelerle yatağımda uzanmıştım. Jennie'nin dün gece söyledikleri garibime gitmişti. 'O zaman bu insan 7 yıl ne yapmıştı? Aralarında neler geçmişti? Be-belki Jennie'ye kötü bir şey yapmıştı? Ortalıkta dönenleri ne zaman anlayacaktım? 'Jungkook'un sesiyle yine hayali dünyamda kendimle olan konuşmam bitmişti. Elindeki mısır ve kola larla yanıma geldi. "Buyur hyung. Bu gün film izle yicez. Hemde senin odanda".Yüzümü düşürdüm. " Ama neden? Benimkinden büyük odan var senin. Hem salon neyinize yetmedi? ".Jimin elini boynuma atarak" Son zamanlarda iyi olmadığının farkındamısın? Ne zaman seni görsek çok düşüncelisin. Bu yüzden kafa dağıtırsın dedik, ama istersen gide biliriz".Utandım , onlar beni düşündükleri için gelmiştiler . Ama ben onları tersliyordum, haklıydılar kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. "Özür dilerim . Beni düşündüyünüz için teşekkür ederim size".Jungkook mısırları gömerken " Hadi ya başlayalım"dedi.Tabletimde bir film açıp, izlemeye başladık. Çok eyleniyorduk.Kapı zilinin sesi geldiğinde onları böyle bırakıp kapıgı açmaya indim. Kapının arkasındakı kişini beklemiyordum. Ama fena da olmamıştı gelmesi. İrene beni yanağımdan öpüb içeri geçti. Jungkook "Kim geldi? " diye söylenerek merdivenlerden inerken İrene görüp"İrene abla"diye duraksadı. İrene ona sarılıb "Hoş geldin yokmu? " dedi. Jimin de inerken "Oooo İrene seni görmek ne de güzel " diyerek ona sarıldı. İrene sonra bana dönüp "Rahatsız etmedim umarım. Sadece sizi özlemişim biraz takılalım diye geldim. " dedi. Jimin "Hayır bizde film izliyorduk sende gel " diyerek odamı gösterdi. Çoçuklukta 4 ümüz bazen evlerimiz yakın olduğundan film izlemeye giderdik bir-birimize. İrene çoçukluktan cesur, samimi , dostcanlısı biriydi. Hepimiz yatağıma uzanıp filmi izlemeye başladık. Arkadaşlarımın yanımda olması çok güzeldi.
Jennie'den
Gece kızlarla salonda oturup sohbet ediyorduk. Kızlara olanları anlatmıştım. Jisoo"O şerefsizi nasıl anlatacaksınki Taehyung'a "diye söyleniyordu. Rose'de" Aynen, deliye döner"dedi.Asık suratla yere baktığımda bu seferde Lisa konuştu. "Ama söylemese daha da kötü şeyler olaca bilir. Sadece bence ona herşeyi biraz daha yakınlaştıkta anlatmalısın".Başımla olaylayıp " Evet, zaten öyle yapacaktım"dedim.O günleri hatırlamak zordu. Ama vaktinde herşeyi ona anlatacaktım. Nasıl karşılar bilmiyordum. Ama onu seviyordum, benim onu boş bir şey yüzünden terk etmemi düşünmesini istemiyordum. Aşkımın bittiğini düşünmesini istemiyordum. Beni unıtmasını,kötü biri olduğumu düşünmesini istemiyordum
Onu geri kazanacaktım. Bunda kararlıydım.Taehyung dan
Jimin ve Jungkook filmi izlerken uyuyakalmıştılar. Balkonda İrene le oturuyorduk. Yüzünü bana çevirip"Jennie'ni hala seviyormusun? "diye sordu. " Neden sordun ki? ".Biraz etrafı gezindi gözleri sonra" Sadece seni öptüğüm de oradaydı. Bitmiş olsanızda, yinede aranıza girmek istemem. "." Sorun yok İrene, sende o öpüşmenin karşılıksız sade bir heves olduğunu biliyorsun".Gülümseyip önüne döndü. "Peki ya sen? Sevgiline ne oldu? ".Tekrar bana bakıp" Ayrıldım, daha doğrusu beni terk etti. Özür dilerim seni ona inanıp terk etmiştim. "." Sorun yok".Konuşmamız irelliyorken yıldızları izliyorduk. Bu gece havadaki bütün yıldızlar o kadar hoş duruyordu ki. İrene, Jennie sonra kim beni terk edecekti? İkiside pişman olduklarını söylüyordular. Ancak bence yalandı ,hepsi yalan. Hmmm... Artık aşık olmasammı acaba? Böyle benim için daha iyi olur. Bu düşüncelerimi bölen İrene'nin "Yine daldın" diyişi olmuştu. Kendime gelip ona bakarak gülümsedim. Jennie Kim kötü geliyordu bana. İrene de bir zamanlar böyle yapmıştı ama en azından onun yaptığı acımasız diyildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
Lãng mạnYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.