Yarın sabah kahvaltımızı yapıp şirkete geldik. Min Joon bize işimizi anlatıyor du.Jungkook ilk olarak başka bir tasarımcının yeni koleksiyonunu çekecekti.O odadan ayrıldığında sıra ben deydi. "Evet Tae şimdi sıra sende. Bizim bir ortağımız var. Bu şirketin kurulması onun sayesinde oldu. Kendisini kızım gibi severim. 1 hafta önce Kore'ye döndü. Şimdi gelir şirkete. Sen bu 1 ayını onunla geçirib onun istediklerini hazırlayicaksın. Eğer başarılı olsan, artık bizim şirketin tasarımcılarından biri ola bilirsin. "Sözünü bitirdiğini teşekkür edip Bay John'un ortağını beklemeye başladık. Kapı açıldığında bay Joon " O geldi "dedi. Arkamı döndüğüm sırada yaşadıklarım gözümde canlandı. Yeniden o gün, o gece olanlar. Bu... Bu kız Jennie'ydi. İnanamadım. O olamazdı. Kendimi kandırıyordum. Bana hafiften eğilib selam verdi. Bende karşılığını yaptım. Sonra yanıma geçip oturdu. Bay Joon Jennie'ye hitaben "Evet kızım işte yeni tasarımcımız bu" Dedi. Jennie onaylayıp elindeki magazin dergisini bırakıp bana baktı. "Çok hoş birine benziyor. İyi iş çıkaracağına inanıyorum" Dedi. Teşekkür edip sessiz kalmağı tercih ettim. Mola vakti Jungkook la buluştum. Herşeyi ona anlattım. İşten vazgeçmem gerektiğini söyledim. Ancak izin vermedi. "Saçmalama Hyung. Bu senin hayalin şimdi onun yüzünden vazgeçemezsin. Başka şirketlerde kolay iş yok. Sabret. Onunla konuşur başka biriyle çalışırsın. " Haklıydı. Hayalime yakındım vazgeçemezdim. Birazdan bir eleman beni çağırmasıyla Jungkook 'tan ayrıldım. Jennie arabasında beni bekliyordu. Vakit harcamadım ve arabaya bindim. Bir süre sonra arabada sessizliği o bozdu. "Nasılsın? ". Cevap verdim. " Nasıl görünüyorum sence? ".Sustu.Ardından " Hayalini gerçekleştiriyorsun.Çok başarılısın". Birazdan evine varmıştık. Ona bakmadan arabadan indim. Evi harikaydı. Yalan söylememeliyim. İçeri geçtik. Ben çantamdan eşyalarımı alıp salona geçtim. Birazdan oda rahat bir şeyler giyip yanıma geldi. Bir şeyler teklif etti ama istemedim. Buradan işimi yapıp çabuk gitmek istiyordum. Tabletimi elime alıp ona "ben hazırım nasıl bir şey istiyorsanız tarif edin. Çizmeye çalışacaşım. " Dedim. Yanıma koltuğa oturdu. Tableti elimden alıp bana bakmaya başladı. "Resmiyete ihtiyacım yok. Jennie de diye bilirsin"." Nasıl istersen diyip işime döndüm"."Hiç deyişmemişsin.Yine kusursuzsun"dediğinde duraksadım. Ne yapmağa çalışıyorduki şimdi. Biraz daha yaklaştığında yıllar önceki o kokusunun değiştiğini anladım. Haraketleride değişmişti sanki. Kulağıma"Kore'ye yalnızca işim için dönmedin Taehyung. Senin için buradayım "dedi.İstemsizce kendimi kötü hiss ettim. Yıllar önceye kadar beni umursamıyordu şimdise benim için geldiğini söylüyordu. Ayağa kalkıp " Bana su vere bilirsin mi? "dedim.Ayağa kalkıp mutfağa gitti. Neydi şimdi söyledikleri? Anlamıyordum. Tek anladığım artık onunla yıllar önce bitmiş olmamdı.
Biraz vakit geçmişti suyumu içib sadece çizim yapıyordum. Jennie 'se karşımda oturmuş masumca bana bakıyordu. Tableti mi gösterdiğimde yine beğenmemişti." Ne istiyorsunuz peki? " "Hatırlıyormusun? Bana yıllar önce bir elbise tasarlamıştın . Onu sana göstermek istiyorum. Bekle" kalkıp odasına gitti. Bir süre sonra geri döndüğünde şaşkınca ona baktım. Benim yıllar önce onun için tasarladığım kiyafeti giyiniyordu.Beni umursamıyor ancak elbisemi giyiyordu. Gülerek bana baktığında, ben sinirliydim. Yanıma yaklaşıp etrafında dönerek bana baktı. "Bak böyle mükemmel bir şey istiyorum. Bunun gibi olsun".Elbiseme sonrada gözlerine baktım. Ne yapmak istiyordu? " Tamam"yerime geçib yeniden tasarlamağa başladım. Sonunda galiba güzel bir iş çıkarmıştım. Beyenince rahatladım. Çünkü bu ortamdan sıkılmıştım ve evime gitmek istiyordum. Onunla vedalaşıp çıkmak için hamle yaptım. Ama beni kolumdan tutup "Yarın gelicek misin? Yeni bir şeyler de yapmalıyık" dediğinde onu onaylayarak hızla dışarı çıktım. Eve vardığımda odama çıkıp üzerimi değiştim. Jungkook balkonda oturuyordu yanına gidip oturdum. "Nasıl geçti günün? " bu sorusuyla ona baktım. "İdare ettim işte. Seninki nasıldı? " Bu sorunu beklermişcesine bana baktı sevinerek. "Süper oldu. Abi bir asistan kız var çok güzeldi yaaa. Adı İU" Ona sevinçle baktım. "Oooo bizimki aşıkmı olmuş? "." Fena değildi yani"güldüm . O gece iki arkadaş olarak o kızdan konuşup yıldızları izlemeye başladık.
Genç adam gittikten sonra kız sevinçle telefonunu aldı. Kızları aradı. Hepisinin keyfi yerindeydi. Jennie bu gün olanlar hakkında konuşuyor, kızlarda onu dinliyordular.Rose "Şimdi ne yapmağı düşünüyorsun? " Jennie düşünmeden"Onu yeniden kendimin yapacağım".Lisa "zor olucak gerçekleri bilmiyor ,sana hala kızgın kolay affetmez".Jisoo Lisaya hitaben " Haklısın ancak negatif de düşünmeyelim sen gittikten sonra çok kötü hale geldiğini duydum, düzelir"dedi.Jennie oflayıb "Keşke bu olaylar başıma gelmesiydi, onu bırakmazdım" Rose onu sakinleştirmek için"Merak etme unnie düzelir"dedi.Jisoo işinin olduğunu söyleyip gittiğinde Lisa çabucak sordu. "Jennie kuzenin ne zaman geliyor? "." 1 haftaya gelir Jisoo".Rose "Bir planın varmı? ".Jennie sevinçle " Evet, ona süpriz bir parti yapacağız dedi. "Kızlar mutlu oldular. Yarın bu hakkında konuşacaktılar hepsi vedalaşıp aramanı sonlandırdılar.
(Yıllar önce Taehyung'un tasarladığı elbise)
(Bu gün tasarladığı elbise)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive me (Taennie) ✔️
RomansaYapmamalıydım. Seni affetmeliydim. Lütfen şimdi sen beni affet.