Unicode
အားလုံးပဲမင်္ဂလာပါနော်
အသွေးရဲ့ Phoenix's lover ဇာတ်သိမ်းပိုင်းလေးကို သဘောမကျကြဘူးဆိုတာ သိပါတယ်.... ဘာလို့လက်စားမချေတာလဲ? ဘာလို့ချန်ယွဲ့ကို နတ်ဘုရားဖြစ်တဲ့အထိ ထားရတာလဲ?
ဒါကတော့ အသွေးဘက်က စာဖတ်သူတွေကို နည်းနည်းလေး စဥ်းစားစေချင်ခဲ့တာကြောင့် ထည့်မရေးဖြစ်ခဲ့တာပါ
ဝမ်ရိပေါ်က လူသားကိုယ်ကနေ နတ်ဘုရားကို ဖောက်ထွက်ထားတာကြောင့် နတ်ဘုရားအရှိန်အဝါရရချင်း လူသတ်လိုက်မယ်ဆိုရင် အဲ့တာသူ့အပြစ်ဖြစ်သွားမှာပါ... သူကရှောင်ကျန့်နဲ့မတူဘူး ရှောင်ကျန့်က မွေးကတည်းက မသေမျိုးသွေးပါပြီးသားလေနောက်တစ်ချက်က တစ်ခါတလေ ရန်သူအပေါ် လက်လွှတ်ပေးလိုက်တာကလည်း မိမိအတွက် လမ်းတစ်ခုဖောက်လိုက်သလိုပါပဲ.... သူတို့သာ ချန်ယွဲ့ကို သတ်ခဲ့ရင် ရန်ငြိုးပေါ်ရန်ငြိုးထပ်ပြီး လက်စားချေမှုတွေက ပြီးဆုံးမှာမဟုတ်ဘူး အဲ့လိုသာဆို နယ်မြေသစ်မှာ ရှောင်ကျန့် နဲ့ ဝမ်ရိပေါ် အေးအေးဆေးဆေး ဘဝကိုဖြတ်သန်းသွားနိုင်မယ်လို့ သင်ထင်ပါသလား??
အသွေးရဲ့ Phoenix's lover ကိုဖတ်ပေးခဲ့ကြတဲ့ စာဖတ်သူတစ်ယောက်စီတိုင်းကို ကျေးဇူးတင်ပါတယ်
God Bless youZawgyi
အားလုံးပဲမဂၤလာပါေနာ္
အေသြးရဲ႕ Phoenix's lover ဇာတ္သိမ္းပိုင္းေလးကို သေဘာမက်ၾကဘူးဆိုတာ သိပါတယ္.... ဘာလို႔လက္စားမေခ်တာလဲ? ဘာလို႔ခ်န္ယြဲ႕ကို နတ္ဘုရားျဖစ္တဲ့အထိ ထားရတာလဲ?
ဒါကေတာ့ အေသြးဘက္က စာဖတ္သူေတြကို နည္းနည္းေလး စဥ္းစားေစခ်င္ခဲ့တာေၾကာင့္ ထည့္မေရးျဖစ္ခဲ့တာပါ
ဝမ္ရိေပၚက လူသားကိုယ္ကေန နတ္ဘုရားကို ေဖာက္ထြက္ထားတာေၾကာင့္ နတ္ဘုရားအရွိန္အဝါရရခ်င္း လူသတ္လိုက္မယ္ဆိုရင္ အဲ့တာသူ႕အျပစ္ျဖစ္သြားမွာပါ... သူကေရွာင္က်န့္နဲ႕မတူဘူး ေရွာင္က်န့္က ေမြးကတည္းက မေသမ်ိဳးေသြးပါၿပီးသားေလေနာက္တစ္ခ်က္က တစ္ခါတေလ ရန္သူအေပၚ လက္လႊတ္ေပးလိုက္တာကလည္း မိမိအတြက္ လမ္းတစ္ခုေဖာက္လိုက္သလိုပါပဲ.... သူတို႔သာ ခ်န္ယြဲ႕ကို သတ္ခဲ့ရင္ ရန္ၿငိဳးေပၚရန္ၿငိဳးထပ္ၿပီး လက္စားေခ်မႈေတြက ၿပီးဆုံးမွာမဟုတ္ဘူး အဲ့လိုသာဆို နယ္ေျမသစ္မွာ ေရွာင္က်န့္ နဲ႕ ဝမ္ရိေပၚ ေအးေအးေဆးေဆး ဘဝကိုျဖတ္သန္းသြားနိုင္မယ္လို႔ သင္ထင္ပါသလား??
အေသြးရဲ႕ Phoenix's lover ကိုဖတ္ေပးခဲ့ၾကတဲ့ စာဖတ္သူတစ္ေယာက္စီတိုင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္
God Bless you
YOU ARE READING
Phoenix's lover (arc 3) Complete
FanfictionLegend of phoenix ၏ အဆက် Legend of phoenix ၏ အဆက္