alice williams(biz)
gözlerimi açtığımda revirdeydim başımda hufflepuff'dan cedric diggory duruyordu.c.d:alice uyanmışsın!
a.w:evet uyandım.bir şey sorabilir miyim?
c.d:tabii
a.w:ben buraya nasıl geldim?
c.d:ben seni koridorda baygın şekilde buldum sonra buraya getirdim ama merak etme madam sadece strese ve üzüntüye bağlı olarak bayıldığını söyledi.
a.w:anladım teşekkürler.
c.d:önemli değil alice yani williams.
a.w:bana alice diyebilirsin diggory.
c.d:sen de bana cedric diyebilirsin....
cedric ile yaklaşık 2 saattir gülüşerek sohbet ediyorduk.çok tatlı biriydi.sürekli beni güldürüyordu.
c.d:aslında ikimiz arkadaş olsak çok iyi bir ikili olabiliriz.
gülümsedim.onunla arkadaş olmayı çok istiyordum ama dracoyla düşman oldukları için cedric'e draco'ya aşık olduğumu söylersem bana sırtını dönebilirdi.
a.w:cedric senle arkadaş olmayı çok isterim ama sana söylemediğim bir şey var.
c.d:söyleyebilirsin.seni asla yargılamam.
a.w:ben hogwarts'ın ilk yılından beri draco'ya aşığım ve sen de onunla düşmansın bu yüzden lütfen bana sırtını dön-
c.d:ALİCE!
a.w:n-ne oldu?
c.d:saçmalama böyle bir şey yüzünden seninle asla küsmem!yatakta doğruldum ve cedric'in boynuna sarıldım.o da bana sıcak bir şekilde karşılık verdi.birbirimizden ayrıldık ve içeriye gülümseyerek madam geldi.
m.p:bayan williams artık yatakhanenize çıkabilirsiniz.
a.w:teşekkürler madamyataktan kalktım ve cedric'in yardımıyla birlikte yatakhaneye geldim.yatağa yattım gözlerime ağırlık çökmeye başlamıştı.
c.d:ben gideyim de sen biraz dinlen alice
a.w:her şey için teşekkürler cedcedric gülümsedi ve ben de düşünmeye başlamıştım.draco astoria'yı seviyordu ve onunla şuan mutluydu.astoria ise hayallerimi yaşıyordu.astoria'dan ne eksiğim vardı ki benim.belki kiloluyumdur belki çirkinimdir ve ya sevilmeyi hak etmiyorumdur.
a.w:keşke astoria olsaydım...
gözlerimi kapattım ve kendimi zorlayarak uykuya daldım.
...
sabah pansy'nin bağırışmasıyla gözümü açtım.
p.p:sonunda alice!
a.w:bir şey mi oldu?
p.p:sana bir paket gelmiş.
a.w:ne! paket mi?
p.p:evet bak şurada.pansy elinde yemyeşil küçük bir kutu getirdi.üstünde bir not vardı.notu açıp okumaya başladım.