"war"

2.4K 116 39
                                    

alice williams (biz)
*4 ay sonra*
draco ile birlikte ölüm yiyen toplantısına gittik.herkes simsiyah giyinmişti,asil şekilde voldemorta bakıyorlardı.

l.v:hogwarts savaşı için tüm hazırlıklar tamamlandı yarın bu iş bitiyor.sevgili dostlarım harry potter'ın sonu geliyor!

herkes kötülükle gülmeye başladı ben ise kafamı korkuyla draco'ya çevirdim.draco üzgünce ve umutsuzca başını salladı.toplantı bittiğinde evimize  yani hogwarts'a döndük.

a.w:draco ne yapacağız?
d.m:seni korumam lazım.savaşa falan katılmayacaksın.
a.w:draco seni tek bırakamam!

draco derince iç çekti ve odamıza gittik.evet odamıza.biraz rüşvet ile dracoyla odalarımızı birleştirmiştik.herneyse.draco yatağa yattı ve beni göğsüne uzandırdı.

d.m:seni çok seviyorum.bir galaksiden bile daha çok seviyorum.
a.w:ben de seni çok ama çok seviyorum.sen benim herşeyimsin.

draco kafama bir öpücük kondurdu ve erkenden uyuduk.

sabah

gözlerimi acıyla açtım.bugün ya ölecektik ya da kalacaktık.draco'yu kaybetmek istemiyordum bu yüzden kendimi onun için sper etmeye hazırdım.

d.m:günaydın sevgilim.
a.w:günaydın.

draco ile hızlıca hazırlanıp malfoy malikanesine cisimlendik.tüm planı voldemort tekrar anlattı ve tüm ölüm yiyenlerle birlikte yasak ormana cisimlendik.voldemort ormandaki yılanları çatal diliyle ordusuna katıyor,bazı hayvanları öldürüyordu.hogwarts'ın göründüğü bir yere geldik ve asalarımızla kalkanı etkisiz hale getirdik.hogwarts'da olanlar da savaşa hazır şekildelerdi.bir anda ölüm yiyenler öğrencilere saldırmaya başladılar.etrafta çığlıklar kopuyordu.draco ile görevimizi yerine getirmek için rona yaklaştık ve asalarımızı ona doğrulttuk.

d.m:YAPMAK İSTEMİYORUM!
l.v:bana karşı mı geliyorsun draco?!
d.m:yapamam!
l.v:sensiz de devam edebiliriz seni aptal.avada kedavra!

𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨//𝙙𝙧𝙖𝙘𝙤 𝙢𝙖𝙡𝙛𝙤𝙮Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin